Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Τι να σας σερβίρουμε παρακαλώ;




Το ταξίδι προς το άγνωστο συνήθως ξεκινά έτσι απλά, χωρίς πολλή σκέψη!
Πόσες φορές καταλήξαμε να μην κάνουμε όσα σκεφτόμαστε επίμονα και δεν αποφασίζαμε ποτέ να τα υλοποιήσουμε, γιατί το αναλύαμε πολύ; Τελικά, αποδεικνύεται μέσα από τις δράσεις μας πως ό,τι επιθυμήσουμε περισσότερο και εξυπηρετεί βαθύτερες ανάγκες μας υλοποιείται στην στιγμή, και πιθανόν την κατάλληλη!

Έτσι απλά, δημιουργήθηκε αυτός ο διαδικτυακός τόπος, προκειμένου να καλύψει την ανάγκη της επικοινωνίας, η οποία μέχρι τώρα έβρισκε τρόπο να ικανοποιηθεί μέσα από την ευγενική κι απλόχερη φιλοξενία πολύ αγαπημένων φίλων bloggers, καθώς και την συμμετοχή μου μέσα από σχολιασμούς στα δικά τους «μπλογκόσπιτα»! Τους ευχαριστώ και πάλι για την εκτίμησή τους προς το πρόσωπό μου, την προσφορά όχι μόνο του χώρου τους, αλλά και του κόσμου που μοιραστήκαμε μέχρι τώρα!

Μια και είμαι λάτρης του καφέ - δυστυχώς και του τσιγάρου - αλλά και των Café με έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, είχα την έμπνευση ενός μπλογκ που θα παραπέμπει στην ατμόσφαιρα των Café. Εδώ μπορεί να σας σερβίρεται … «καφές» αλλά και ό,τι άλλο συνηθίζετε να παίρνετε σε τέτοια στέκια, όπως «τσάι», «κοκτέιλ», «ποτά σκέτα και δυνατά» ή όπως τα επιθυμεί ο επισκέπτης, μικρά «γλυκίσματα», «μπουκίτσες αλμυρές»… ! Η προσπάθειά μου θα είναι να υπάρχει ποικιλία περιεχομένου με φαντασία, ανάλογα με το πού θα με οδηγούν οι «αστερισμοί» και η διάθεσή μου.

Χαρακτηριστικό και αναπόσπαστο στοιχείο των Café δεν είναι και η μουσική; Ε, και μουσικές επιλογές ίσως σε κάθε ανάρτηση θα υπάρχουν, για να σας κρατούν συντροφιά. Ζωή για μένα χωρίς μουσική δεν γίνεται! Θρέφει τον νου και την ψυχή! Ας μην τους στερούμε αυτή την ομορφιά!

Ελπίζω να φανώ αντάξια οικοδέσποινα των επισκεπτών – αναγνωστών αυτού του νέου τόπου και να μην γελάσει κάθε πικραμένος, αν και το χιούμορ και το γέλιο δεν νομίζω ότι θα λείψει από εδώ!

Σας καλωσορίζω!



20 σχόλια:

  1. Φτου και βγαίνω! Τόσην ώρα κάθομαι απέξω και κοιτάζω τα φώτα και δεν ξέρω πως να μπω μέσα. Με το δεξί μπαίνουνε για γούρι ή με...το αριστερό ρε μάνα μου; Αχαχα! Καλά, ας πω εγώ τα καλορίζικα μου, μέσα από την καρδιά μου κι όλα τα άλλα βρίσκονται στην πορεία! Εύχομαι να είμαι γούρικη, γιατί το είχα κι αυτό το άγχος, τόσην ώρα που στεκόμουν απέξω από το cafe! Και μετά μου λες εσύ ότι θα με ανακρίνεις, αμ, εγώ τι θα σε κάνω μαντάμ, αμέσως μετά τις εκλογές;;; Τα γλυκά μου φιλιά και καλοστέργιωτη! Ένα Σάββατο είπες να μείνεις κι εσύ σπίτι και το ΄κανες καφενέ (εκτός κι αν ετοιμάζεσαι να την κοπανήσεις και πάλι ωρέ νεραϊδοβρόντηχτο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που ήρθε η φιλενάδα μου να μου κάνει "ποδαρικό"!!! ;-)
      Με το αριστερό, καλό μου παιδί... :)))
      Την κοπάνησα εχθές νεραϊδοπαρμένο... χεχε!!!
      Άντε τώρα και σε νέες συνεργασίες!!!!

      Διαγραφή
  2. Με πρόλαβε η καπελαδούρα από πάνω;
    Μανταμίστα μου βάλε ελληνικό, διπλό μέτριο ( πιο αργά να με σερβίρεις κόκκινο σε κολονάτο ναι, κρασί εννοείται!) - δεν πίνω άλλον καφέ!
    Με το δεξί μπήκα εγώ και η χαρά μου είναι μεγάλη!!!!
    Σαν να ήρθα σπίτι σου ένα πράγμα!
    Καλοστέριωτη, καλοτάξιδη και εύχομαι να κάνεις πάντα το κέφι σου εδώ μέσα Γλαύκη μου!

    Με το καλό να πλακώσουν και οι υπόλοιποι φίλοι!
    (Αννούλα ενημερώθηκε;)
    Φιλιά κατάμουτρα!

    Και καλή λευτεριά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασεεεε!!!! Χαχαχα!!!
      Ναιαιαι!!! Πότε θα έρθεις και σπίτι μου;;;
      Την Αννούλα δεν την ενημέρωσα ούτε και κανέναν άλλο πέρα από τους παρόντες μέχρι αυτή την στιγμή.
      Στα κρασιά θα καταλήγουμε να είσαι σίγουρη...;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο το καφέ!
    Ε, καιρός ήτανε να το ανοίξεις!
    Θα δεις ότι είναι πανεύκολη η χρήση του μπλογκ.
    Τσάμπα το... φοβόσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς τον πίνετε, αρχηγέ;;; :))))
      Ναι, καιρός μάλλον ήτανε... τώρα τι θα σας σερβιριστεί από μένα δεν ξέρω!!!
      Ελπίζω να μας έρχεστε πού και πού...

      Διαγραφή
  4. Δεν θα μπορουσε να ηταν διαφορετικα
    Από καποια που της αρεσει να καπνιζει και να μιλα
    Ενα καφενε λοιπον σαν ένα καραβι να μας ταξιδευει μακρυα
    Κρατησε μου μια γωνια εκει διπλα στη μεγαλη τζαμενια πορτα
    Να βλεπω τη θαλασσα και τους περαστικους
    Ευχαριστω για τη προσκληση
    Καλα ταξιδια Γλαυκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ την καλύτερη θέση, Velvet!!!
      Να ξέρεις ότι η εικόνα του εικόνα του Café παραπάνω είναι από το Café που επισκέπτομαι συχνά...
      Εύχομαι τα ταξίδια να είναι δημιουργικά!
      Θα δείξει...

      Διαγραφή
  5. Αφού άνοιξες και καφέ, εγώ εδώ θ' αράξω! Κρατώ τραπέζι γωνιακό δίπλα στην τζαμαρία, για να σχολιάζουμε εδώ μέσα όσα βλέπουμε εκεί έξω!
    Καλοτάξιδο, Γλαύκη, και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι, σε περιμένω για πολλές φιλοξενίες!!!!
      Όποτε θελήσεις συνεργαζόμαστε ή αναρτώ ό,τι επιθυμήσεις!!!
      Ανοιχτή πρόσκληση!!!
      Να ξελαφρώσει λίγο και το Πετράδι! :))))

      Διαγραφή
  6. Μου έχει συμβεί και μένα. Όταν υπερ-αναλύω κάτι τελικά το αφήνω και δεν το υλοποιώ ποτέ.
    Δεν είναι τίποτα, θα το δεις. Όρεξη και χρόνο μόνο θέλει. Δεν ξέρω για χρόνο, όρεξη θαρρώ πως έχεις μπόλικη.
    Καλά ταξίδια καπετάνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, καπετάνιε ακυβέρνητε!!!!
      Εγώ είμαι μούτσος... χεχε!!!
      Τον χρόνο θα ψάχνω λίγο να βρω, για να μην αραχνιάσει το "μαγαζί", αλλά κάτι θα γίνει θαρρώ!

      Διαγραφή
  7. Φίλοι μου αγαπημένοι, σας ευχαριστώ για την τόσο άμεση ανταπόκριση!!!!
    Είχα κάποια μικρά τεχνικά θεματάκια, τα οποία τακτοποίησα επιτυχώς...
    Από γκάφες θα δείτε πολλές... :))))
    Αλλιώς δεν θα είμαι εγώ!!!
    Ελπίζω να πάνε όλα καλά!!!!
    Τώρα έρχομαι να απαντήσω στα σχόλιά σας.
    Καινούριο κοσκινάκι μου και τι να σε κάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σερβίρα κρασί! Τα τσούζω μεσημεριάτικο εγώ ! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ψιτ, κράτα όρεξη και για το βράδυ...

      Διαγραφή
    2. Γιατί; Νομίζει ότι τελειώνει σε μένα; ΣΕ ΜΕΝΑ: Ε δεν ξέρεις τι ποτήρι είμαι!

      Διαγραφή
  9. Γλαύκη κοπέλα μου καλοτάξιδο με όλη μου την καρδιά και τις ευχές το νέο σου σπιτικό.
    Να έχεις ολόθερμα καλές εμπνεύσεις και γραφή σύμφωνα με τη διάθεσή σου.
    Ομολογώ ότι στο θέμα του ...καφέ ταυτιζόμαστε πλήρως και εξηγούμαι:
    Λατρεύω τον καφέ σαν ρόφημα και του δίνω την δέουσα ....ιεροτελεστία: Φίλτρου κατά προτίμηση, Espresso και Ελληνικό στη συνέχεια. Αφήνω στο φινάλε τον ...Νες που θέλει την προσοχή του.
    Επίσης λατρεύω αυτό που λέμε στέκι ART CAFE και πετάω και τη ...σκούφια μου, που σχεδιάζεις να κάνεις το δικτυακό σου σπιτικό έτσι.
    Άντε πάμε λοιπόν και καλορίζικο και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμπνευση, Γιάννη μου, χρειάζομαι και τα υπόλοιπα έρχονται!
      Από καφέ ό,τι επιθυμήσεις...
      Από τέχνη θα έχει αρκετή!
      Μακάρι να ευχαριστιέμαι κι εγώ και όσοι με επισκέπτονται, διότι αν ήθελα να ικανοποιούμαι μόνο εγώ θα κρατούσα προσωπικό ημερολόγιο! Από την στιγμή που κοινοποιούμε τις σκέψεις μας σίγουρα επιθυμούμε την ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων, συναισθημάτων...
      Σ' ευχαριστώ θερμότατα!

      Διαγραφή
  10. Καφές περίσσεψε, ή μέχρι να βρω τον δρόμο για το καφέ τον ήπιατε όλον;
    Καλοστεριωμένο, Γλαύκη μου, το καφενεδάκι σου, ευωδιαστό και γλυκόπιοτο σαν τα αισθήματά σου!
    Λέω να ξαναρχίσω τα νυχτοπερπατήματα στις μπλογκογειτονιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φαντάζομαι, Αννούλα, να κατεβαίνεις με τα πόδια από εκεί που μένεις, για να έρθεις στο κέντρο της (δικής σου) πόλης να με βρεις στο καφέ μου!!!! Θέλει λίγο χρόνο... είναι όμορφα όμως!
      Κάθε φορά που έρχεσαι να ξέρεις πως θα χαίρομαι πάρα πολύ!!!!
      Εννοείται ότι αν επιθυμήσεις συνεργασία ή θελήσεις να γράψεις κάτι μόνη σου και να το μοιραστείς, ο χώρος διατίθεται πάντα!!!!
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ θερμά!!!!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.