Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Πόσο παράξενοι είναι οι άνθρωποι...

Φίλε μου, οι άνθρωποι είναι παράξενοι. 

Τίποτα δεν είναι άσπρο ή μαύρο, καθώς όλα μεταμορφώνονται συνεχώς.

Τα χρώματα αλλάζουν και αποκαλύπτεται η ψυχή.

Κανείς δεν ξέρει τι "μάχη" δίνει μέσα του ο καθένας από εμάς. 

Το ουσιαστικό σημείο είναι το πώς αντιμετωπίζει τη δική του "μάχη". Εμπόδιο είναι πάντα ο λάθος τρόπος...

Πάντα κάτω από τη "μάσκα" κρύβεται ένα άλλο πρόσωπο που προστατεύει την ευάλωτη ψυχή του.

Η μεταμόρφωση όμως έρχεται κάποια στιγμή ως ανάγκη που διεκδικεί τη θέση της χωρίς καθυστερήσεις ή ενδοιασμούς  και τότε δεν είναι δυνατή η αντίσταση. 

Ο άνθρωπος μεταμορφώνεται σταδιακά και ομαλά καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του, όπως η πεταλούδα περνά από όλα τα στάδια που η φύση της έχει ορίσει για να υπάρχει. Θεωρείται, λοιπόν, ζήτημα επιβίωσης. 

Δυστυχώς, εκεί που ο άνθρωπος αντιδρά έντονα (εσωτερικά ή εξωτερικά) είναι στις μεταμορφώσεις που συμβαίνουν ραγδαία ή επιβάλλονται με βίαιο τρόπο από την ίδια την κοινωνία, ώστε αυτή η αλλαγή να βολεύει το κοινό αίσθημα σε κάθε περίπτωση.

Αργά ή γρήγορα, όλα αυτά, φίλε μου, δεν είναι σε θέση κανείς να τα αποφύγει, μα να εστιάσει στον τρόπο... που λέγαμε παραπάνω. Οφείλει στον εαυτό του να ψάξει να τον βρει, για να βγει νικητής.

 


 


6 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά. Να έχετε υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολλές φορές κάτω απ' τη μάσκα κρύβεται ένα άγριο θηρίο. Το παράδοξο είναι πως με τις υποχρεωτικές μάσκες που φοράμε όλοι, αποκαλύπτονται πρόσωπα και προθέσεις.
    Την καλησπέρα μου Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες!
      Σκοπός είναι η απομάκρυνση του θηρίου από τη ζωή μας...
      Σε φιλώ, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  3. Στην ανθρώπινη ψυχή, στα βάθη της, στα ανεξερεύνητα κελάρια της, βρίσκονται πολλά δωμάτια φορτωμένα μυστικά. Και κλειστές πόρτες, σφαλισμένες. Έξω από αυτές φυλάνε δεσμοφύλακες απωθημένων, ονείρων, σκέψεων, συμπεριφορών. Οι δεσμοφύλακες πολλές φορές έχουν και αυτοί διάφορα χαρακτηριστικά. Ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα απασφαλιστεί κάποια από αυτές τις πόρτες Γλαύκη μου για να ξεχυθούν όλα τούτα τα κρυμμένα έξω.
    Σημασία έχει ο τρόπος που θα εύρει ο καθένας να το διαχειριστεί όλο τούτο μετά.
    Την καλησπέρα μου με πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβού όταν συμβεί κάτι τέτοιο!
      Όμως, είναι απαραίτητο να γίνεται κάτι τέτοιο, ώστε να υπάρξει απελευθέρωση και αποκατάσταση. Ειδάλλως, θα διαιωνίζεται μια υπόκωφη τυραννία με άγνωστες συνέπειες.
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.