Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Πού και πώς φιλοξενήθηκα ως "άστεγη καταληψίας"


Σήμερα είναι μια άλλη μέρα... Έπειτα από μία εβδομάδα που ήμουν "βουτηγμένη" στο συναίσθημα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την χθεσινή ανάρτηση, περνάω σε κάτι εντελώς διαφορετικό, σε μία αναδρομή σε κάθε φιλοξενία που μου προσέφεραν οι φίλοι bloggers!
Είναι μια ανάρτηση που δημιουργήθηκε περισσότερο από ανάγκη παρά επειδή το ήθελα να γίνει και ειδικά με αυτόν τον κουραστικό τρόπο, και για μένα και για κάθε αναγνώστη. Προσπαθώ ήδη δύο με τρεις μέρες να βρω τρόπο να περάσω υπό τύπου αρχείου όλα τα κείμενα με τα οποία φιλοξενήθηκα πριν αποκτήσω δικό μου ιστότοπο. Θα ήθελα να υπάρχουν εδώ συγκεντρωμένα αλλά μόνο με παραπομπές στους αντίστοιχους ιστότοπους των φίλων. Ε, άκρη δεν έβγαλα, όσο κι αν το έψαξα... Έκανα δοκιμές ένα σωρό, μερικές από τις οποίες κάποιοι μπορεί και να τις αντιλήφθηκαν "μπαίνοντας" την ίδια ώρα στον χώρο μου, καθώς αναγκαζόμουν να τις δημοσιεύσω, για να ελέγξω την λειτουργικότητα των links! Έλα όμως που όλες οι προσπάθειες ήταν αποτυχημένες... Τώρα γελάτε... με την ασχετοσύνη μου!!!!

Μουσικό διάλειμμα...




Στην ουσία της ανάρτησης τώρα... 
Παρακάτω ακολουθεί η λίστα των αναρτήσεων ταξινομημένη με βάση τον κάθε ιστότοπο και όσο ήταν δυνατό χρονολογικά. Κάποια κείμενα είναι αποτέλεσμα συνεργασιών. Πάμε λοιπόν κι όποιος αντέξει!

Προηγούνται οι κυρίες, Πέτρα και Αριστέα:

ΠΕΡΙ...ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ!...


Σήμερα σερβίρουμε Unpaixtable... Δεν πήγαινε άλλο σου λέω!!!


Η ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΣ!...


ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!


.. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕ 1η  ... ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ..


ΣΑΝ ΗΡΩΑΣ Ή ΣΑΝ ΗΡΩΙΔΑ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ...


Σινεμά ο «Παράδεισος»   

http://mia-petra.blogspot.gr/2014/11/blog-post_25.html

Wish You Were Here...


Η εποχή μας την κούραση δεν την χωρά (;) ...


2ο Συμπόσιο ποίησης - 4. Αντέχεις;

3ο Συμπόσιο ποίησης  – 9. Αέναη ζωοδότρα

4ο Συμπόσιο ποίησης– 4. Θερινός άγγελος

5ο Συμπόσιο ποίησης– 6. Και πρωθυπουργός και ποιητής

Το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο 2 –  16. Τέσσερις μπλόγκερς – τέσσερις σταθμοί σιχτίρ time

Ιστορίες του καφενέ 2η
 Η ζωή ίσως δεν μας χωράει όλους

Γυμνή πρόκληση– Γυμνό ντουέτο


Κλείνω με τους φίλους Μαζεστίξ από το τοίχο-τοίχο και Ακυβέρνητο Πέτρο:

Ο λυρικός οίστρος των «αριθμών»

Κόντρα στην αίσθηση της εποχής, τι είναι ευτυχία;



@ Συμπληρώνω εδώ τώρα μετά από αρκετούς μήνες χρήσης του μπλογκ ότι τα περισσότερα από τα  παραπάνω κείμενα υπάρχουν στις ετικέτες με τίτλο "Ως άστεγη καταληψίας" σχετικά ομαδοποιημένα, φυσικά με τα νέα σχόλια όσων τα ξαναδιάβασαν ή άλλων νέων αναγνωστών. Τα αρχικά σχόλια υπάρχουν μόνο στους ιστότοπους που με φιλοξένησαν και μπορεί κανείς να πάει μέσω των παραπομπών. Το λέω, γιατί πολλές φορές τα σχόλια είναι πιο ενδιαφέροντα και από το ίδιο το κείμενο. Λίγο υπεβολικά όλα, αλλά ήταν κάτι που ήθελα πολύ να κάνω. 



16 σχόλια:

  1. Την είδα την ανάρρηση και το πρωί, χάρηκα που αποφάσισες να τα μαζέψεις όλα εδώ ! Έτσι είναι το σωστό!
    Έχω πρόταση:
    Να κάνεις δύο αναρτήσεις ξεχωριστές... μία που να περιλαμβάνει τα ποιήματα σου όλα μαζί / μία τα κείμενα σου. ( με τις σχετικές ετικέτες, να εντοπίζονται εύκολα).
    Έτσι θα τα ξαναφρεσκάρουμε, και δεν θα τρέχει κανείς στους συνδέσμους.
    Προτίθεμαι να συγκεντρώσω και να σου στείλω στο μέιλ ότι βρίσκεται στο δικό μου χώρο, χωρίς τη χρωματική τους επισήμανση. Με αντιγραφή-επικόλληση θα έχεις ξεμπερδέψει πολύ γρήγορα!
    Αναμένω! :)))
    Πάω να αποσυρθώ. Μου έχω επιβάλλει ξεκούραση !

    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μπράβο συμφωνώ με το Αριστάκι γιατί ό,τι έγραψες είναι το προικιό σου! Και κάντο και σιγά σιγα για να σε ξαναδιαβάσουμε σε δόσεις. Χιχιχι Καλή Κυριακή!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αριστάκι μου, σ' ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και τις ιδέες σου! Αυτή η ανάρτηση με τα ποίηματα είναι πολύ καλή ως σκέψη, όμως τα κείμενα είναι μεγάλα και αρκετά, για να μπουν σε μία. Επίσης κάποια είναι με ερωτήματα που απαντούν οι αναγνώστες... εκεί τι κάνουμε; Είναι λίγο μπέρδεμα. Θα αναρτήσω ίσως ότι έχει σχέση με ποίηση και ιστορίες και τ' άλλα θα τα βρίσκει όποιος θέλει από την πλαϊνή στήλη, όπως τα έχω τώρα.
      Δεν χρειάζεται να μπεις σε κανέναν κόπο. Έχεις κάνει ήδη πολύ για όλους μας! Επίσης δεν ξέρω πόσο ενδιαφέρον θα έχει να αναρτήσω κείμενα, τα οποία έχουν δει αρκετοί.
      Μάλλον θα το κάνω σταδιακά, ανάμεσα σε άλλα και όποιος ενδιαφέρεται, έρχεται.
      Καλή συνέχεια με το συμπόσιο! Να ξέρεις ότι με τη Σοφία έχουμε συμφωνήσει να φιλοξενήσω το ποίημα της αμέσως μετά!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Χριστίνα, χαίρομαι που βλέπεις θετικά την κίνησή μου και θα χαρώ ακόμα πιο πολύ να διαβαστούν ξανά κάποια κείμενά μου και ν' ανταλλάξουμε απόψεις σε ένα άλλο επίπεδο πια!
      Καλή σου μέρα και θα περάσω κάποια στιγμή για καφεδάκι!!!!

      Διαγραφή
    4. Όποτε θες , ότι θες!
      Μην ξεχαστείς για το Συμπόσιο ♥

      Διαγραφή
  2. Στα καλύτερα φιλοξενήθηκες!!!
    Σε πεντάστερα μπλογκς με αγαπημένους ιδιοκτήτες που πάντα έχουν φιλόξενη διάθεση και ανοιχτή καρδιά. Γλαύκη μου με πήγες πίσω στο χρόνο και μου θύμισες ωραίες στιγμές απ' το παρελθόν.
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι και μακάρι να νιώσεις κι εσύ την ικανοποίηση να φιλοξενείς έναν άλλο "άστεγο" φίλο. Μια αλυσίδα είναι όλα κι ένα αέναο πάρε-δώσε.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, τα "ψώνια"... ,χεχε, μόνο σε πεντάστερα πατάνε το πόδι τους!!! Πέρα από την πλάκα είμαι πολύ ευτυχής που είχα αυτή την επικοικωνία με τους φίλους! Δεν είχαν καμιά υποχρέωση, απλά λυπήθηκαν το "φτωχό"! :)))
      Έχω κάνει από την αρχή πρόταση στην πρώην συνάστεγη Σοφία και όποιον άλλο θέλει, καθώς εδώ η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή! Αυτό που μου προσφέρθηκε απλόχερα θα ήθελα να το δώσω σε όποιον το επιθυμεί! Αυτή είναι η ομορφιά!
      Μετά το συμπόσιο θα φιλοξενηθεί εδώ το ποίημα της Σοφίας... οπότε σας περιμένουμε! Είμαστε και γρήγορες!
      Και συνεργασίες μπορούμε να κάνουμε... για σκέψου το λίγο!!! Μαζί δεν έχουμε κάνει τίποτε!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Είναι ωραίο να μαζεύεις όλες αυτές τις όμορφες στιγμές σου, παράλληλα με τη φιλοξενία των φίλων.
    Τελικά η ζεστασιά που αναδύει η μπλογκογειτονιά είναι μοναδική Γλαύκη μου.
    Καλό και όμορφο Σάββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, καλή σου μέρα!
      Γι' αυτό κόλλησα σ' αυτή την γειτονιά και δεν μ' ενδιαφέρει να ψάξω παραπέρα!!! Δεν έχω το στυλ της "πεταλούδας"... δένομαι με τους ανθρώπους! Αυτό είναι και καλό και κακό δυστυχώς!
      Μάλλον θ' αναρτήσω κάποια κείμενα χωριστά μετά από παρότρυνση των φίλων εδώ, οπότε θα χαρώ να διαβάσεις και να έχω την άποψή σου!

      Διαγραφή
  4. Εγώ θα πρότεινα, Γλάυκη, να ανεβάσεις σταδιακά κι εδώ όλα τα κείμενά σου σε ξεχωριστή ανάρτηση το καθένα (και με αναφορά στο ιστολόγιο που σε φιλοξένησε), ώστε με τις ετικέτες να αρχειοθετηθούν και στο δικό σου χώρο. Μην ξεχνάς, καινούριοι bloggers θα έρθουν, παλιοί θα θυμηθούν ή θα ανακαλύψουν κάτι που δεν πρόλαβαν να διαβάσουν.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Παραπάνω έλεγα ότι ένα-ένα δεν εύκολο για όλα, γιατί κάποια έχουν ερωτήματα για τους αναγνώστες και έχουν ήδη απαντηθεί από πολλούς. Πιθανόν θα αναρτήσω χωριστά τα ποίηματα και χωριστά κάποια κείμενα, ίσως ομαδοποιημένα. Τα υπόλοιπα με τα ερωτήματα θα τα βρίσκει όποιος ενδιαφέρεται στην πλαϊνή στήλη, όπως τα έχω περάσει αυτή τη στιγμή.
      Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και θα ξεκινήσω να το κάνω από αυτή την εβδομάδα παράλληλα με ό,τι άλλο προκύψει!

      Διαγραφή
  5. ΗΡΘΑ κι εγω,ΤΙΜΗ μου η προσκληση σου..Και ευχομαι τα καλυτεροτερα,για σενα..Και οσους επιθυμεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η χαρά, Μαχαίρη μου, που με επισκέφτηκες! Μπορεί να μην έρχομαι συχνά σε σένα, όμως είσαι από τις μεγάλες μου συμπάθειες και αγαπώ τον άμεσο τρόπο με τον οποίο μιλάς για όλα!
      Σ' ευχαριστώ και θα τα λέμε ίσως συχνότερα τώρα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ που με έκανες πρώτη μούρη στο Καβούρι! Χαχα! Νομίζω πως το λινκ στο πλάι είναι οκ, καλή ιδέα και χωρίς κόπο. Φιλιά πολλά, πάω στα νεότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε είσαι πρώτη μούρη, θες δε θες! Χεχε!
      Μπα, θα έχει περισσότερο κόπο, μια και κάποιοι αναγνώστες επιθυμούν να παρουσιάσω εδώ τα γραπτά μου, για να τα διαβάζουν πιο εύκολα και όποτε θέλουν! Θα το κάνω ξεκινώντας πρώτα από τα ποιήματα, όπως πρότεινε και η Αριστέα. Έπειτα θα ακολουθήσουν κάποια από τα κείμενα. Όλο και κάποιοι νέοι αναγνώστες μπορεί κάποια στιγμή να σταθούν, οπότε είναι χρήσιμος ο κόπος.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.