Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ένας χρόνος... κι είναι σαν χθες!


Όταν οι αναμνήσεις και οι εικόνες είναι δυνατές, ο ένας χρόνος φαντάζει σαν να μην πέρασε μια μέρα. Έτσι, σαν σήμερα έφυγες ήρεμα και σιωπηλά, όπως έζησες. Έδωσες τον τελευταίο σου αγώνα, ελπίζοντας ότι θα τα καταφέρεις. Είχες μάθει από παιδί ν' αγωνίζεσαι χωρίς διαμαρτυρία και το ίδιο έπραξες με θάρρος έως την τελευταία πράξη του έργου. Μια πάλη άνιση και μία απόφαση σκληρή. 
Πρόλαβα να σου πω αυτό το πολύτιμο για όλους τους γονείς "Σ' αγαπώ, μπαμπά μου". Αυτή τη μικρή φράση που την θεωρούμε δεδομένη. Την απαξιώνουμε τόσο, που δεν την ξεστομίζουμε όσο έχουμε περιθώρια.
Μπορεί αυτό το πιο ισχυρό συναίσθημα να το δείχνουμε με πράξεις, όμως είναι βάλσαμο για την ψυχή που δέχεται αυτά τα χρυσά λόγια, αλλά και για εκείνη που τα προφέρει. Συγκλονίστηκες όταν τ' άκουσες, μια και δεν ήσουν σε θέση ν' απαντήσεις. Όμως ξέρω τι ήθελες να πεις.


Αυτό το τραγούδι για όλους εκείνους που έφυγαν από κοντά μας!
"Μετά την βροχή"... έρχεται η γαλήνη.


16 σχόλια:

  1. Περιττό να σου πω ότι το μουσικό κομμάτι δεν άντεξα να ακούσω ολόκληρο... Επίσης, περιττό να σου πω ότι αυτά που έχω να σου πω (και να μου πεις) τα προτιμώ από κοντά... Προς το παρόν, γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τους έδειξα την ανάρτηση εδώ στο σπίτι, κλαίγανε!
      Θα τα πούμε από κοντά, γιατί δεν έχω μιλήσει καθόλου για εκείνες τις ημέρες, ενώ ήταν επώδυνες ψυχικά - σ' αυτό το σπίτι για ακόμη μία φορά μετά το πρώτο μας μεγάλο σοκ πριν περίπου δέκα χρόνια.
      Αύριο κάτι πολύ διαφορετικό κι ευχάριστο (αυτό που συζητούσαμε...)!

      Διαγραφή
  2. Apres la pluie... αυτη η μελωδία είναι για μένα η θύμηση της μανούλας μου... που έχασα ξαφνικά...
    Αλλά τουλάχιστον είχαμε προλάβει να πούμε τα σ' αγαπώ μας... Δεν είναι λίγο αυτό, ε;
    Μετά την τρικυμία της απώλειας, ας βρίσκουμε γαλήνη ξανά στη ζωή...
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μουσικό κομμάτι δεν το έχω επιλέξει τυχαία και το άκουγα ένα χρόνο πριν εκείνες τις ημέρες! Η μουσική με λυτρώνει!
      Έτσι, μας αφήνουν κάποια στιγμή, αρκεί να μην ταλαιπωρούνται πολύ...
      Σ' ευχαριστώ και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει ...κλαίω!
    Πέρασε χρόνος ε;
    Αχ μάτια μου, εγώ άντεξα όλο το κομμάτι, άντεξα τρόπος του λέγειν, το άκουσα όλο!
    Ναι, είναι σημαντικό να προλάβεις να πεις τα σ'αγαπώ σου εν ζωή!
    Και η αγάπη αυτή ...δεν σταματά!

    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που το διάβασες και που άκουσες την μουσική!
      Η αγάπη ή υπάρχει ή δεν υπάρχει!
      Είναι μεγάλο μάθημα να αντιληφθείς από νωρίς ότι αυτό που αισθάνεσαι πρέπει να το μεταφέρεις, γιατί μπορείς να μην έχεις ποτέ ξανά την ευκαιρία!
      Για μένα αυτό ήταν το μνημόσυνό του κι όχι το άλλο που του έγινε παράλληλα σήμερα. Αν και από μέσα μας δεν έχει φύγει!
      Φιλιά, κορίτσι!

      υ.γ.
      Το συμπόσιο θα το επισκεφτώ με την ησυχία μου... δεν ξεχνώ!

      Διαγραφή
  4. Αχ! κομμάτια με κάνατε σήμερα ο Πέτρος κι εσύ!
    Μα προχωράμε, Γλαύκη! Κρατάμε στην καρδιά μας τα σημαντικά και προχωράμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, ο Πέτρος μού είχε πει γι' αυτό το παιδί!
      Ο χαμός ενός νέου ανθρώπου δεν "καταπίνεται"!
      Προχωράμε, γιατί θα ήταν αχαριστία αν δεν το κάναμε!
      Καλό βράδυ, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  5. "Σ' αγαπώ, μπαμπά μου"....
    Γλαύκη...........γιατί άραγες κάποιες φράσεις σαν κι αυτή να τις δουλεύουμε με φειδώ ; γιατί οι άνθρωποι να μην κατανοούν ότι θα έρθει στιγμή που είτε θα μετανιώσουν για αυτή τη ..τσιγκουνιά είτε τότε θα είναι αργά να την χαρεί και εκείνος που την αποζήτησε ;
    Μια συμβουλή λοιπόν:
    Μην διστάζετε να εκφράστε την αγάπη σας και τα συναισθήματά σας για κανέναν τρόπο.......!
    Ξέρω που σας το λέω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζω πολύ καλά, γιατί το τονίζεις, Γιάννη μου, και το σέβομαι απόλυτα!!!!
      Δεν κοστίζει τίποτε και είναι το μόνο πράγμα σ' αυτό τον κόσμο που δεν αγοράζεται με όλους τους θησαυρούς της γης!!!!
      Καλό σου βράδυ και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Οταν αγαπας αληθινα καποιον
    ο ιδιος ζει αιωνια μεσα μας

    Καλο βραδυ, Γλαυκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, V !!!
      Με δυο λόγια λες πάντα την ουσία!!!
      Η αγάπη είναι μία και παντοτινή για όποιους την αισθάνεσαι!!!
      Καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Κρατάμε στη μνήμη μας τους αγαπημένους μας που φεύγουν !!!
    Γιατί δεν έχουν ηλικία, γιατί τους αγαπάμε !!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Νικόλ, περνούν στην αιωνιότητα!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Να μείνει πάντα αθάνατος στο μυαλό και στις καρδιές σας.
    Να είναι καλά εκεί που βρίσκεται και να σας προσέχει.

    Ακούγοντας το αγαπημένο αυτό κομμάτι, δεν ξέρω γιατί, στο νου μου έρχεται πάντα [ο Μάνος].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον μας προσέχει, αν λάβω υπόψη μου πόσες φορές τον εχω δει στον ύπνο μου!
      Τι υπέροχο μουσικό κομμάτι!
      Σ' ευχαριστώ, Πέτρο μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.