Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

Οι σκέψεις μου μέσα από λόγια κλασικά

Christiane Vleugels

Με όλα όσα συμβαίνουν αισθάνομαι ότι βρισκόμαστε σε έναν ατέλειωτο γύρο στο καρουζέλ του τρόμου, όπου κάποιοι παραζαλισμένοι από την γελοιότητα και την αδικία κι άλλοι ίσως αμέριμνοι και ψευδαισθητικά ευτυχείς ακολουθούμε τη διαδρομή του "τίποτα" και του "πουθενά". Πειθήνια και αυτοκαταστροφικά. 

Έντονη πικρία, αηδία και βαθιά λύπη θα εκφράσω, αν μιλήσω, οπότε κάποιες σκέψεις μου είπα να τις μεταφέρω μέσα από μερικά γνωστά και κλασικά λόγια.


" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει." 

Joseph De Maistre, 1753-1821, Γαλλοϊταλός διπλωμάτης & φιλόσοφος

 

 " Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει. "

Έρασμος, 1469-1536, Ολλανδός ουμανιστής

 

 "Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό. "

Αβραάμ Λίνκολν, 1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος

 

 " Μηδένα προ του τέλους μακάριζε. "

Σόλων, 630-560 π.χ., Αρχαίος Αθηναίος νομοθέτης & φιλόσοφος

(από τον Ηρόδοτο)

 

 " Δημοκρατία είναι η κυβέρνηση του λαού, από το λαό, για το λαό."

Αβραάμ Λίνκολν, 1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος

 

 "Να συγχωρείς τους εχθρούς σου. Αυτό τους κάνει να σε μισούν περισσότερο."

Όσκαρ Ουάιλντ, 1854-1900, Ιρλανδός συγγραφέας

 

❤  Μουσική με ένα remix  γνωστού μουσικού κομματιού που μου άρεσε...

 



❤  Κι εδώ το αυθεντικό κομμάτι... (Κλικ και... μπαίνεις!)


8 σχόλια:

  1. Πολύ καλές οι σκέψεις σου, την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το "Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει" θα το κάνω λίγο "κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αξίζει".

    Δυστυχώς κάνουμε επιλογές Γλαύκη μου με κριτήρια γελοία, ανεύθυνα και παραπλανημένα. Και μετά παριστάνουμε τους μη γνωρίζοντες ή τους αφελείς.
    Δεν θέλω να δείξω με το δάχτυλο κανέναν αλλά οι ευθύνες είναι τεράστιες για όσα τραβάμε.

    Καλησπέρα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, και η αφέλεια και η άγνοια πληρώνονται και μάλιστα με τίμημα μεγάλο.
      Ευθύνες τεράστιες για έναν λαό αδιάφορο, ανεύθυνο, ξερόλα και συμφεροντολόγο (σε μεγάλο του μέρος).
      Εμ κι εσύ με το δάχτυλο... σιγά μη βάλεις και κουκούλα :Ρ
      Την καλησπέρα μου επίσης.

      Διαγραφή
  3. Σοφόν το σαφές. Εκφράζεις κόσμια το κοινό μας αίσθημα. Και την περιρρέουσα αηδία που νιώθουμε άπαντες.
    Κουράγιο ν' αντέξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή περιρρέουσα μας έφαγε που δεν εννοεί να γίνει εξειδικευμένη και να οδηγήσει σε ένα αποτέλεσμα της προκοπής...
      Βρε με αυτή την αντοχή και την ανοχή της ανωμαλίας γύρω μας θα φτάσουμε μέχρι να μας βγει η ψυχή.
      Αισιοδοξία στα τάρταρα. Άστα.

      Διαγραφή
  4. Αυτό που αισθάνομαι εγώ είναι ότι ο κόσμος μου έχει αλλάξει.Πολλά δεδομένα μου δεν υπάρχουν πια.Είμαι όμως αισιόδοξος και επιδιώκω να σκέφτομαι θετικά.Προσπαθώ να ζω καλά την κάθε μου στιγμή.Ευτυχώς ζω σε ένα περιβάλλον που με αγαπά και με φροντίζει.Οι κυβερνήσεις για μένα ποτέ δεν ήταν οι σωστές.Πώς να είναι άλλωστε όταν το ζητούμενο είναι να είναι ευχαριστημένο το κεφάλαιο.Από την άλλη από το 2010 και μετά μας έχουν βρει οι μυριάδες πληγές του Φαραώ.Από τί να προφυλαχτούμε πρώτα;Ας έχουμε την υγεία μας έστω. Κι ας ζούμε συνειδητά και με ευγνωμοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Δεν ξέρω αν είσαι ο Μάριος ή κάποιος άλλος αναγνώστης...
      Η κάθε στιγμή έχει αξία, όπως λες. Ίσως είναι κι αυτή που μας κρατάει δυνατούς να συνεχίζουμε έναν δρόμο δύσκολο και συχνά παράλογο.
      Όσο για τις "πληγές του Φαραώ", πόσες πια θα μας βρουν; Μα η μία πίσω από την άλλη δίχως ανάσα!
      Πιστεύω ότι για πολλούς ανθρώπους άλλαξε ο κόσμος τους, τα δεδομένα τους. Για σένα τι άλλαξε;

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.