Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Βιβλία και φράσεις πολύτιμοι σύντροφοι


Αυτές τις δύσκολες μέρες αποδεικνύονται πολύτιμοι σύντροφοι όσα μας απαλύνουν τη δυσφορία του εγκλεισμού, τη στενοχώρια και το άγχος. Τέτοιοι σύντροφοι είναι για τον καθένα διαφορετικοί. Μπορεί να είναι ένα χόμπι με το οποίο ασχολείται κανείς στο σπίτι του, μπορεί να είναι ταινίες, σειρές, μπορεί να είναι η μουσική μα κι ένα αγαπημένο βιβλίο. 
Μέσα στον καταιγισμό ειδήσεων και πληροφοριών που δεχόμαστε από τα ΜΜΕ όλο αυτό τον καιρό η ανάσα μέσα από την ανάγνωση ενός αγαπημένου βιβλίου και η ακρόαση μουσικής που έχουμε επιλέξει είναι σωτήρια.

Με ποιο βιβλίο "ταξιδεύεις" αυτή την εποχή;
(αν διαβάζεις κάτι)
Τι σε έχει "κερδίσει" σ' αυτό;

Επέλεξα λίγη "τροφή" για το πνεύμα (φράσεις) από τον Μαρκ Τουέην, τον συγγραφέα των κλασικών παιδικών βιβλίων "Τομ Σώγιερ" και "Χακ Φιν", μια και στις 2 Απριλίου "γιόρταζε" η παιδική λογοτεχνία. 

"Οι δυο πιο σημαντικές μέρες της ζωής σου είναι η μέρα που γεννιέσαι και η μέρα που μαθαίνεις γιατί." 

"Είκοσι χρόνια από τώρα θα είσαι πιο απογοητευμένος για τα πράγματα που δεν έκανες παρά για τα πράγματα που έκανες.
Γι' αυτό λύσε τους κάβους.
Σαλπάρισε μακριά από το σίγουρο λιμάνι.
Εξερεύνησε, ονειρέψου, ανακάλυψε."

"Κάθε φορά που είσαι με την πλευρά της πλειοψηφίας, είναι καιρός να σταματήσεις και να σκεφτείς." 

"Ο θυμός είναι ένα οξύ που κάνει περισσότερη ζημιά στο δοχείο που το περιέχει παρά σε οτιδήποτε χύνεται."

"Δεν άφησα ποτέ τη σχολική διδασκαλία να αναμειχθεί με την εκπαίδευσή μου." 

"Μην τριγυρίζετε και λέτε ότι ο κόσμος σας χρωστάει. Ο κόσμος δε σας χρωστάει τίποτα. Ήταν εδώ πριν από εσάς."



Κι άλλη μια καλή συντροφιά...
Μουσική!








 

24 σχόλια:

  1. Α είμαι από εκείνους που ασχολούνται συνεχώς με κάτι και διαφορετικά είδη χόμπι, μέσα στη μέρα.
    Ζωγραφίζω, κατασκευάζω, διαβάζω, σερφάρω στο διαδίκτυο, εκτός των καθημερινων όπως το σπίτι και μαγειρέματα και τηλεφωνήματα κλπ κλπ (Τώρα που το λέω εχω ένα σίδερο ουυυ και το αντιπαθώωωω).
    Τώρα διαβάζω της Έλενας Φερράντε από την τετραλογία της ''Αυτοί που φεύγουν και αυτοί που μένουν''που είναι το τρίτο της. Μου αρέσει πολύ γιατί ψυχογραφεί πολύ ρεαλιστικά τους ήρωές της και η γραφή της είναι γεμάτη ζωντάνια.
    Και με άγγιξε δυνατά η φράση: ''"Είκοσι χρόνια από τώρα θα είσαι πιο απογοητευμένος για τα πράγματα που δεν έκανες παρά για τα πράγματα που έκανες.
    Γι' αυτό λύσε τους κάβους.
    Σαλπάρισε μακριά από το σίγουρο λιμάνι.
    Εξερεύνησε, ονειρέψου, ανακάλυψε."

    Καλησπέρα Γλαύκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, βρε Άννα!
      Πολύ σε χαίρομαι που βρίσκεις και ασχολείσαι με πράγματα που δίνουν νόημα στην καθημερινότητά σου!
      Αυτό είναι!
      Λένε πως τέτοιους ανθρώπους μην τους φοβάσαι...! Ξέρουν να στέκονται στη ζωή!
      Πολύ ενδιαφέρον τίτλο έχει το βιβλίο που διαβάζεις. Δεν το γνωρίζω, όμως το βαστώ ως πρόταση...:)
      Πόσο σπουδαίο να αναγνωρίζει ότι είναι ανάγκη να "λύνει τους κάβους"...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ναι, θα ακολουθήσω και εγώ το σκεπτικό της Άννας Γλαύκη μου αλλά και τις δικές σου παραινέσεις.
    Ότι μπορώ να φιλοτεχνήσω αλλά και να κάνω για να νιώσω καλύτερα το κάνω.
    Εναλλασσόμενα για να μπορέσω να τα καλύψω όλα.
    Αυτήν την εποχή διαβάζω "Στα παπούτσια των άλλων" της Μαρίας Κανελλάκη, της Μαρίας μας και την "Ελληνική Μυθολογία" το κλασικό έργο του Ζαν Ρισπέν.
    Ζωγραφίζω, βλέπω ταινίες. Ο μεγάλος Τόλκιν και το έργο του είναι σε αυτά που ινχηλατώ αυτόν τον καιρό.
    Γλαύκη μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα όσα όμορφα μας προσφέρεις τις δύσκολες αυτές μέρες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, έχεις τόσα να κάνεις που μάλλον δε θα προλαβαίνεις να αποφασίσεις με πιο να καταπιαστείς κάθε φορά...;-)
      Της Μαρίας μας το βιβλίο δεν έχω προλάβει να πάρω σειρά να το διαβάσω, μια και είναι σε άλλα χέρια αυτή τη στιγμή. Θα περιμένω...
      "Ελληνική Μυθολογία" του Ρισπέν διάβασα όταν ήμουν παιδί (γιατί αυτή υπήρχε τότε) και είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τα είχα δει όλα, που λένε, καθώς δεν είναι και ότι καλύτερο για ένα παιδί να διαβάζει τόσα που δεν και για τέτοιες ηλικίες. Την είχαν οι γονείς μου στη βιβλιοθήκη, οπότε εγώ ως αχόρταγο πλάσμα για γνώση έβρισκα ευκαιρία να διαβάζω ό,τι βρισκόταν μπροστά μου (δεν ήταν και πολλά). Πάντως, η καλύτερη έκδοση, την οποία αγόρασα μεγάλη πια, είναι της Εκδοτικής Αθηνών. Εξαιρετικό έργο.
      Διαβάζεις Τόλκιν; Χαρά στο κουράγιο σου!
      Εδώ και αρκετές μέρες διαβάζω τα βράδια στην κόρη μου το "Σιλμαρίλλιον" και γυρίζουν τα μάτια μου...χεχε! Ο Τόλκιν είναι μεγάλη αγάπη της κόρης μου, αν και της τον γνώρισα εγώ, όταν ήταν έξι ετών. Τότε είδε την πρώτη ταινία και στα οχτώ της διάβασε τον πρώτο τόμο... Μάλλον της έκανα ζημιά:))
      Σ' ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές!

      Διαγραφή
    2. Βρε Γλαύκη! Την Ελληνική μυθολογία του Ρισπέν την προσεγγίσαμε ΑΚΡΙΒΩΣ με τον ίδιο τρόπο! Και εγώ τη βρήκα στη βιβλιοθήκη που ετοίμαζε ο πατέρας μου τότε για μένα, μαζεύοντας ο έρμος τα τεύχη, που τα έστελνε για δέσιμο μετά. Έτσι έφτασε στα χέρια μου και την ξεφύλλισα άπειρες φορές.
      Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
    3. Δεν ήξερα ότι υπήρχε σε τεύχη. Εμένα είχε αγοράσει τους δύο τόμους που υπήρχαν. Βέβαια, λίγο αργότερα η Εκδοτική Αθηνών κυκλοφόρησε την "Ελληνική Μυθολογία" σε 5 τόμους.
      Καλό βράδυ, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα.
    Πάντα πίστευα ότι τα βιβλία είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε στην ζωή μας.
    Επειδή είμαι 50 ετών και είχα μάθει να διαβάζω από τα βιβλία.Και όχι από τον υπολογιστή θα πω εδώ,ότι με το διάβασμα ενός βιβλίου πρώτα σου έρχεται η μυρωδιά του χαρτιού και μετά αρχίζεις το διάβασμα.
    Ένα βιβλίο σε ταξιδεύει σε αυτό που διαβάζεις.Σε κάνει να δημιουργείς εικόνες.Λειτουργεί και η φαντασία.
    Επειδή δεν είχα χρόνο τον τελευταίο καιρό δεν είχα προλάβει να αγοράσω 2 βιβλία που ήθελα.
    Εχω όμως ένα της Πειραικής Εκκλησίας.Λόγοι-Μαρτυρίες-Διηγήσεις των Αγιου Παϊσίου,οσίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη και του Οσίου Ιακώβου ο Εν Ευβοία.
    Μπορεί να σου φανεί παράξενο αλλά μου αρέσει πολύ να διαβάζω για τους Αγιους.

    Οι μουσικές επιλογές μου είναι άγνωστες.Αλλά ωραίες.
    Σήμερα επιλέγω :
    https://www.youtube.com/watch?v=MbvmuU6EK6I
    https://www.youtube.com/watch?v=c31DNb5_b3I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Τα βιβλία είναι ανεκτίμητος θησαυρός και το άρωμά τους αξεπέραστο στη μνήμη. Μεγάλωσα επίσης με αυτά , όπου χανόμουν με τις ώρες, αρχικά με τα λιγοστά που μπορούσα να είχα στα χέρια μου, μα έπειτα με πολλά που αγόραζα μόνη μου. Το βιβλίο σε πάει σε κόσμους μαγικούς και σου δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις τον εαυτό σου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Δε συζητώ για την ανάπτυξη της φαντασίας! Χαίρομαι που και σήμερα ακόμα υπάρχουν πολλά παιδιά που αγαπούν τα βιβλία. Ευτυχώς!
      Διαβάζοντας αυτά που γράφεις για τους Αγίους δεν μπορώ να μην πω ότι σκέφτηκα "πλάκα με κάνεις", όπως λένε οι Θεσσαλονικείς. Δε γίνεται να μη σε πειράξω... Εγώ διαβάζω για τους Αγίους λόγω της δουλειάς μου. Όσο για τον Παϊσιο, έχω διαβάσει κάποια πράγματα και δεν το κρύβω.
      Αναφερόμενος στην Πειραϊκή Εκκλησία μου έφερες στη μνήμη μου μια συνεργασία για εκπαιδευτικούς λόγους που είχαμε (με μια ομάδα στην οποία συμμετείχα για πολλά χρόνια) με τον ραδιοφωνικό της σταθμό.
      Τι είναι αυτό που κινεί το ενδιαφέρον να μελετάς για τη ζωή και το έργο των Αγίων, αν δε γίνομαι αδιάκριτη (αν θες απαντάς);

      Την πρώτη σου επιλογή μου την έχεις στείλει ξανά, όμως είναι ένα πολύ ατμοσφαιρικό τραγούδι και εντελώς συμπτωματικά ήταν να επιλέξω σήμερα μαζί με ένα ακόμα για τη σημερινή ανάρτηση. Τελικά, δε μου ταίριαξε τόσο για το συγκεκριμένο που ανάρτησα. Είναι σε αναμονή λοιπόν.
      Η δεύτερη επιλογή είναι ένα πολύ τρυφερό μουσικό κομμάτι. Τα τραγούδια του όπως κι ενός άλλου που σου στέλνω τα γνώρισα από τους γονείς μου ως παιδί και μου αρέσουν.
      https://www.youtube.com/watch?v=yBRxa4aefsg
      https://www.youtube.com/watch?v=vu-iNE_xD9I

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Η θρησκεία μας μου κινεί το ενδιαφέρον και όλα όσα ακούω ή διαβάζω κατά καιρούς.
      Τα τελευταια χρόνια έχω έρθει πιο κοντά σε όλα αυτά.
      Πιστεύω ότι η Πειραϊκή εκκλησία κάνει μεγάλο έργο.
      Δεν μένω τον Πειραιά.
      Απλά ακούω αρκετές φορές τον σταθμό και έχω ακούσει για τον βίο και το έργο κάποιων αγίων.
      Εχω καταλάβει ότι είσαι καθηγήτρια αλλά δεν γνώριζα ότι είσαι θεολόγος.
      Οσο περνάν τα χρόνια αλλάζω ως άνθρωπος.Αλλάζουν τα ενδιαφέροντα μου.
      Η θρησκεία μας είναι "ζωντανή¨"με τα τόσα θαύματα που έχουν γίνει.Και που σίγουρα γνωρίζουμε ελάχιστα.

      Για την μουσική τώρα,θα σου πω ότι και εγώ έμαθα να ακούω κυρίως Ιταλικά τραγούδια αλλά και κλασσική μουσική από την μητέρα μου.Της άρεσε πολύ να ακούει μουσική.Και έτσι έμαθα και εγώ περισσότερα και μαθαίνω συνέχεια.
      (Εργάζεσαι σε ιδιωτικό σχολείο ; Εάν θέλεις απαντάς)
      Σημερινή επιλογή ένα πρόγραμμα από έναν πολύ γνωστό Dj. https://www.youtube.com/watch?v=jzCV-DGvwig

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα πια.
      Με τη θρησκεία είχα μια παράξενη σχέση από παιδί, κάτι το οποίο δε θα ήθελα να εξηγήσω εδώ.
      Δεν είμαι Θεολόγος μα δασκάλα, οπότε μελετώ τον βίο και το έργο των Αγίων, για να μπορώ να διδάξω Θρησκευτικά, χωρίς φυσικά να μπω σε βαθιά μελέτη. Εργάζομαι σε δημόσιο σχολείο και είμαι περήφανη που προσφέρω εκεί τις υπηρεσίες μου.
      Για την Πειραϊκή εκκλησία γνωρίζω κάποια λίγα πράγματα και θεωρώ ότι είναι αρκετά δραστήριοι.
      Η συλλογή σου απολαυστικότατη και θα την ακούσω στη συνέχεια όσο θα ενημερώνομαι διαδικτυακά.
      Ευγνώμων!


      Διαγραφή
    4. Καλημέρα.
      Να σου πω την αλήθεια ότι εγω δεν είχα σχέση με την θρησκεία σχεδόν καθόλου ως παιδί.
      Από τότε που γνώρισα την γυναίκα μου (το 2012) και μετά σιγά σιγά άρχισα να ενδιαφέρομαι για την θρησκεία Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα χρόνου,ενδιαφέροντος και το πως έχεις μάθει να δέχεσαι κάποια πράγματα.
      Εάν είσαι "ανοιχτός"σε θέματα γνώσεων και σου αρέσει να ψάχνεις γενικά στην ζωή σου,να διαβάζεις και να μην πιστεύεις μόνο αυτά που λέει ο κόσμος σίγουρα κάποια στιγμή θα καταλάβεις ότι υπάρχει και η άλλη πλευρά.

      https://www.youtube.com/watch?v=MEO6gYCFbr0

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα.
      Σχετικά με το "ανοιχτός" που αναφέρεις θα συμφωνήσω απόλυτα, γιατί κάπως έτσι λειτουργώ. Ο άνθρωπος μένει πίσω στην προσωπική του εξέλιξη όταν φορά "παρωπίδες". Αν πάψει να ψάχνει, βαλτώνει. Οπότε δεν μου φαίνεται παράξενο το ότι μελετάς για τους Αγίους, πέρα από το αστείο που έκανα. Έπειτα από αυτό το ψάξιμο που μπορεί να κάνει ο καθένας μας, είναι σε θέση να βρει κάποιες αλήθειες για τον εαυτό του και τον κόσμο, τις οποίες στην πορεία του μπορεί και πάλι να αναθεωρήσει. Εξάλλου, "τα πάντα ρει" και αυτό είναι δυνατή πραγματικότητα.

      Το μουσικό κομμάτι θαυμάσιο και όμορφους στίχους. Ίσως αργότερα επανέλθω με μουσική.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    6. https://www.youtube.com/watch?v=dEO_rTPn8sA
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
    7. Ευχαριστώ. Καλοδεχούμενη η πρόταση.
      Άλλη στιγμή η δική μου, μια και ήμουν αρκετά απασχολημένη με διάφορα σήμερα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    8. Καλημέρα και καλή εβδομαδα.Με το καιρό να θυμίζει Χειμώνα.
      Σκεφτόμουν εχθές τις απόψεις που ανταλλάξαμε για το θέμα της θρησκείας και εάν μου επιτρέπει να σου προτείνω εάν θέλεις φυσικά να έγραφες κάποια στιγμή κάτι σχετικό.
      Μου έχει κάνει εντύπωση ότι αρκετοί άνθρωποι και περισσότερο νέοι ότι δηλώνουν άθεοι.
      Δεν κρίνω κανέναν.Απλά είναι ένα θέμα που με ενδιαφέρει.Οπως και οι απόψεις των φίλων εδώ στα blogs.
      https://www.youtube.com/watch?v=MqrFlOS669s

      Διαγραφή
    9. Καλή εβδομάδα.
      Δεν έχω συνήθως αντίρρηση να γράφω κάτι που μου προτείνεται από αναγνώστη. Ίσα-ίσα θεωρώ ότι μου δίνεται το κίνητρο να ασχοληθώ με κάτι που δεν είχα σκεφτεί, όπως το έκανα και άλλη φορά που μου πρότεινες κάτι εσύ. Για το θέμα της θρησκείας έγραψα και σε σχόλιο παραπάνω ότι είχα μια παράξενη σχέση από παιδί και δε θα ήθελα να γράψω εδώ κάτι γι' αυτό. Συν του ότι δεν έχω αυτή τη στιγμή την έμπνευση να γράψω πάνω σε ένα τέτοιο θέμα. Πάντα έχει να κάνει με την έμπνευση και τη διάθεση. Γράφω συνήθως από εσωτερική ανάγκη και μόνο. Συγγνώμη που δεν ανταποκρίνομαι στο αίτημά σου, που έχει μια καλή βάση για συζήτηση.
      Θα μπορούσες εσύ να γράψεις κάτι και να "φιλοξενηθεί" στο ιστολόγιο, αν το έχεις πραγματική ανάγκη και να ακολουθήσει συζήτηση στα σχόλια από τους αναγνώστες κι εμένα. Παλαιότερα είχα "φιλοξενήσει" κι άλλους αναγνώστες που δεν είχαν δικό τους ιστολόγιο, όπως "φιλοξενήθηκα" κι εγώ από άλλους όταν δεν είχα δικό μου ή κάναμε συνεργασίες πάνω σε κείμενα ή κάποια θέματα.
      Το μουσικό κομμάτι έχει υπέροχη μουσική. Δεν το είχα ακούσει, διότι δεν ακούω τη συγκεκριμένη καλλιτέχνιδα.

      Διαγραφή
  4. Αυτές τις μέρες διαβάζω Ευγενία Φακίνου (Εκατό δρόμοι και μία νύχτα). Ήταν στη ντάνα με τα αδιάβαστα, οπότε είναι μια θαυμάσια ευκαιρία να ασχοληθώ μαζί της. Εκτός απ' τη ντάνα με τα ασιδέρωτα που με περιμένει υπομονετικά, είναι και το ραδιόφωνο που παίζει ολημερίς και κρατάει μια θαυμάσια συντροφιά.
    Ξεχωρίζω αυτό ειδικά το απόφθεγμα του αγαπημένου συγγραφέα των παιδικών μας χρόνων:
    "Ο θυμός είναι ένα οξύ που κάνει περισσότερη ζημιά στο δοχείο που το περιέχει παρά σε οτιδήποτε χύνεται."
    Είναι και επίκαιρο, γιατί νιώθω ότι υπάρχει μεγάλη διαρροή θυμού αυτές τις μέρες. Κι επειδή δεν ξέρουμε προς τα πού να τον στοχεύσουμε, φοβάμαι "μη καμιά φορά τον στρέψω στον εαυτό μου" που λέει και το άσμα...
    Αγάντα και προχωράμε Γλαύκη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αγαπάω πολύ την Φακίνου, μα αυτό δεν το έχω διαβάσει.
      Βαριέμαι αφόρητα το σιδέρωμα, αν και το κάνω πολύ καλά...;-)
      Όσο θα πιεζόμαστε ο θυμός θα φουντώνει αρχικά υπογείως κι έπειτα άγνωστο...
      Το βιβλίο σου αγγίζει βαθιά... το λέω για να μη στρέψεις τον θυμό προς τον εαυτό σου, αλλά να τον μετουσιώσεις σε δημιουργία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Να σταθω λιγο στο τελευταίο
    «μην τριγυριζετε…ο κοσμος δεν σας χρωσταει»
    Θα ελεγα ότι
    Αν υποθεσουμε ότι ο κοσμος.. το συμπαν
    Αυτό που βλεπουμε και αισθανόμαστε, οτι μας περιβαλλει
    είναι σαν ένας όμορφος πινακας ζωγραφικης
    που εχει φτιαχτει από τον δημιουργο του
    για καποιο λογο

    Τι λογο υπαρξης θα ειχε αυτος ο πινακας ζωγραφικης
    μια εκθεση χωρις επισκεπτες
    οταν δεν υπαρχει καποιος να σταθει απεναντι
    να τον δει, να τον θαυμασει
    να του δωσει ζωη με την πνοη του

    Ειμαστε μερος της φυσης, ένα αναπόσπαστο κομματι της
    Εμεις δεν μπορουμε να ζησουμε χωρις αυτή (η φυση)
    Κι αυτή δεν εχει λογο υπαρξης χωρις εμας


    υγ.
    Αν ενδιαφερει
    δεν διαβαζω ουτε κανω τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε σίγουρα μέρος της φύσης, όμως εκείνη υπήρξε και θα υπάρχει ακόμα και χωρίς εμάς, όπως και το σύμπαν. Αυτό που αναφέρεις είναι μόνο μέσα από την ανθρώπινη ματιά. Δυστυχώς δεν είμαστε το κέντρο του σύμπαντος, όσο κι αν δεν μας αρέσει αυτό. Είμαστε ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του, αλλά μόνο ένα μέρος του.
      Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορεί να κάνει ο άνθρωπος από εδώ και πέρα είναι να αναλογιστεί πόση ομορφιά και τελειότητα έχει αυτός ο κόσμος στον οποίο βρέθηκε και να τον σεβαστεί περισσότερο. Να τον αγαπήσει αληθινά και να συνυπάρξει με αρμονία, αν θέλει να έχει μέλλον (μάλιστα υγιές με όλες του τις σημασίες)εδώ που βρίσκεται. Να πάψει να είναι αγνώμων και αλαζόνας.

      Υ.Γ.
      Πάντα ενδιαφέρει, αν νοιάζεται κανείς.
      Αφιερώνεις τον χρόνο σου, όπως σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Γλαύκη

    Μέρες δύσκολες που είναι, θυμήθηκα πως είχα ένα πολύ ευχάριστο μισοτελειωμένο βιβλίο, το ''ένας άνθρωπος που τον έλεγαν Όβ'' και η αλήθεια είναι πως το απολαμβάνω. Μέχρι που θα μου λείψει όταν με το καλό τελειώσει.
    Τελικά τα καλύτερα βιβλία είναι αυτά που αφήσαμε αδιάβαστα αλλά κάποια στιγμή τα ξαναπιάσαμε στα χέρια μας και καταλάβαμε το τί άξιζαν :)

    Εν τω μεταξύ, μια που οι ώρες στο σπίτι είναι πια τόσο πολλές διαβάζω συγχρόνως ''τα Δώδεκα βήματα και τις Δώδεκα Παραδόσεις''. Μάλιστα είδα μια ταινία πρόσφατα όπου αναφέρθηκαν τα Δώδεκα βήματα. Αυτό το βιβλίο δεν αναφέρεται στην θρησκεία, αλλά στην βαθιά πίστη.


    καλημέρα Γλαύκη
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Στέλλα.
      Ναι, αυτή την αίσθηση έχω κι εγώ όταν μου αρέσει ένα βιβλίο πάρα πολύ. Δεν θέλω να τελειώσει...
      Μου άρεσε αυτό που είπες για τα μισοτελειωμένα βιβλία, ναι, κάπως έτσι είναι, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, τα οποία απορρίφθηκαν πανηγυρικά.

      Δεν το γνωρίζω το τελευταίο που αναφέρεις, όμως θα το ψάξω. Μαθαίνουμε...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα.Για την πανσέληνο
    https://www.youtube.com/watch?v=F2uWNTDNfEU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Να μπορέσουμε να τη δούμε.
      Ταιριαστό κι όμορφο το τραγούδι.
      Άλλο ένα της ίδιας:
      https://www.youtube.com/watch?v=jW9X7kHGoho

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.