Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Ένα ελληνικό καφεδάκι για τα έξι χρόνια

Της Γλαύκης το Cafe κερνά ένα ελληνικό καφεδάκι με έξι φουσκάλες, όσα και τα χρόνια που είναι "ανοιχτό" και δέχεται κόσμο. Τη λειτουργία του δεν την εμποδίζει ο εγκλεισμός, καθώς ζει στη δική του εικονική κατάσταση... Πάσχει όμως από την έλλειψη ξεχωριστών εμπνεύσεων! 

Αυτό που τιμά ετούτο το μικρό "μαγαζάκι" χωρίς περιορισμούς και το διατηρεί "ζωντανό" είναι πάντα η μουσική. Αν δεν υπήρχε εκείνη, πιθανόν θα είχε ήδη "μαραζώσει" και θα είχε βάλει "λουκέτο". 

Είναι άγνωστη η συνέχειά του, αφού έχει αφεθεί στο ρεύμα κι όπου βγει... Είναι ανακουφιστικό σε κάποια πράγματα ν' αφήνεται κανείς στη ροή, όπου με εντελώς φυσικό τρόπο φτάνει η στιγμή του τερματισμού της διαδρομής. 

Ένας τέτοιος χώρος οφείλει να προσφέρει ξεκούραση και δυνατότητα έκφρασης και να μην αποτελεί έναν επιπλέον αγχωτικό παράγοντα στην ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα.

Αυτή τη φορά δεν έχω να πω τίποτε ιδιαίτερο για τα έξι χρόνια διαδικτυακής παρουσίας, μα προτίμησα να προβάλλω κάτι χιουμοριστικό, για να αλλάξει κάπως η διάθεση. Εννοείται ότι το κάνω μέσω της μουσικής. Η ιδέα προέκυψε από τον Δεληβοριά που είχα στην προηγούμενη ανάρτηση...

Πρόκειται για ένα μουσικό κομμάτι που έχει γράψει ο ίδιος και τραγουδά η Ρένα Μόρφη με την πολύ όμορφη φωνή της και την σαγηνευτική παρουσία της σε ένα βιντεοκλίπ που θυμίζει παλιά ελληνική ταινία (αν και είδα στα σχόλια ότι μάλλον έχει σχέση με μια σκηνή από κάποια σειρά, την οποία δεν ξέρω, γιατί δε βλέπω τηλεόραση).

Ο λόγος που το αναρτώ είναι φυσικά το βιντεοκλίπ, που μόνο γέλιο προκαλεί. Κι αφού δεν πιάστηκαν μαλλί με μαλλί (σχεδόν) πάλι καλά!
"Με το μαλακό κορίτσια"!
 
Αν το δει κανείς μεταφορικά για την κατάσταση που ζούμε ως χώρα, μπορεί να ακούει να του τραγουδάνε σε παράφραση του στίχου:
"Όταν σου χορεύω, το μέλλον σου κλέβω"...
Και το μόνο που θα μπορούσε να απαντήσει τραγουδιστά ο παθών είναι:
"Όταν σε κοιτάζω, σύννεφα και μπόρα"!
 
Ε, και φεύγοντας με ένα "ταμ ντιρι ριρι ραμ" σπάει κι ένα πιάτο στο κεφάλι, μήπως και συνέλθει από όλο αυτό που τον βρήκε...

Βλέποντας το βίντεο μπορεί να γίνει ίσως κατανοητή η μεταφορά. Πάμε, λοιπόν, με ένα ανάλαφρο κι αργόσυρτο τσιφτετέλι να ελαφρύνουμε το φορτίο!


Κι ένα ακόμη μουσικό δώρο... μπας και ειπωθεί και καμιά αλήθεια με λίγη σάμπα!



Υ.Γ.
Τα έξι χρόνια κλείνουν κανονικά στις 17 Ιανουαρίου (την Κυριακή), όμως αναρτώ νωρίτερα για να έχω στη διάθεσή μου το Σαββατοκύριακο. Η εβδομάδα προβλέπεται απαιτητική.



14 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στο cafe σου. Χρόνια πολλά σε ένα χώρο που πάντα μας δίνει λόγους προβληματισμού, ψυχαγωγίας, χρόνου που δεν πάει χαμένος.
    Και να είσαι εδώ πολύ καιρό, σε χρειάζεται η γειτονιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Άννα μου, για τα ενθαρρυντικά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Γλαύκη μου το καφεδάκι που προσφέρεις εδώ ,έχει την γεύση της ποιότητας και της ψυχαγωγίας κάθε φορά με τις μουσικές επιλογές σου.
    Μπορεί να περνώ κατά διαστήματα αλλά, όμως ευχαριστιέμαι το καφεδακι μου μετά μουσικής..
    Οπότε να αφήσεις το καφέ σου ανοιχτό για πολλά χρόνια ακόμα ή όσα εσύ θέλεις, να μας κερνάς τον καφέ σου, και μακάρι να είναι πολλά πολλά ακόμα.!🎂
    καλή χρονιά είπαμε; καλή χρονιά με υγεια Γλαύκη μου και για τα καλύτερα που ευχεσαι!!καλο σου ξημερωμα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Ρούλα μου!
      Χαίρομαι όταν απολαμβάνετε όσα συμβαίνουν εδώ!
      Θα δείξει η συνέχεια...
      Εύχομαι να είναι όλα καλά και για σένα!

      Διαγραφή
  3. Ένα όμορφο μπλοκ, με ποιοτικές εγγραφές και μουσική, το οποίο είχα την χαρά να γνωρίσω πρόσφατα, μόλις πριν λίγους μήνες. Πράγματι είναι σαν να πίνεις τον πρωινό σου καφέ και η διάθεση σου φτιάχνει για τις δυσκολίες που σε αναμένουν.
    Να σου ευχηθώ Γλαύκη, πολλές πολλές εγγραφές ακόμα στην όμορφη αυτή blogο γειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημαντικός ο λόγος σου ως νέος αναγνώστης, Βασίλη!
      Θα προσπαθώ για το καλύτερο δεδομένων των συνθηκών της καθημερινότητάς μου και της διάθεσης φυσικά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονο το καφέ σου Γλαύκη μου!
    Εδώ και έξι χρόνια, πίνουμε το καφεδάκι μας ή το ποτάκι μας εδώ συντροφιά με τις εξαίρετες μουσικές σου αλλά και με τους προβληματισμούς, μικρούς ή μεγάλους που βάζει η σκέψη σου.
    Δεν χρειάζεται πυξίδα για το αύριο.
    Η ζωή δίνει τη ρότα καλή μου φίλη. Είμαστε εδώ, είμαστε κοντά σου, να το ξέρεις.
    Την καλησπέρα μου.
    Κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά, Γιάννη μου!
      Θέλω να προσφέρω ευχαρίστηση σε όποιον επισκέπτεται ετούτον τον χώρο και ακόμα περισσότερο τους σταθερούς φίλους του όπως εσύ!
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή
    2. Το κάνεις κορίτσι μου. Το κάνεις χρόνια τώρα και σε ευχαριστούμε για αυτό. Και θα συνεχίσεις να το προσφέρεις. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονο και πολυσύχναστο να είναι το ατμοσφαιρικό σου καφέ, Γλαύκη μου! Έχεις πάντα ένα γλυκό κέρασμα για τους επισκέπτες σου, ποιοτική μουσική και ψαγμένα κείμενα. Εύχομαι να το φέρει γρήγορα ο καιρός και να πιούμε κι ένα διαζώσης καφεδάκι♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Μαρία μου! Εκτιμώ τον λόγο σου και έχει σημασία για μένα, καθώς είσαι από τους στυλοβάτες του χώρου!
      Μακάρι να έρθει εκείνη η ώρα να βρεθούμε, βρε κορίτσι μου! Τελικά, έφτασε να κοστίζει πολύ ακριβά ένας απλός καφές...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.