Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια...

Η γνωστή φράση ολόκληρη λέει ότι "από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια", όμως εδώ πρόκειται για μια αλήθεια που ξεστόμισε με τον παιδικό αυθορμητισμό του ένας μαθητής αυτές τις μέρες...

Σε ερώτηση στα Μαθηματικά της τελευταίας τάξης του δημοτικού, απάντησε αρκετά αποστομωτικά, προκαλώντας έκπληξη αρχικά, γέλιο στη συνέχεια και προβληματισμό στο τέλος.

Η επίμαχη ερώτηση...

"Ποιος θα μας πει μερικά αντιστρόφως ανάλογα ποσά;"

Αφού απάντησαν διάφορα κάποιοι μαθητές, ήρθε και η μοιραία απάντηση...

"Πλήθος κρουσμάτων κορωνοϊού και η ελευθερία μας , κυρία."

Εκεί έκλεισε η αναζήτηση άλλων παραδειγμάτων!

 

Μετά από αυτό ήρθα μόνο με χιουμοριστική διάθεση να γράψω, με σκοπό να μειώσω την πικρή γεύση που άφησε κατά βάθος το παραπάνω αλλά και όλη η εξέλιξη της κατάστασης που ζούμε. Ακολουθούν, λοιπόν, εικόνες με χοντρά και ελαφριά αστεία, που βρήκα στο διαδίκτυο σχετικές με το θέμα του ιού μα και άσχετες.  



 


 


 


 


 


 


Και για του τελευταίου λόγου το αληθές έρχονται τα επόμενα...




Του Λειβαδίτη διόλου αστείο μα σκληρή διαπίστωση για το "κελί" με την ευρεία του έννοια!

 

@ Μουσική από τρία συγκροτήματα σαν να τα έχω "κλέψει" από ραδιοφωνική εκπομπή με αφιέρωμα στα μουσικά δρώμενα κάπου στις αρχές της δεκαετίας του '80!

 







9 σχόλια:

  1. Με έκανες κ γέλασα, πικρά, πρωί πρωί αλλά γλυκάθηκα με τις μουσικές επιλογές!
    Την Καλημέρα μου, Γλαύκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, όμως οι υποχρεώσεις ήταν πολλές!
      Και δική μου χαρά που το ευχαριστήθηκες, Βασίλη!
      Να περάσεις ένα όμορφο τριήμερο!

      Διαγραφή
  2. Ουααααααααααααου να και μια ανάρτηση γεμάτη φως και γέλιο. Επιτέλους!
    Και εξηγούμαι Γλαύκη μου:
    Κατ αρχήν, μας έστειλε αδιάβαστους το παιδί της έκτης δημοτικού παρακαλώ! Γιατί το επίπεδο της απάντησης κολλάει με επίπεδο πανεπιστημίου και βάλε λέμε!
    Παίρνεις θάρρος με τέτοια περιστατικά ομολογώ.

    Κατά δεύτερον. Οι ...ένδοξες ατάκες που παρελαύνουν σήμερα εδώ με έκαναν να λιώσω στο γέλιο. Θα δανειστώ μερικές από αυτές να βάλω στη σελίδα μου στο facebook στο λέω.

    Καλά η μουσική σου, εντάξει, δεν το συζητώ!

    Πολλά φιλιά Γλαύκη μου και ευχαριστούμε για την όμορφη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, Γιάννη, για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά πολύ ο φόρτος...
      Πολύ χάρηκα που το απόλαυσες και σου έφτιαξα τη διάθεση!
      Όσο για τα παιδιά δεν παύουν να μας εκπλήσσουν, γι' αυτό οφείλουμε να πιστεύουμε σ' αυτά!
      Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Tι καταπληκτικό ποτ-πουρί καραντίνας, είν' αυτό Γλαύκη μου!
    Εντάξει, ο μικρός είναι "Μέγας" στη σκέψη!
    Ελπίζω γρήγορα να τα θυμόμαστε όλα αυτά και να γελάμε.
    Καλή Καθαροδευτέρα να περάσετε, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκ παραδρομής και εκ συσσωρευμένης σύγχυσης, νόμιζα πως διανύουμε το τριήμερο της Καθ. Δευτέρας. Και μη χειρότερα...😐

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου, τώρα μπορείς να δώσεις την ευχή για την Καθαροδευτέρα...:)))
      Να σε πειράξω λίγο!
      Σε πλήρη σύγχυση είμαστε σχεδόν όλοι θαρρώ...!!!
      Μη στενοχωριέσαι, λοιπόν!
      Κι ακόμα πού είσαι...! Προς το παρόν δε λαλήσαμε εντελώς, μα μας περιμένει στη γωνία ο πετεινός!!!
      Χαίρομαι που τα απόλαυσες το παραπάνω!
      Φιλιά πολλά!
      Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Τα παιδιά μας θυμίζουν πολλά, το καταλαβαίνω κι εγώ μεγαλώνοντας τον δικό μου τρελό :)

    Γέλιο, πίκρα, πολύ συμπυκνωμένα όλα μέσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Νικολέτα!
      Τα παιδιά είναι σπουδαιότεροι δάσκαλοι για τους ενήλικες! Αρκεί να είναι κανείς κοντά τους!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.