Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

"Όταν με βρει η μοναξιά να φυλαχτώ"

Με έναν στίχο στον τίτλο συντροφιά από το τραγούδι που ακολουθεί, μεταφέροντας κάπως τη διάθεση αυτών των ημερών. Στενάχωρη, "με έναν κόμπο στον λαιμό". 

Πολεμιέται αυτή η διάθεση με την πίστη σε κάτι καλύτερο μα και από την καθημερινή δράση, που στέκει ανυπόμονα να μας παρασύρει στη δίνη της, ώστε να ξεχαστούμε.

Αφιερωμένο ετούτο σε όλους όσοι βιώνουν μοναξιά με οποιοδήποτε τρόπο, όμως πολύ περισσότερο στους νέους που κοντεύουν να γίνουν πρωταθλητές της μοναξιάς. "Ωραίο" σπορ τους έλαχε...

Οι στίχοι του μουσικού κομματιού για παρηγοριά στη δυσάρεστη ατμόσφαιρα:

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα θυμάμαι
όταν θα ζει με αναμνήσεις η καρδιά
να `ρχεσαι πάντα μες στον ύπνο που κοιμάμαι
σαν πεταλούδα με φτερά μενεξεδιά

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα φυλάξω
σ' ένα πηγάδι της ψυχής μου σκοτεινό
όταν θα σκύβω τη ζωή μου να κοιτάξω
να `σαι φεγγάρι στου βυθού τον ουρανό

Μη μου μιλάς γι' αυτά που πρόκειται να γίνουν
όσα φοβάμαι και να διώξω πολεμώ
κι όσα μου πεις πως αγαπάς αυτά θα μείνουν
να τα θυμάμαι μ' έναν κόμπο στο λαιμό

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα φορέσω
πάνω στο στήθος μου σαν άγιο φυλαχτό
και με την πρώτη μαχαιριά να μην πονέσω
όταν με βρει η μοναξιά να φυλαχτώ 



Κλείνω με δυο στίχους του Τίτου Πατρίκιου, που υπάρχουν στην αρχή του παραπάνω βίντεο:

"Θα σου μιλήσω μπροστά στο πέλαγος
και η φωνή μου θα σε φτάσει."



6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή σου βδομάδα Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γιάννη!
      Ευχαριστώ. Εύχομαι το ίδιο και για σένα!

      Διαγραφή
  2. Η μοναξιά είναι ένα από τα δυσκολότερα αυτού του δύσκολο καιρού και προπαντός για τους νέους Γλαύκη μου.
    Οι στίχοι και η μουσική συντροφεύουν αρμονικά τα λόγια σου .
    Ας ελπίσουμε πως θα έρθουν καλύτερες μέρες και θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους!!
    Να είσαι καλά, να έχεις μια χρονιά όπως την εύχεσαι με πολλές και δυνατές ελεύθερες ανάσες!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω, Ρούλα μου!
      Ιδιαίτερα δύσκολες οι συνθήκες και διαρκούν πολύ σε χρόνο, δυστυχώς. Αυτό από μόνο του είναι πάρα πολύ επιβαρυντικό και οι αντοχές δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα υπάρχουν. Να ήταν μόνο η ασθένεια, αλλά δεν είναι. Τα μέτωπα πολλά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές σου και για σένα εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Αυτο!

    "ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ" ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ video clip

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενθαρρυντικό το μουσικό κομμάτι. Δεν ακούω τη Δήμου, οπότε δεν το ήξερα. Είμαι κάπως άσχετη, όπως ίσως και ο Θαλασσινός εδώ.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.