Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

Μια απλή ιστορία και λίγη ψυχαγωγία


Με τόση ζέστη δεν είμαστε για πολλά, διότι το μυαλό είναι σε ημίρρευστη κατάσταση και ψύξη δεν χωρά! Μην πάθει κανένα σοκ ο πολύτιμος εγκέφαλός μας... Είναι που είναι παραζαλισμένος από όλα τα ζαβά που  πρέπει να επεξεργάζεται καθημερινά, τα οποία μάλιστα σκάνε σαν μικρές βόμβες γύρω του , οπότε ας μην τον δυσκολεύουμε άλλο!
Μια απλή ιστορία, που απαιτεί τα ελάχιστα για να γίνει κατανοητή, μια και στα απλά κρύβεται η ομορφιά και το μυστήριο της ζωής.

Η Eυτυχία στο πηγάδι

Ταξίδευαν τρεις γυναίκες και ξαφνικά είδαν στο δρόμο ένα μεγάλο λάκκο και ανακαλύπτουν πως μέσα βρισκόταν παγιδευμένη η Ευτυχία.

Και τότε η πρώτη γυναίκα λέει:

– Ευτυχία, θέλω να με κάνεις όμορφη.

Αμέσως μεταμορφώθηκε σε μια καλλονή και ευτυχισμένη έφυγε.

Η δεύτερη γυναίκα ζήτησε:

– Ευτυχία, θέλω να με κάνεις πλούσια.

Αμέσως εμφανίσθηκε μπροστά της ένα σακούλι γεμάτο χρυσαφικά και διαμάντια, η γυναίκα το αρπάζει και ευτυχισμένη έφυγε.

Μόνο η τρίτη γυναίκα δεν έλεγε τίποτα και τότε η Ευτυχία της είπε μες απ’ το λάκκο:

– Πες’ μου κι εσύ, τι θέλεις να σου δώσω;

Και τότε η γυναίκα έσκυψε, άπλωσε το χέρι της και είπε:

– Δώσε μου το χέρι σου, και έβγαλε την Ευτυχία από το λάκκο.

Μετά συνέχισε το δρόμο της.

Η Ευτυχία χαμογέλασε και την ακολούθησε.



Και ψυχαγωγία μέσω μουσικής με επιλογές από έναν σταθμό που μου προτάθηκε και άκουσα αυτές τις μέρες...














Καλό μήνα!
Και καλή διασκέδαση με πολλή μουσική!                                                                                                                                                            

12 σχόλια:

  1. Ευτυχία είναι να μπορούμε να κάνουμε αυτό που μας ευχαριστεί.
    Και για μενα είναι να μπορώ να ακούω μουσική.
    https://www.youtube.com/watch?v=5_Ox34opf_U
    https://www.youtube.com/watch?v=lD2PfWganbU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά. Τόσο απλό για την ευτυχία. Κι αν δεν μας έρχεται το επιδιώκουμε.
      Μια και η μουσική είναι αυτό που σ' ευχαριστεί (και μένα επίσης):
      (Για τέτοια καλοκαιρινά βράδια ένα υπέροχο κομμάτι.)
      https://www.youtube.com/watch?v=qbqxbGm9hBI
      (Κι άλλο ένα όχι από το συγκρότημα στο οποίο ανήκει, αλλά από έναν αγαπημένο μουσικό.)
      https://www.youtube.com/watch?v=hjBZllDo_8E

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Αγαπημένα και τα 2 τραγούδια που έχεις επιλέξει.
      Επειδή μου αρέσει να ψάχνω όπως έχω γράψει και άλλες φορές σου στέλνω ενα ραδιόφωνο που ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου αρέσει.
      Είναι καλύτερο πιστεύω απο το άλλο με τα ερωτικά τραγούδια.
      https://www.nrj.fr/webradios/nrj-love

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα.
      Άκουσα πολύ λίγο τη νέα σου πρόταση, γιατί δεν είχα χρόνο, όμως μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και θα ακούσω τον σταθμό πιο μετά με ησυχία.
      Εννοείται ότι δεν κρίνω έναν σταθμό με γνώμονα αν έχει ερωτικά τραγούδια ή όχι.
      Σ' ευχαριστώ, διότι μου έχεις προσφέρει πολύ "υλικό" και το εκτιμώ.
      https://www.youtube.com/watch?v=IhTvifGShw4

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα.
      Χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που στέλνω.
      Αυτό το καιρό ακούω περισσότερο
      https://www.jazzradio.com/smoothvocals
      Εχει ωραίες επιλογές αλλά και τον καλύτερο ήχο.
      Είναι πολύ προσεγμένο αυτό το ραδιόφωνο.Αξίζει.

      Διαγραφή
    5. Θα ακούσω και τη νέα πρόταση...
      Ήρθα με ένα μουσικό κομμάτι που επέλεξα για να κάνω λίγο χιούμορ σχετικά με τους σταθμούς με τα ερωτικά τραγούδια (μουσική από έναν επίσης καλό δημιουργό):
      https://www.youtube.com/watch?v=9kp3N3wQPO0

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα.
      Ωραια και η σημερινή σου επιλογή αλλά ο Bryan Ferry μου άρεσε περισσότερο με τους Roxy Music.Avalon ας πούμε.

      Απο ελληνικά ραδιόφωνα μου αρέσει περισσότερο ο
      http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live
      Σήμερα έχει απίστευτες επιλογές.

      Διαγραφή
    7. Καλησπέρα.
      Πράγματι, ο σταθμός AK-Radio (τον οποίο μου έχεις προτείνει και μου αρέσει)σήμερα παίζει απίθανη μουσική συνεχόμενα! Έχεις δίκιο. Τον ακούω εδώ και αρκετή ώρα, όσο έγραφα την νέα ανάρτηση.

      Το Akous.gr είχε μάλλον κάποιο θέμα, γιατί ήταν σαν να έπαιζε διπλά μουσικά κομμάτια ταυτόχρονα...

      Διαγραφή
  2. Πολύ διδακτική ιστορία! Με τα ανάλογα μηνύματα. Παίρνω αγκαλιά και τις μουσικές σου και συνεχίζω να πορεύομαι τις μέρες του Αυγούστου.
    Καλό μήνα Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το τελικό μήνυμα να είναι αυτό που μας βάζει όλους στη θέση μας...
      Μακάρι να απόλαυσες τις μουσικές επιλογές!
      Να είσαι καλά και να περνάς δημιουργικά!

      Διαγραφή
  3. Τα χέρια που απλώνονται για να βοηθήσουν τον συνάνθρωπο, είναι η μόνη μας ελπίδα.
    Γλαύκη μου, πολλές ευχές για το νέο μήνα, να περάσετε ανέμελα και ξεκούραστα (όσο αυτό είναι εφικτό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα, Μαρία μου, όμως πρέπει να πολλαπλασιαστούν αυτά τα χέρια, για να αποκτήσει δύναμη αυτή η ελπίδα και να φτάσει στη νίκη της κακομοιριάς!
      Το ανέμελα προσπαθούμε, διότι ήταν κάπως δύσκολα και παράξενα τον προηγούμενο καιρό για πολλούς λόγους κι όχι μόνο λόγω του ιού!
      Αντεύχομαι, κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.