Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Τι είναι η μουσική για εσάς;


Τελευταίες μέρες ηρεμίας και σχετικής ελευθερίας από πολλές υποχρεώσεις, οπότε είπα να τις διαθέσω σε κάτι απόλυτα αγαπημένο και κύριο χαρακτηριστικό του μικρού αυτού "μαγαζιού".
Μα τι άλλο πέρα από τη μουσική;
 
Για να δούμε τι είπαν για εκείνη:

" Ο ποιητής είναι κατώτερος από τον ζωγράφο στην απεικόνιση ορατών πραγμάτων και πολύ κατώτερος από τον μουσικό στην έκφραση αοράτων πραγμάτων."
                                                                              Leonardo da Vinci


" Η μουσική είναι ένα ωραίο ναρκωτικό. Αν δεν την πάρεις πολύ στα σοβαρά."
                                                                                            Henry Miller
 
 " Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος."
                                                     Friedrich Nitse
 


" Η μουσική είναι ένας ακίνδυνος τρόπος για να φτιάχνεσαι. "
                                                                    Jimi Hendrix 
 
 
(Miller και Hendrix έχουν παρόμοια άποψη γι' αυτή... μήπως κάτι περισσότερο ξέρουν;)
 

" Αν η μουσική είναι η τροφή της αγάπης, παίξε κι άλλο."
                                                                   William Shakespeare
 

" Η μουσική είναι το φεγγαρόφωτο στη σκοτεινή νύχτα της ζωής. '
                                                                      
Jean-Paul Richter 
 
 
" Ποιητές, που δεν τους ενδιαφέρει η μουσική, είναι -ή γίνονται- κακοί ποιητές. "
                                                                                       Ezra Pound 
 
 
" Μπορείς να παίξεις [μουσική] και με ένα κορδόνι παπουτσιών αν είσαι αληθινός."
                                                                                         John Coltrane
 
 
 
Και τώρα... τι είναι η μουσική για εσάς; 


Το τι είναι για μένα η μουσική είναι χιλιοειπωμένο εδώ μέσα και το διαπιστώνει πολύ σύντομα ο αναγνώστης που θα έρθει μερικές φορές να διαβάσει κάτι αναρτημένο.
Ας επαναλάβω όμως κάτι από όσα αισθάνομαι:
Ένα ταξίδι ατέλειωτο, πάντα πολλά υποσχόμενο, το οποίο συνήθως κρατά τις υποσχέσεις που δίνει! Αυτή είναι η μουσική!
 
 
Ως προς την επιλογή των σημερινών μουσικών κομματιών, αρχικά σκέφτηκα να αναρτήσω από διαφορετικά είδη μουσικής κάποιο αντιπροσωπευτικό. Δεν το έκανα και παραθέτω τρία που μου ήρθαν στον νου κι ας τα έχω αξιοποιήσει παλαιότερα εδώ. Η μουσική είναι ελευθερία.
Εξάλλου, θα ήθελα όσοι μπείτε στον κόπο να σχολιάσετε, να καταθέσετε - πέρα από την άποψή σας για τη μουσική - ένα μουσικό κομμάτι που μιλά στην ψυχή σας και σας αντιπροσωπεύει.
 
 
Υ.Γ.
Μια μικρή χιουμοριστική έκπληξη, που έπεσα τυχαία επάνω της... (κλικ)

 
 
 

 

 
Το κορυφαίο για μένα στο τέλος...
 

 



8 σχόλια:

  1. Καλησπέρφα Γλαύκη μου.
    Πλησιάζουν οι μέρες ε; Δύσκολη η φετινή χρονιά. Θέλω να σου στείλω τις ευχές μου και τις θετικές μου σκέψεις για να διαβείτε και εσείς και όλοι μας την εκπαιδευτική χρονιά. Έχω την εντύπωση ότι πρέπει και εσείς και οι γονείς πλέον να βγουν στα ...κάγκελα! Δεν είναι ανεκτή πια η αναμάσηση ανησυχιών και αποριών σε μαλακούς τόνους. Αρκετά με αυτήν την παθητικότητα. Γονείς και δάσκαλοι οφείλουν να κραυγάσουν, να απαιτήσουν, να κάνουν μεγάλο σαματά.

    Όσον αφορά τη μουσική. Κοίτα, κάποιες φορές, είναι μορφές τέχνης που μέσα σου γίνονται βιώματα. Στα βιώματα δεν μπορείς να δώσεις ερμηνεία μήτε ορισμό μήτε εξήγηση. Τα βιώνεις έτσι κι αλλιώς στην κορυφαία του μορφή.
    Και πάλι την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την έγνοια σου, Γιάννη!
      Θα δείξει το όλο σκηνικό. Απλά μπούχτισα με όλα!

      Σχετικά με τη μουσική, κάποια τραγούδια ίσως έχεις ξεχωρίσει από εκείνα που έγιναν βιώματα, για να τα μοιραστείς εδώ.
      Ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς για τον κόπο που έκανες να σχολιάσεις!

      Διαγραφή
    2. Χαρά μου να είμαι κοντά σου, στις αναζητήσεις, στις σκέψεις και στο σπιτικό σου Γλαύκη μου. Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  2. Είναι γνωστή πλέον η αγάπη μου για την μουσική.
    Ενα αγαπημένο μου που σίγουρα δεν είναι ένα αλλα πολλά είναι
    https://www.youtube.com/watch?v=x3xsEv61G5M
    Και άλλο ένα
    https://www.youtube.com/watch?v=HzjE33U_gy8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα 2 τραγούδια που έχω επιλέξει (εχθές) τα έχω αφιερώσει στη σύζυγό μου
    Σήμερα έχει μερικά απο τα αγαπημέν μου το
    http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Τα τραγούδια ήταν εξαιρετικά και το δεύτερο έχει τρυφερούς στίχους. Το πρώτο είναι ιδιαίτερα αισθησιακό. Τυχερή η σύζυγός σου, αν και δεν ήταν αναγκαία η διευκρίνιση.
      Ευχαριστώ που τα πρόσφερες και στον χώρο μου.

      Διαγραφή
  4. Η μουσική είναι καταφύγιο και δεν ξέρω τι θα ήμασταν δίχως αυτή. Ημερεύει την ψυχή, ταξιδεύει, λυτρώνει, γράφει φάσματα στον ουρανό, στήνει γέφυρες με το υπερπέραν. Οι επιλογές μου είναι συνήθως ελληνικά τραγούδια, κυρίως αυτά που εμπεριέχουν ποίηση και δυνατούς στίχους.
    Πώς να μην νανουρίσεις τους φόβους σου με τον Αλκίνοο, στο "θα 'μαι κοντά σου» όταν με θες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όλα αυτά είναι Μαρία μου!
      Αυτό το "θα 'μαι κοντά σου όταν με θες" είναι μεγάλη κουβέντα, που σίγουρα νανουρίζει τους φόβους μας, όμως και πόσο σπουδαία είναι όταν γίνεται πράξη. Πόσο κοστίζει τελικά;
      Μάλλον, ήρθε η ώρα να ετοιμάσω κάτι με ελληνικούς στίχους...;-) Οι "πελάτες" του μικρού καφέ θα πρέπει να περνούν ωραία όταν το επισκέπτονται! :))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.