Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Χωρίς βροχή ουράνιο τόξο δεν έχει


Άφησα τη βλακεία και την αγάπη της προηγούμενης ανάρτησης, η οποία γράφτηκε κάπως παρορμητικά και αυθόρμητα, να συνεχίσουν την πορεία τους μέσα στον κόσμο επιτελώντας η καθεμία τον σκοπό της... και παραδίδω μουσική, καθώς είναι πιο ανώδυνη.

Όπως λέει και το τραγούδι στη συνέχεια, αν θέλει κανείς να δει το ουράνιο τόξο, θα πρέπει να έχει πρώτα δεχτεί τη βροχή. Μετά από τον πόνο έρχεται διπλή η χαρά, η ευτυχία.

Κι όμως έτσι είναι.
Τελικά, μόνο αφού διανύσουμε μια πονεμένη περίοδο (ή περισσότερες) στη ζωή μας, είμαστε σε θέση να γευτούμε σε βάθος την χαρά που θα μας έρθει, εκτιμώντας την όσο της αναλογεί αληθινά.

 

"If You Want The Rainbow", λοιπόν, από τη Norah Jones (που είναι στην εικόνα)...

 


 

Και αν θέλεις περισσότερη μουσική (blues, soul, jazz) μπορείς να πατήσεις στην παρακάτω εικόνα που οδηγεί σε ένα webradio (πρόταση αναγνώστη), που ίσως σου κάνει...

 


 

Καλή ακρόαση! 

 

 

15 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
    Είναι πολύ σωστά αυτά που γράφεις.Επειδή πέρασα και εγώ μια πονεμένη περίοδο στην ζωή μου (7 χρόνια) όταν γνώρισα την γυναίκα μου τυχαία και γνωριστήκαμε καλύτερα μπόρεσα να καταλάβω και να εκτιμήσω κάποια πράγματα που δεν τα είχα βρεί μέχρι τότε στις ερωτικές μου σχέσεις.
    Έτσι αποφάσισα να παντρευτώ.
    Η μουσική σου επιλογή της Norah Jones τέλεια.
    Όπως και το webradio που μας προτείνεις.Ένα απο τα καλύτερα ραδιόφωνα.
    Μακάρι να υπήρχε έστω ένα ραδιόφωνο στα fm σαν αυτό.
    Μουσική σήμερα.
    https://www.youtube.com/watch?v=zzg8Vm8rYrs
    Γιατί το βασικότερο είναι να ακούς την καρδιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα επίσης εύχομαι!
      Αν δεν ακούμε την καρδιά μας, τότε αυτό θα έρθει να μας βρει μπροστά μας κάποια στιγμή (αργά ή γρήγορα). Και δεύτερη ζωή δεν έχουμε...
      Εκείνη πολύ σπάνια μας προδίδει. Εμείς γιατί;
      Από την ίδια δύο κλασικά κομμάτια:
      https://www.youtube.com/watch?v=Qr4IDzrXS-c
      https://www.youtube.com/watch?v=ubrfaD9DIus

      Διαγραφή
  2. Αυτή η "πονεμένη περίοδος", από πού κλείνει, Παναγία μου;
    Γλαύκη μου, τελούμε όλοι εν αναμονή ουράνιου τόξου και γενικά οτιδήποτε "ουράνιο" μάς στείλει ο Πανάγαθος.
    Ερώτηση: Γίνονται αλλαγές; Δηλαδή να μας στείλει το τόξο και να του στείλουμε πίσω έναν Μωυσή... ήρεμα ρωτάω 😎

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ Μαρία μου, με πύραυλο πρέπει να σταλούν στο πυρ το εξώτερο, γιατί αν περιμένουμε να τους ανταλλάξει ο Πανάγαθος με ένα ουράνιο τόξο, δε θα γίνει ποτέ... Κι Αυτός θα δυσκολευτεί να τους δεχτεί!
      Επιβάλλεται πλέον να βάλουμε τις φωνές και μάλιστα συντονισμένα μήπως και σώσουμε τίποτα!
      Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
    2. Δες κι αυτό:
      https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/332102_maskes-gia-gigantes-pagoyrino-gia-nanoys-fotoreportaz

      https://tvxs.gr/news/ellada/tragelafos-me-tis-maskes-poy-dothikan-stoys-mathites

      Εμείς δεν προλάβαμε να τις δούμε, διότι έφτασαν μετά το σχόλασμα...

      Διαγραφή
  3. Σας ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια, εκ της διευθυνσεως του AK Radio, ενα radio που φτιαχτηκε απο την μεγαλη μας αγαπη για την ρομαντικη μουσικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη! Δε είναι κάτι πιστεύω που συμβαίνει. Να και κάτι ακόμη που κάνει τη διαφορά του σταθμού σας...
      Κάνετε μια πάρα πολύ καλή δουλειά με επιλογές που δεν είναι συνηθισμένες και προσφέρετε πραγματικά πολύ ευχάριστες στιγμές στον ακροατή που ακούει τα είδη της μουσικής που παρουσιάζετε.
      Προσωπικά σας γνώρισα από αναγνώστη του ιστολόγιου, ο οποίος μου πρότεινε τον σταθμό (με ενθουσιασμό) και επειδή μου άρεσε θεώρησα σκόπιμο να τον προβάλω.
      Εύχομαι καλή συνέχεια με πολλές μουσικές ομορφιές!
      Υ.Γ.
      Αγαπώ πολύ επίσης τον τόπο σας και κάποια στιγμή θα ξανάρθω...!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα.
    Επειδή ακούω και βλέπω στις ειδήσεις αυτές τις μέρες να λένε για τα παιδιά στέλνω ενα τραγούδι.
    https://www.youtube.com/watch?v=rmtz95GLvd8
    Και οι στίχοι του τραγουδιού :
    If you're driving through the country on a lazy afternoon
    Or you're watching your children playin' after school
    They seem to be so unaware of I know I know
    The things that they soon have to take care of
    We got to do something yeah to save the children
    Soon it will be their test to try and save the world
    Right now they seem to play such a small part of
    The things that they soon be right at the heart of
    My little Tommy he said he wants to be a fireman
    And little Mary she said she got to teach at school
    If we know or we say we know about the problems…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφοι στίχοι με αλήθειες, που θα έπρεπε να έχουμε στον νου μας όλοι.
      Δουλειά μου και καθήκον να φροντίζω για εκείνα. Τα παιδιά είναι αγάπη και ζωή.

      Δεν ξέρω αν είδες παραπάνω το σχόλιο από τον παραγωγό του AK Radio. Πολύ ευγενική η κίνησή του. Μπορείς, λοιπόν, να είσαι περήφανος για την επιλογή σου, γιατί οι άνθρωποι ξεχωρίζουν από κάποιες λεπτές κινήσεις.
      Σ' ευχαριστώ ακόμη μία φορά για όσα προσφέρεις εδώ!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω πως να αρχίσω σήμερα την απάντηση σε όλα αυτά τα ωραία που έγραψες.
      Από παιδί μου άρεσε να ψάχνω και να μην μένω σε αυτά που κάνουν ή επιλέγουν οι περισσότεροι.
      Τώρα που έχουμε τις ευκαιρίες να ψάχνουμε στο ίντερνετ είναι πραγματικά χαρά μου να βρίσκω νεά πράγματα.
      Απο μουσική έως ότι μου έρθει στην σκέψη.
      Το συγκεκριμένο ραδιόφωνο το βρήκα τυχαία.
      Και έχω κολλήσει με τις επιλογές του.
      Επειδή τρέχουν πάλι πάρα πολλά θέματα πάλι και 2 απο αυτά είναι θέματα υγείας που τα άφησα πίσω γιατί δεν αντέχω το άγχος πρέπει ομως να γίνουν.
      Δεν είμαι και στα καλύτερα μου αυτόν τον χρόνο.
      Στεναχώρια,άγχος,πένθος και χάλια οικονομικά...
      Πάντα πίστευα και μου άρεσε να μοιράζομαι.
      Να μάθει ο κόσμος να ακούει και διαφορετικές μουσικές.
      Να μην κολλάει στα ίδια και στα ίδια.
      Κοιμάται το μυαλό με τόση επανάληψη.
      Είμαι ευτυχισμένος που γνωρίζω ανθρώπους με γούστο και με διαφορετικά ενδιαφέροντα.
      Και έτσι μπορώ να μοιραστώ αυτά που μου αρέσουν να προτείνω νέα ακούσματα !!!
      Καλό φθινόπωρο.Πάντα με υγεία !!!!Και πολύ μουσική!!!

      Διαγραφή
    3. Άσε το μυαλό κοιμάται σε πλήθος κόσμου δυστυχώς...
      Τι συμβαίνει τελικά με την υγεία σου; Έδειξαν κάτι άλλες εξετάσεις που έκανες;
      https://www.youtube.com/watch?v=Oddo4MVeeBY

      Διαγραφή
  5. Δεν έχουν δείξει κάτι άλλο. Αλλά έχω και οδοντίατρο να πάω...
    https://www.youtube.com/watch?v=vVkjt80ZwXo
    ΥΓ : Ο σταθμός στο player που έχεις βάλει (AK RADIO) έχει και facebook.Εχει βάλει την σελίδα σου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, ένας οδοντίατρος είναι... (είναι από τους γιατρούς που πάω σταθερά κάθε χρόνο, όμως δεν είναι το καλύτερό μου).
      Όσο για τον σταθμό, μεγάλη μου τιμή!

      Το τραγούδι θαυμάσιο.
      Κι ένα του ίδιου που μου αρέσει πολύ επίσης:
      https://www.youtube.com/watch?v=0grK4gRjm-w

      Διαγραφή
  6. Αυτό είναι δεδομένο πως μετά την καταιγίδα, θα βγει το ουράνιο τόξο μας το έχει διδάξει πρώτη η φύση αυτό Γλαύκη μου.
    Η ζωή ακολουθεί τα χνάρια της μια πάνω σε πάει και μια κάτω.
    Αν ήταν όλα μια ρουτίνα θα ήταν βαρετή! ας την απολαύσουμε όπως είναι...
    Ωραίο τραγούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό!
      Μόνο αυτά τα "κάτω" να μην είναι για πολύ μεγάλα διαστήματα, γιατί τότε δε θα είναι βαρετή η ζωή αλλά αφόρητη η κάθε ημέρα της.
      Αχ, Ρούλα μου, έχεις δίκιο όμως πως πρέπει να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της και να είμαστε ευγνώμονες για όσα καλά και όμορφα μας προσφέρονται.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.