Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

"Πότε γέμισε ο κήπος με πουλιά";

Μες στον Απρίλη λένε ότι φαίνεται πλέον η είσοδος της Άνοιξης και μάλλον έτσι είναι. Τα πάντα γύρω είναι σε οργασμό άνθισης. "Πότε γέμισε ο κήπος με πουλιά" (στίχος τραγουδιού στη συνέχεια) δεν το καταλάβαμε. Ο ήλιος πλημμυρίζει με το πλούσιο φως του τα πάντα ζεσταίνοντας επιτέλους τις καρδιές, που το έχουν τόσο πολύ ανάγκη μέσα σε τόση "παγωμάρα".

Με όλη αυτή τη θέρμη γίνεται τεράστια η επιθυμία για έξοδο στην αγκαλιά της φύσης, η οποία ξέρει να "μαγεύει" την ψυχή με τα κάλλη της, να την οδηγεί στη λύτρωση.

Κάθε χρόνο νιώθω έντονα την αναζωογονητική αύρα του Απρίλη και ίσως γι' αυτό να είναι και ο πιο αγαπημένος μου μήνας τούτης της εποχής. "Ο κόσμος ξημερώνει" (όπως λέει και το τραγούδι παρακάτω) με το πρώτο "βήμα" του συγκεκριμένου μήνα.

Μια υποσημείωση:
Καλά όλα τα παραπάνω, όμως ο καιρός με διαψεύδει ετούτη τη φορά, μα και όλα όπως εξελίσσονται...!
Οπότε σε αναμονή όλων αυτών που έχει να δώσει απλόχερα ο πάντα μαγευτικός Απρίλης...😔

Αφήνω τα λόγια επιτρέποντας στη μουσική να απλωθεί στον χώρο σαν την άνοιξη.

Μια ακόμη μικρή ανακάλυψη... 

Η φωνή που ακολουθεί είναι αερικό που εισχωρεί στην ψυχή σαν βάλσαμο δροσιάς, γαλήνης, παρηγοριάς, ίσως και απελευθέρωσης! 

 


 


 


 

  Καλό μήνα!

 

 

10 σχόλια:

  1. ο κόσμος ξημερώνει

    Πόσο όμορφος στίχος, πόσες εικόνες είναι ικανός να δημιουργεί;
    Καλό μήνα θα ευχηθώ από συνήθεια, μα μέσα μου εύχομαι λιγότερο πονεμένο σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έναν τέτοιο στίχο είναι σαν να ανοίγει καρδιά και πνεύμα. Είναι η μεγάλη επιθυμία που αποζητά την υλοποίηση.
      Να είσαι καλά κι εύχομαι να ελαφρύνει κάπως η κατάσταση!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα, όσο κι αν αργήσει την άνοιξη θα τη νιώσουμε, να είσαι σίγουρη, τα παράθυρα θα ανοίξουν διάπλατα... δεν ξέρω μόνο αν θα είναι αρκετό για να αλλάξει τη διάθεση μας.
    Καλό μήνα, Γλαύκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη, θα χρειαστεί μου φαίνεται να δημιουργήσουμε εμείς τις προϋποθέσεις για να φτιάξουμε τη διάθεσή μας. Δύσκολα τα πράγματα πολύ, όμως δεν θα τα αφήσουμε να μας παρασύρουν στη δίνη τους.
      Η εποχή με τα καλούδια της συμβάλλει πάντα σ' αυτό!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη η μουσική ανακάλυψή σου! Γαληνεμένη απ' τον ήχο, εύχομαι ολόψυχα έναν ολάνθιστο Απρίλη, με λιακάδες, χαμόγελα και την ελπίδα μας αναπτερωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου!
      Αντεύχομαι!
      Απρίλης είναι, Πάσχα έρχεται, ε, προσευχόμαστε για μια Ανάσταση...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Οι μουσικές των τραγουδιών σου αλλά και τα λόγια σου έρχονται, Γλαύκη μου, να μας αγκαλιάσουν στην πρώτη μέρα του Απριλη.
    Καλό μήνα κορίτσι μου και μακάρι να έρθει η Άνοιξη που ποθούμε.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το κάνω εγώ αυτό την πρώτη μέρα του Απρίλη, τότε ποιος; :)))
      Να είσαι καλά, Γιάννη!

      Διαγραφή
  5. Θα 'ρθει η Άνοιξη Γλαύκη μου όπως η αγάπη, όπως η ελπίδα για καλύτερες μέρες.
    Ακούγοντας την αερική φωνή της Μαρίας Παπαγεωργίου είμαι σίγουρη ότι θα 'ρθει!
    Να έχεις έναν όμορφο Ανοιξιάτικο μήνα, να κάνεις ότι αγαπάς!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, να έρθουν έτσι όλα αέρινα και καταπραϋντικά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Ρούλα μου!
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.