Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

"Τον κόσμο όλο ψάχνοντας για σένα"

 
Ο τίτλος είναι δανεικός από τραγούδι που έχει συμπεριλάβει στη νέα της συλλογή η Μόνικα. Έτσι, λοιπόν, ψάχνοντας κι εγώ για μουσικά κομμάτια βρέθηκα να ακούω κάποια τραγούδια από το συγκεκριμένο άλμπουμ, που είναι φρέσκο σε κυκλοφορία...
Επέλεξα τρία ως προτάσεις για τους φίλους/ες αναγνώστες που αγαπούν την ελληνική μουσική και θα ήθελαν να ακούσουν κάτι καινούριο.
 
Για να μη ξεχνώ τις παλιές μου συνήθειες, κρατώ και στίχους διακριτούς για μένα απ' το καθένα τους. 
 
 
"Η μοίρα μου μ' έστειλε στα βήματά σου!
Ζω μονάχα, για να 'μαι κοντά σου,
να σε βλέπω, να νιώθω ζωή."
 
 


"Νεράντζι ήταν τα δώρα σου
Κι εμένα πορτοκάλι"
 

 
 
"Αυτή η γη κι ο ουρανός
Μου τάξανε δεκάδες καλοκαίρια
Τους πίστεψα και γύρισα
Τον κόσμο όλο ψάχνοντας για σένα."
 
"Ο άνεμος χρωματιστός 
Φυσούσε προς τα λόγια που μου είπες"
 

 
 
Υ.Γ. : Και για όλα εκείνα που ζούμε, όσο και να ψάχνουμε, άκρη προς το παρόν δε βλέπω να βγάζουμε, μέχρι να έρθει η ώρα να "βουλιάξει" το "τρελοβάπορο" από μόνο του. Γιατί θα "βουλιάξει".



 

4 σχόλια:

  1. Εμείς θα βαστάξουμε το τρελοβάπορο στο κύμα Γλαύκη μου. Δεν θα καταφέρουν να το βουλιάξουν. Γιατί, ως τρελοβάπορο, πλέει σε κάθε συνθήκη και είναι αβύθιστο.
    Εύχομαι η αρλμύρα της θάλασσας και η αύρα της να συνεχίζει να λούζει την καρδιά σου.
    Καλησπέρα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι μια αλήθεια που λες, Γιάννη.
      Τη γλιτώνει το "τρελοβάπορο" από θαύμα κάθε φορά! Μην έχουμε αυταπάτες ότι το καταφέρνει με άλλους τρόπους!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Α, τι ωραία τραγούδια! Δεν το ήξερα αυτό το νέο της άλμπουμ. Διαφορετική Μόνικα, πιο ώριμη και με εξαιρετικούς στίχους στα τραγούδια της. Μου θύμισε λίγο και Τζένη Βάνου ή ιδέα μου είναι;
    Mέχρι να βουλιάξουμε, ας ακούμε τουλάχιστον ωραίες μουσικές. Έτσι δεν έκαναν και στον Τιτανικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις συμπεριλάβει και καναδυό παλαιότερά της όπως είναι το τρίτο κομμάτι επάνω. Όμως είναι το πρώτο ελληνόφωνο άλμπουμ της. Νομίζω καλά έκανε πλέον. Ναι, ίσως έχεις δίκιο για τη φωνή της. Έχει μάλιστα ένα κομμάτι στη συλλογή που έχει αρκετά ύφος λαϊκής μουσικής, το οποίο δεν συμπεριέλαβα εδώ, γιατί δε μου ταίριαξε προσωπικά σαν άκουσμα.
      Εσύ και το φοβερό χιούμορ σου (για τον Τιτανικό)!!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.