Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

Πασχαλινή φεγγαράδα με πολλή μουσική

 
Πρώτη υπερπανσέληνος του έτους και πασχαλινή εορταστική περίοδος νομίζω ότι αποτελούν έναν δυνατό συνδυασμό, ώστε να φωτιστεί κάθε σκοτεινό μυαλό και να γλυκάνει κάθε σκληρή καρδιά. Μοιάζει για ευνοϊκό σημάδι μια τέτοια συνάντηση... Λέτε;
Εγώ πάντως για καλό και για κακό ήρθα να ενισχύσω την κατάσταση με μεγάλη δόση μουσικής, διότι μαζί με τα μουσικά κομμάτια που θα πλαισιώσουν (ως είθισται εδώ μέσα) την ανάρτηση θα υπάρξουν προτάσεις για ατέλειωτη μουσική συντροφιά...

Πριν απ' όλα, μια δική μου παραλλαγή του γνωστού παιδικού τραγουδιού με αφορμή την πασχαλινή φεγγαράδα:

Φεγγαράκι μου λαμπρό 
φέγγε μου να περπατώ
στον ίσιο δρόμο τον σωστό
να αποφεύγω την απατεωνιά
να ξορκίζω τη λαμογιά
να πατώ στα καθαρά
κι όχι στου ζαβού τη διαφθορά
Φεγγαράκι μου λαμπρό
φέγγε μου σάμπως και σωθώ! 
 
 
Τώρα οι προτάσεις, που αφορούν σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (webradio), τους οποίους επέλεξα και προτείνω (κι εμένα μου τους πρότειναν επίσης). Η επιλογή έγινε με βάση δύο κριτήρια, της μουσικής ποιότητας και της γεωγραφικής θέσης... Προσπάθησα να συμπεριλάβω ξένη και ελληνική μουσική με τρεις προτάσεις για ξένη μουσική και δύο για ελληνική. Αν κάποιος έχει τρίτη πρόταση για ελληνική μουσική, θα είναι καλοδεχούμενη, καθώς ακούω λιγότερο και δεν μπορώ να προτείνω κάτι άλλο (δεν έχω ψάξει). 
Γεωγραφικά καλύπτω μια ευθεία στον χάρτη από βορρά μέχρι τον νότο - Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ηράκλειο.  Δεν γνωρίζω μόνο να συστήσω κάποιον από Κρήτη με ελληνικές επιλογές :))
 
Σκέφτομαι να τους έχω στην πλαϊνή στήλη ως σταθερές προτάσεις. Δύο τους έχω ήδη παρουσιάσει σε παλαιότερες αναρτήσεις και μερικούς πιθανόν τους γνωρίζετε...
 
Ξένη μουσική από :

🔆   Imagine 89.7 FM          Θεσσαλονίκη
 
🔆   G Radio                         Αθήνα
 
🔆   AK Radio                      Ηράκλειο


Ελληνική μουσική από:

🔆   Sohos FM 88.7            Θεσσαλονίκη

🔆   Melodia 99.2                Αθήνα




@ Και ακολουθούν τα καθιερωμένα μουσικά κομμάτια της ανάρτησης, έτοιμα να συντροφεύσουν με τον ακαταμάχητο λυρισμό τους την πρώτη θεόρατη φεγγαρολουσία!
 
 

 








10 σχόλια:

  1. Καλημέρα.
    Ρομαντική η ανάρτησή σου σήμερα.
    Η σημερινή υπερπανσέληνος θα είναι μοναδική.
    Οι μουσικές επιλογές πολύ ωραίες όπως και τα ραδιόφωνα.
    Επειδή δεν ακούω πολύ Ελληνικά τραγούδια σπάνια θα έλεγα δεν γνώριζα τον Sohos απο Θεσσαλονίκη.
    Μελωδία ακούω κάποιες στιγμές εάν θέλω να ακούσω ελληνική έντεχνη.
    Θα σου πω ότι έχεις ξεχάσει και το Kosmos 93,6 με πολύ αξιόλογες εκπομπές.
    Επειδή ξυπνάω πρωί, ακούω απο τις 6 έως τις 8 πολύ ωραίες επιλογές μουσικής.Και σχόλια που δεν κουράζουν.
    Είναι η Γιοβάννα Βλασσοπούλου γνωστή μουσική παραγωγός απο άλλα ραδιόφωνα στο παρελθόν.Η φωνή της είναι γνώριμη απο διαφημιστικά σπότ στο ραδιόφωνο αλλά και στην τηλεόραση.
    http://www.e-radio.gr/ERT-Kosmos-936-Athens-i113/live

    Και για τους-τις φίλους-ες της "μάυρης"(Soul) μουσικής αλλά και όλα τα είδη της jazz,smooth jazz,rock blues,blues ο ένας και μοναδικός
    https://www.jazzradio.com/#popular
    Μοναδικός γιατί έχει πραγματικά πολύ "ψαγμένες" επιλογές αλλά και γνωστά μουσικά θέματα ή τραγούδια.Ήχο που θυμίζει cd αλλά το μόνο που ζητάει είναι να κάνεις εγγραφή με το mail σου.
    Διαφορετικά ακούς μίση ώρα.
    Ο λόγος είναι για να σε ενημερώνει για κάποια αφιερώματα που κάνει κατα καιρούς σε διαφορετικά είδη μουσικής.
    Εγώ που είμαι πολύ δύσπιστος σε τέτοια θέματα έχω γραφτεί γιατί είναι πραγματικά ΔΩΡΟ τα player του.
    Εάν δείς μέχρι και η είκονα που εχουν επιλέξει για κάθε player ταιριάζει απόλυτα με την μουσική που ακούς.
    ΑΞΙΟΛΟΓΟ !!!
    Και οι μουσικές επιλογές μου για την σημερινή πανσέληνο:

    https://www.youtube.com/watch?v=dqwSde_eEv4
    https://www.youtube.com/watch?v=jkk2mMq2x8E
    https://www.youtube.com/watch?v=TS0oP1FkGFA
    https://www.youtube.com/watch?v=E4rNHVxd42c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πανσέληνος είναι από μόνη της ένα ρομαντικό θέαμα. Την κοιτάς και σε μαγεύει, καθώς δεν μπορείς εύκολα να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της. Άσε το φως που πλημμυρίζει τα πάντα μέσα στη νύχτα, μια αλλόκοτη αίσθηση, τόσο όμορφη.

      Πράγματι ο Kosmos είναι πολύ καλός σταθμός. Ιντερνετικά δεν τον έχω ακούσει ποτέ, μόνο στο κλασικό ραδιόφωνο, που ακούω αρκετά όταν μαγειρεύω...:))) ή στο αυτοκίνητο.

      Πάντως, κρατώ τις προτάσεις σου!

      Αυτό με τις εγγραφές μου είναι αρνητικό και το έχουμε ξανασυζητήσει. Το mail και ο κινητό τηλέφωνο είναι εκτεθειμένα σε μεγάλο βαθμό, ειδικά στον χώρο εργασίας...!!! Τώρα δε με την καραντίνα θα μάθουν κι όλα τα μαγαζιά το νούμερό μας.
      Παύω τη γκρίνια, γιατί είναι κρίμα σήμερα με το σούπερ μαγευτικό φεγγάρι και έρχομαι να συμπληρώσω δυο μουσικές προτάσεις στις εξαιρετικές δικές σου :
      https://www.youtube.com/watch?v=6lFxGBB4UGU
      https://www.youtube.com/watch?v=dakbrSpfBfs

      Διαγραφή
    2. Ωραίες και οι δικές σου μουσικές επιλογές.
      Αυτό με το mail που έχει κάνει αυτό το ραδιόφωνο δεν μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω.Αξίζει να το ακούσει κάποιος έστω και μισή ώρα.Που είναι free.Εάν μπορείς να ακούσεις θα καταλάβεις και πόσο καλό ήχο έχει.
      Επειδή διαβάζουν τα σχόλια οι περισσότεροι που γράφουν στο blog σου πιστεύω ότι σίγουρα κάποιος-α εαν ακούσει δοκιμαστικά θα κολλήσει.

      Εμείς χρησιμοποιούμε ένα παλιό mail της συζύγου μου που είχε φτιάξει για τέτοια θέματα.
      Αποσα γνωρίζω επειδή ασχολούμαι και επαγγελματικά με τους υπολογιστές,εάν θέλουν να σε βρούν για διαφημιστικούς λόγους κάποιοι σε βρίσκουν και χωρίς να τους έχεις δώσει τηλεφώνο ή mail.
      Και απόρρητο να έχεις σε βρίσκουν.Είναι το κακό κομμάτι της τεχνολογίας...

      Εύχομαι καλό Πάσχα !!! Με υγεία πάνω απ'όλα.
      https://www.youtube.com/watch?v=OUQiGDJxcHU

      Διαγραφή
    3. Με software ασχολείσαι;
      Πώς γίνεται να σε βρίσκουν χωρίς τηλέφωνο και mail; Πιθανόν από τις σελίδες που περιηγείται κανείς...
      Τι απόρρητο... αυτό είναι σχεδόν ξεχασμένη ιστορία. Εδώ μπορούν να παρακολουθούν τις επικοινωνίες σου με όποιο τρόπο κι αν γίνονται (τηλεφωνικά, mail), κάτι το ποίο μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε ιδιώτης έχει τη γνώση και τα μέσα κι όχι μόνο οι επιχειρήσεις. Χάνεται η ιδιωτικότητα από κάθε επιτήδειο που έχει οικονομικό ή άλλο συμφέρον ή δεν ξέρει πώς να περάσει την ώρα του.

      Ευχαριστώ.
      Καλό Πάσχα.

      Διαγραφή
  2. ...Εξαφάνισα ολάκερο το σχόλιό μου από μια λάθος κλικ κίνηση. Τι κατάσταση είναι αυτή με τα νευρικά τικ που έχω.
    Γλαύκη μου, καλό Πάσχα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είναι, καλέ, το σχόλιο;
      Δηλαδή, δε θα δω τι έγραψες...!
      Καλό Πάσχα, μα θα κάτι θα πούμε πάλι!

      Διαγραφή
    2. Γλαύκη μου, νομίζεις θυμάμαι;
      Περίπου είχα γράψει ότι αυτήν την πανσέληνο την είδα πάνω στη βόλτα που ξεκίνησα το απόγευμα. Μάλιστα ξαφνιάστηκα γιατί καν δεν την περίμενα. Η ανατολή της έπεσε με φως ημέρας και έτσι δεν είχε την εντυπωσιακή είσοδό της στον ουρανό.
      Σε κάθε όμως περίπτωση, μια πανσέληνος ποτέ δεν αγνοείται.
      Σε φιλώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα!
      Ήρθες να το καταθέσεις ετεροχρονισμένα, γιατί αλλιώς η απουσία σημειώνεται και μετά ... άντε να τη δικαιολογήσεις! Άσε, που με τέτοια υπουργό θα λες ήμαρτον για το κακό συναπάντημα! Μακριά κι όπου φύγει φύγει...
      Κέφια έχω μου φαίνεται!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικό το "φεγγαράκι" σου! ♪♫
    Ελπίζω αυτή η υπερπανσέληνος να αποδειχτεί ευνοϊκή και να σταματήσει επιτέλους το κοντέρ του θανάτου, να μετράει απώλειες.
    Τις ολόψυχες ευχές μου για μια ουσιαστική Ανάσταση, Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο "μακάρι" μπορώ να πω, Μαρία μου!
      Μήπως η ενέργεια των ουράνιων σωμάτων επηρεάσει την κατάσταση; Τι να σκεφτούμε με όλο τούτο πια;
      Αντεύχομαι, κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.