Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Παίζοντας για λίγο με τα αινίγματα...

Όταν κανείς ξεκινά να γράψει άλλο θέμα κι άλλο του προκύπτει στην πορεία... 
Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησα να γράψω δυο λόγια γι' αυτό που είναι η απάντηση στο πρώτο αίνιγμα που παραθέτω στη συνέχεια κι άλλαξα πλεύση. Σκέφτηκα να κάνω μια κάπως πιο ευχάριστη και σύντομη ανάρτηση μέσα από τέσσερα αινίγματα.
Σε επόμενο κείμενο ίσως αναφερθώ στο θέμα του πρώτου αινίγματος.

Πάμε να τα δούμε... 
Εύκολα είναι, για να... μη ζοριζόμαστε κι άλλο στην κατάσταση που βρισκόμαστε!
Α, και για κάθε σωστή απάντηση θα υπάρχει αφιέρωση ενός μουσικού κομματιού από μένα! Το έχω ξανακάνει παλιότερα με γρίφους που είχα αναρτήσει...


Αίνιγμα  1ο 

"Για να με κρατήσεις, πρέπει να με δώσεις πρώτα." 


Αίνιγμα 2ο 

"Είμαι μια λέξη. 
Αν με προφέρεις σωστά, θα είμαι λάθος.
Αν με προφέρεις λάθος, θα είναι σωστό.
Ποια λέξη είμαι;"


Αίνιγμα 3ο

"Είμαι μια ολόκληρη λέξη,
όμως έχει μόνο ένα γράμμα μέσα.
Ποια είμαι;" 


Αίνιγμα 4ο 

"Ποτέ δεν υπήρξα, αλλά θα υπάρχω πάντα.
Κανείς ποτέ δεν με είδε και κανείς δε θα με δει.
Και παρόλα αυτά, είμαι η ελπίδα όλων,
ότι θα ζουν και θ' αναπνέουν σ' αυτή τη γη.
Τι είναι;"


Θα δώσω τις απαντήσεις το Σάββατο, κάτω από το μουσικό κομμάτι που ακολουθεί...





Και οι λύσεις των αινιγμάτων...

Αίνιγμα 1ο   -   η υπόσχεση

Αίνιγμα 2ο   -   το λάθος

Αίνιγμα 3ο   -   ο φάκελος

Αίνιγμα 4ο   -   το μέλλον ή το αύριο



8 σχόλια:

  1. Καλημέρα.
    Πιστεύω ότι είναι το οξυγόνο.
    Ωραία ανάρτηση και σήμερα.Και επειδή η μουσική λειτουργεί και ως οξυγόνο :
    https://www.youtube.com/watch?v=sww6o8G6__8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Σε ποιο αίνιγμα απαντάς;
      Μάλλον είναι απάντηση στο τελευταίο;
      Θα ταίριαζε, αλλά δεν είναι.
      Μπορείς να ξαναπροσπαθήσεις για όποιο θέλεις απ' όλα.
      Πιστεύω κι εγώ ότι η μουσική είναι οξυγόνο. Το τραγούδι είναι απίθανο, σε ταξιδεύει όμορφα. Μια εξαιρετική συνεργασία, που κάνει την ημέρα να ξεκινά πιο αισιόδοξα. Με βάση τον τίτλο του μου ήρθε συνειρμικά αυτό που έλεγε ο Λουντέμης για τη φιλία. Είχε πει ότι στη φιλία πρέπει ν' αλλάζει κανείς βρακί κάθε μέρα. Το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει και στην αγάπη. Οφείλεις να την φροντίζεις, ώστε κάθε μέρα να είναι καινούρια. Επειδή, λοιπόν, μου άρεσε πολύ, στέλνω ένα ακόμα από έναν ηθοποιό θαυμάσιο:
      https://www.youtube.com/watch?v=kffaKHD4v9w
      Αν και η πρότασή σου σήμερα το ξεπερνά.

      Διαγραφή
  2. Ήττα, Γλαύκη μου. Ούτε ένα δεν κατάφερα να βρω. Μην είναι το θολωμένο μου μυαλό; Θα δείξει. Περιμένω Σαββατιάτικες αποκαλύψεις και στέλνω φιλί εγκλεισμού με διάθεση εναγκαλισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποκαλύψεις, Μαρία μου, έγιναν!
      Δεν ήθελα να σας ζορίσω μέσα σε κατάσταση εγκλεισμού...:))
      Θολωμένο μυαλό έχουμε όλοι!!
      Να δούμε πώς θα βαδίσουμε παρακάτω...
      Το τραγούδι θα το λάβεις, γιατί είσαι "πελάτης"... :)))
      Μια παράκληση, λοιπόν, να πάνε όλα κατ' ευχήν:
      https://www.youtube.com/watch?v=GgFrIqph5EI

      Διαγραφή
  3. Χμμμμμ γουστάρω αυτές τις πνευματικές ασκήσεις Γλαύκη μου. Αινίγματα, γρίφοι. Πολύ καλή έμπνευση.Υπάρχουν ολάκεροι κατάλογοι με τέτοια αινίγματα και γρίφους. Και κάνουν και καλή παρέα. Δεν αισιοδοξώ ότι θα βρω κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
    Το κρατώ στα υπόψη λοιπόν.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν, Γιάννη μου! Δε λέω ότι βρίσκω πολλές φορές τις λύσεις, αλλά θέλω να ασχολούμαι!
      Οι λύσεις δόθηκαν στο κείμενο επάνω...
      Το τραγούδι θα το λάβεις, διότι είσαι "πελάτης", όπως είπα και στη Μαρία...
      Με μια σφεντόνα να πάρουμε στο χέρι κι όποιον πάρει το σημάδι :))
      https://www.youtube.com/watch?v=9f1p8IdahG0

      Διαγραφή
  4. χιχιχιχι μ'αρέσουν τα παιχνίδια .
    Κυρία κυρία δεν ξέρω αν βρήκα κάποιο αλλά το Αίνιγμα 4ο νομίζω ότι είναι το Αύριο. Και το Αίνιγμα 3ο νομίζω ότι η λέξη είναι Φάκελος. Φάκελος αλληλογραφίας δηλ.
    Αν βρω το 1 και το 2 θα επανέλθω
    Ευχαριστούμε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως!!!
      Γέλασα με την προσφώνηση...!!!
      Έτσι τους παιδεύω και... τους εκπαιδεύω (με κάτι τέτοια)και τους μικρούς στο σχολείο χεχε!!!

      Κυρία μου, έχεις βρει τα δύο!!!
      Συγχαρητήρια!!!
      Και δύο τραγουδάκια ως επιβράβευση για τις δύο λύσεις που βρήκες!
      Κάτι από τα παλιά, ελαφριά και... χορευτικά, για να γελάσουμε:
      https://www.youtube.com/watch?v=pa2j0Bh83ms
      https://www.youtube.com/watch?v=2FbFzIWGYWw
      Να είσαι καλά, Άννα μου, κι εγώ ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.