Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Το πιο όμορφο που είπε κάποιος για εμάς

Αφορμή ετούτης της ανάρτησης κάτι που έλαβα τις προηγούμενες μέρες, που, όπως και να το κάνουμε, όταν συμβεί γλυκαίνει τόσο την καρδιά.

Πόσες φορές θα ακούσουμε λόγια - ακόμα και μια φράση - που όχι μόνο θα φτιάξει τη διάθεσή μας, την υπόλοιπη μέρα μας, αλλά θα καταγραφεί μέσα μας ως ανεκτίμητη αναγνώριση και παράλληλα δυναμικό εφόδιο για τη συνέχιση της προσπάθειας σε ό,τι έχουμε αφοσιωθεί προσφέροντας πάντα με αγάπη και ειλικρινές ενδιαφέρον. Ακόμη περισσότερο όταν δίνουμε δίχως να περιμένουμε τίποτα, τότε έρχονται να μας βρουν τα καλύτερα. 

Η φράση που έλαβα ήταν : "Ό,τι δεν ξεχνιέται, έχει αγαπηθεί πολύ!"

Λόγια μητέρας περσινού μου μαθητή ανάμεσα στις ευχές που μου έδωσε. Σαν να προϊδέαζε ο λόγος της αυτό που ακολούθησε, εν αγνοία της φυσικά. Έπειτα από δύο ώρες έζησα συγκινητικότατες στιγμές έξω από την πόρτα μου εν μέσω ψιλόβροχου με τους φετινούς μου μαθητές. Πραγματικά, είναι από τις περιπτώσεις που στέκεται κανείς αμήχανος από την έκπληξη (κοινώς, μ@$^%$&^#) μπροστά σ' εκείνα που του δίνει η ζωή!

Αυτό που έχω αντιληφθεί βαθιά μετά από τόσα χρόνια επαφής μου με τα παιδιά είναι ότι κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να μην πιστεύει σ' αυτά και στο τι μπορούν να κάνουν...!

Ας τα αφήσουμε επιτέλους να γυρίσουν τον "κόσμο ανάποδα"! Να κάνουμε για λίγο στην μπάντα ξεμπλοκάροντας το "μονοπάτι", για να το μετατρέψουν σε "λεωφόρο", όπως μόνο εκείνα ξέρουν! Αρκετά τα... "πρήξαμε" με τις κάθε είδους "παπαριές" μας!

 

Πριν περάσω στο πιστό ραντεβού με τη μουσική, μια ερώτηση...

Ποιο ήταν το πιο όμορφο που είπε κάποιος για εσάς;
(τον τελευταίο καιρό ή κάποτε) 







 

19 σχόλια:

  1. Σου βγάζω το καπέλο ειδικά για την τελευταία σου παράγραφο. Δεν έχω ακούσει ποτέ εκπαιδευτικό να τα λέει έξω απ' τα δόντια. Η φράση που πάντα θα θυμάμαι είναι "Μη φοβάσαι αυτούς που σε γαβγίζουν, να τρέμεις όσους σε γλύφουν"...
    Αγαπημένα κομμάτια στο σημερινό σου τζουκ μποξ ♪♫
    Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου, για τα θερμά σου λόγια. Με τιμούν. Δεν είναι εύκολο ούτε να τα λέμε πόσο και να τα κάνουμε πράξη. Το ζήτημα είναι μην είμαστε αδιάφοροι ή να μη θεωρούμε ότι όλα πρέπει να γίνονται μόνο όπως εμείς θέλουμε, για να είμαστε ήσυχοι και... "ασφαλείς", πατώντας φυσικά επί... ψυχών.
      Το "γάβγισμα" που λες έχει ειλικρίνεια και πιθανό νοιάξιμο, ενώ το άλλο συνήθως κάτι σου ετοιμάζει...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Φιουφ τι πας και ρωτάς τώρα βρε Γλαύκη.
    Ας έχουμε καλή βδομάδα καλή μου.
    Πάω να ακούσω μουσική. Όμορφα τραγούδια έχουμε και σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, κανέναν δεν καταπιέζουμε εδώ μέσα :))
      Επιλέγεις ό,τι θες για να περάσεις καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μετά από αρκετό καιρό σκέφτηκα να εκφράσω και εγώ την άποψη μου στό θέμα που έχεις σήμερα.
    Ευτυχώς κάποια πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο για τα παιδιά και για το πώς πρέπει να τους βάζουμε όρια.
    Και στο σχολείο αλλά και στο σπιτι.
    Εγώ επειδή ώς παιδί ήμουν ζωηρός και υπερκινητικός είχα προβλήματα και στο σχολείο και στο σπίτι.
    Με αποτέλεσμα να μην διαβάζω όσο έπρεπε να ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο εκτός των μαθημάτων αλλά και να χάσω χρόνο έτσι ώστε να σπουδάσω όταν έπρεπε.
    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην με στηρίζουν οι γονείς μου στις επιλογές μου και να μην πιστεύουν σε μένα.
    Ευτυχώς ο χρόνος και οι καταστάσεις με άλλαξαν και έτσι βρέθηκε στην ζωή μου η σύζυγος μου (πριν 10 χρόνια) που πίστεψε σε μένα και έτσι κατάφερα να τελειώσω τις σπουδές μου και τώρα να είμαι ευτυχισμένος.
    Είναι πολύ βασικό να δείχνουμε στα παιδιά αγάπη,εμπιστοσύνη και πίστη.
    Τα παιδιά το ΘΕΛΟΥΝ το μπράβο να το ακούν όταν το αξίζουν.
    ΟΧΙ μόνο για τα μαθήματα.Και για άλλα πράγματα.

    Και για να πάμε και στα συναισθηματικά,μια φορά μου είπε μια παλαιότερη μου σχέση που είμασταν μαζί σχεδόν 7 χρόνια ότι με μένα έμαθε να αγαπάει.(Να εκφράζει αυτό που αισθάνεται).
    Νομίζω οτι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να ακούσει κάποιος και άς έχεις χωρίσει για διάφορους άλλους λόγους.
    Νομίζω ότι με την μουσική εκφράζομαι διαφορετικά.
    Γιατί τα τραγούδια και η μουσική δεν κάνουν ποτέ λάθος.
    Πολλά έγραψα πάλι.
    Τον λόγο στην αγαπημένη μου κυρία.ΜΟΥΣΙΚΗ το όνομα της.

    https://www.youtube.com/watch?v=ECqtfmeEv_I
    https://www.youtube.com/watch?v=I5CO58y7tvA
    https://www.youtube.com/watch?v=DLq5kQygo0w
    https://www.youtube.com/watch?v=2YyBDigW1M8
    https://www.youtube.com/watch?v=a0mrXZUdKYc
    ΥΓ : Τα απογεύματα στις 18:00 έχει πολύ ωραίες επιλογές ο
    https://www.imagine897.gr/el/
    (Dj.M)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, έχει περάσει πολύς καιρός. Ελπίζω να είναι όλα καλά.
      Όσον αφορά στο θέμα παιδιά και όρια δε θα ήθελα να αρχίσω να λέω, διότι δε θα έχω σταματημό..., καθώς είναι ένα από τα θέματα που ασχολούμαι και με ενδιαφέρει πάρα πολύ.
      Σχετικά με τη παρότρυνση για την ολοκλήρωση των σπουδών σου, είναι πολύ σπουδαίο να βρίσκονται στον δρόμο μας άνθρωποι που θα μας οδηγήσουν με αγάπη να πετύχουμε στόχους και να βελτιωθούμε σε διάφορους τομείς ή να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Είναι θησαυροί.

      Τι υπέροχο να σου έχουν πει κάτι τέτοιο, πως έμαθαν να αγαπούν, επειδή υπήρξες εσύ ως παρουσία στη ζωή τους. Νομίζω ο καθένας μας θα ήθελε να το ακούσει. Είσαι πολύ τυχερός!

      Οι επιλογές από την αγαπημένη σου "κυρία" (μουσική) ήταν ιδιαίτερες και σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ο σταθμός επίσης είναι πολύ καλός!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Καλά είμαι.Με την καραντίνα δεν έχω διάθεση για τίποτα.
      Ακούω μουσική όλη μέρα και διαβάζω.Προσπαθώ να κάνω υπομονή με όλα αυτά που μας λένε στις ειδήσεις.
      Μερικές φορές μπορεί με τα προβλήματα που έχουμε και με το τρέξιμο να προλάβουμε να κάνουμε όσα μπορούμε περισσότερα,χάνουμε το βασικότερο πράγμα.
      Τον άνθρωπο.
      Δεν έχουμε χρόνο για τους αγαπημένους μας ανθρώπους.
      Για τους γονείς,για τα παιδιά (όσοι έχουν),για φίλους,για τους συντρόφους μας.
      Και είμαστε πάντα με νεύρα,εκνευρισμό,άγχος...
      Είναι πραγματικά πολύ ωραίο να μπορείς να εξωτερικεύεις όλα αυτά που αισθάνεσαι για τον-την σύντροφο σου με αγάπη και ενδιαφέρον.
      Έτσι έχεις πολλές πιθανότητες να πάρεις και εσύ όλα αυτά που δίνεις.Βέβαια ο τρόπος θα είναι διαφορετικός.
      Και μπορεί πάντα να μην έχει συνέχεια όλο αυτό για κάποιους λόγους.
      Είναι πολύ δύσκολο για μερικούς ανθρώπους να εκδηλώσουν τα αισθήματα και τις σκέψεις τους.

      Επειδή έχω καιρό να σου στείλω μουσική,επιλέγω κάποια απολα αυτά που ακούω αυτόν τον καιρό.Kαλό μουσικό ταξίδι!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=2aXIBlQTsBI (το γνωστό τραγούδι σε νέα εκτέλεση με Saxophone)

      https://www.youtube.com/watch?v=3TbybcAsga4

      https://www.youtube.com/watch?v=RSG12GIE2ns

      https://www.youtube.com/watch?v=Ix9MIb-aIpI&list=PLql5iS_v4444Za0Uk_LXr97ExJ2T74E6W&index=2

      https://www.youtube.com/watch?v=ERTHPRPTlRE

      https://www.youtube.com/watch?v=A60xWr-nqv0

      https://www.youtube.com/watch?v=yxGuPKuTIag

      https://www.youtube.com/watch?v=kmIuEzfdld8

      https://www.youtube.com/watch?v=pzfhpLUshBw

      https://www.youtube.com/watch?v=ThicZ7JaUlk

      Διαγραφή
    3. Πράγματι, ισχύει ότι έχει χαθεί η διάθεση για οτιδήποτε. Κι εγώ κάπως έτσι αισθάνομαι, αν και η δουλειά με απασχολεί πολλές ώρες. Υπάρχει όμως μια μονοτονία και κόπωση.
      Όσα αναφέρεις για το ότι ξεχνάμε τον άνθρωπο μέσα στο αέναο τρέξιμο της καθημερινότητας είναι αλήθεια και είναι λυπηρό. Είναι σαν να μπαίνουμε σε μια λειτουργία όπως τα ρομπότ. Δημιουργούνται επίσης εκρηκτικά συναισθήματα εύκολα και νομίζω είναι δικαιολογημένο λόγω της κατάστασης.
      Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό να επιβάλλουμε στον εαυτό μας το στοπ, για να σταθούμε κοντά σε όσους αγαπάμε και μας αγαπούν, έστω και για λίγο.

      Ναι, πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να εκφράσουν όσα αισθάνονται. Παλιότερα δυσκολευόμουν να το κάνω κι εγώ, διότι είχα πάντα την ανησυχία ότι θα με θεωρήσουν γραφική ή ακόμα χειρότερα ότι θα τους χάσω. Ευτυχώς, το αντιλήφθηκα κάποια στιγμή και με βοήθησαν σ' αυτό μοναδικές παρουσίες στη ζωή μου μα και δύσκολες καταστάσεις. Τα παιδιά είναι επίσης καταλύτες...
      Το σπουδαίο είναι να εκφράζει κανείς τα συναισθήματά του, ώστε να μείνει ποτέ με το απωθημένο ότι δεν το έκανε και σημασία δεν έχει ο τρόπος, αφού ο καθένας έχει τον δικό του.

      Τώρα είπα κι εγώ πολλά.
      Είμαι ευγνώμων για τις πολλές κι ενδιαφέρουσες επιλογές σου! Άφησες τα μουσικά σου "δώρα" μαζεμένα λόγω μεγάλης απουσίας :))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    4. Ένα μικρό κι από μένα από τα παλιά...
      https://www.youtube.com/watch?v=wEwNcnklcsk

      Αν είναι δύσκολο να εκφράσει κανείς τα συναισθήματά του, σκέψου πόσο πιο δύσκολο είναι να ζητήσει συγγνώμη. Όμως, όταν το κάνει, είναι τόσο όμορφα, σαν φωτίζεται ο κόσμος.

      Διαγραφή
    5. Είναι πραγματικά πολύ ωραίο να μπορεί κάποιος να ζητήσει συγνώμη όταν το αισθάνεται ,αρκεί να μην ξανακάνει το ίδιο ή κάτι χειρότερο.
      Υπάρχουν όμως και φορές που η συγνώμη όταν έρθει να μην έχει καμία αξία.
      Αν ραγίσει το γυαλί δεν ξανακολλάει.
      αγαπημένοι οι Chicago.Με πολλές επιτυχίες.
      Σήμερα επιλέγω ενα slow τραγούδι απο έναν άγνωστο τραγουδιστή στην Ελλάδα.
      Μοιάζει η φωνή του με του Chris Rea.
      https://www.youtube.com/watch?v=T5TS9maWdLs

      Διαγραφή
    6. Καλημέρα.
      Πιστεύω κι εγώ ότι υπάρχουν καταστάσεις που μία συγγνώμη δε φτάνει και δεν αποκαθίστανται τα πράγματα (πρέπει να έχει συμβεί μεγάλο κακό). Θεωρώ όμως ότι όταν είναι ειλικρινής και υπάρχει και από τις δυο μεριές αγάπη (σε κάθε σχέση αυτό), δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει η συγχώρεση ως φυσικό επακόλουθο. Αν κάποιος θέλει τον άλλο άνθρωπο στη ζωή του, μπορεί και κατανοεί ή νιώθει και συγχωρεί. Και ο άλλος φυσικά δε στέκει στα λόγια, αλλά το δείχνει με πράξεις. Σε αντίθετη περίπτωση αυτός δε συγχωρεί φέρεται αντίστοιχα εγωιστικά όπως κι εκείνος που έσφαλε. Κάπου είχα διαβάσει ότι το "ραγισμένο γυαλί" κολλά με μια σφιχτή αγκαλιά. Τα λέει όλα όπως και να το κάνουμε.
      Γενικά, αν κανείς δε συγχωρέσει (ακόμη κι αυτούς που δεν τους θέλει στη ζωή του), δεν μπορεί να πάει παρακάτω με ηρεμία μέσα του. Είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας και ίσως ωριμότητας.

      Δεν τον γνώριζα τον καλλιτέχνη, όμως μου άρεσε μελωδία και φωνή.

      Κι ένα κάπως σχετικό με το θέμα της συζήτησης, γνωστό, το οποίο άκουγα κατά σύμπτωση (μάλλον διαβολική χαχα., τι να πω) πριν λίγο στο ραδιόφωνο...
      https://www.youtube.com/watch?v=Mok5wG-X1TU

      Διαγραφή
    7. Διόρθωση...
      "να ΜΗΝ έρθει η συγχώρεση ως φυσικό επακόλουθο"
      Συγγνώμη για τα λάθη (υπάρχει κι άλλο), αλλά γράφω βιαστικά.

      Διαγραφή
    8. Καλησπέρα.
      Τώρα είδα την απάντησή σου.Και το τραγούδι σου.
      Οι Puressence είχαν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με το συγκεκριμένο τραγουδι.
      Μου άρεσε απο την πρώτη φορά που το άκουσα αν θυμάμαι τέλη Σεπτεμβριού όταν είχε κυκλοφορήσει.
      Θυμίζει καλές εποχές της δεκαετίας του 80.
      Άκουγα πρίν λίγο μια σχετικά καινούργια παρουσία στην Soul μουσική.
      Επειδή μου άρεσε πολύ η Amy Winehouse ψάχνω μήπως βρω κάτι που να μοιάζει.
      https://www.youtube.com/watch?v=u0D3Qdb83Ik

      Διαγραφή
    9. Τέλη Σεπτεμβριού 2007.

      Διαγραφή
    10. Πολύ καλή, θα έλεγα!
      Δεν ξέρω αν μπορώ να πω ότι μοιάζει η φωνή και η ερμηνεία της με της Amy Winehouse.
      Η Amy ήταν ένα ταλέντο που, όπως και άλλα, χάθηκε από την πιο σκληρή εξάρτηση, η οποία μπορεί να μετατρέψει εύκολα κάποιον σε τραγική φιγούρα δυστυχώς.
      Κάποια δικά της, μια και τη θυμήθηκες...
      https://www.youtube.com/watch?v=O0jYMMTb0XU
      https://www.youtube.com/watch?v=KJPJvRfcOak
      https://www.youtube.com/watch?v=1yjmOKyfHFk

      Διαγραφή
    11. Καλησπέρα.
      Το ένα καλύτερο απο το άλλο.
      Πολύ αγαπημένα τραγουδία.
      Εάν έχεις χρόνο αύριο το πρωί βάλε να ακούσεις
      http://www.e-radio.gr/OFF-Radio-Thessaloniki-i809/live
      Σαββατοκύριακα έχει απίστευτες επιλογές.
      Απο νωρίς το πρωί.Μέχρι μεσημέρι.
      Και η μοναδική πρώτη εκτέλεση
      https://www.youtube.com/watch?v=nMp4bedPF1o

      Διαγραφή
    12. Θα ακούσω τον σταθμό που προτείνεις και οι ώρες που είναι μια χαρά, καθώς θα εργάζομαι και θα ακούω.
      Πού τη θυμήθηκες την πρώτη εκτέλεση; Έχει το αυθεντικό και γι' αυτό είναι μοναδική! Θαυμάσια η πρότασή σου να το ακούσω (το ερμηνεύουν πολύ ερωτικά) και φυσικά οι στίχοι είναι πολύ καλοί. Στάθηκα σ' αυτόν, που έχει μεγάλη δόση αλήθειας:
      "And if I ever hurt you, you know I hurt myself as well"
      Όπως κι αυτοί:
      "I'm not trying to be
      just any kind of man
      I'm just trying to be somebody
      You can love, trust and understand"

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να σκέφτονταν πολλοί εκπαιδευτικοί έτσι Γλαύκη μου.
    Τα παιδιά δεν θέλουν νουθεσίες καταλαβαίνουν και είναι πανέξυπνα.
    Πιστεύω απόλυτα πως όταν θα δώσεις σε συναίσθημα αυτό που αγαπάς να κάνεις, το κάνεις σωστά, τότε νιώθεις όμορφα εσύ και οι γύρω σου.
    Το αποδυκνύει η όμορφη φράση που σου ευχήθηκε η μαμά του συμμαθητή σου.
    Σε κάθε καλό λόγο το σύμπαν είναι ανοιχτό και ακούει Γλαύκη μου.
    Προσυπογράφω και εγώ την τελευταία σου παράγραφο...
    Οι μουσικές σου επιλογές για άλλη μια φορά ταξιδιάρικες!!
    Αγαπημένος ο Ελτον Τζον...
    Να είσαι καλά καλο σου βράδυ.. 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τι υπάρχει πίσω από κάθε συμπεριφορά, νιώθουν την αύρα κάθε εκπαιδευτικού, οπότε δεν ξεγελιούνται εύκολα. Μέσα από τις πράξεις των ενηλίκων μαθαίνουν άμεσα και τα πολλά λόγια είναι περιττά. Το θέμα είναι να τους δίνεται η ελευθερία και η δυνατότητα να εκφράσουν τον εαυτό τους κι αυτό που έχουν ανάγκη.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που απόλαυσες τη μουσική!
      Να είσαι καλά, Ρούλα μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.