Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

"Τι θα 'κανα χωρίς αυτό τον κόσμο"




"Τι θα ‘κανα χωρίς αυτόν τον κόσμο χωρίς πρόσωπο 
χωρίς απορίες
όπου η ψυχή δε ζει παρά μια στιγμή όπου κάθε στιγμή
χάνεται στο κενό στη λησμονιά της αλλοτινής της ύπαρξης
χωρίς αυτό το κύμα όπου στο τέλος
κορμί και σκιά καταβροχθίζονται
τι θα ‘κανα χωρίς αυτή τη σιωπηλή δίνη των ψιθύρων
που ασθμαίνει μανιασμένη για βοήθεια γι’ αγάπη
χωρίς αυτόν τον ουρανό που υψώνεται
πάνω απ’ τη σκόνη της σαβούρας του
τι θα ‘κανα θα ‘κανα ό,τι και χθες ό,τι και σήμερα
αγναντεύοντας απ’ το φεγγίτη μου μπας και δεν είμαι μόνος
να πλανιέμαι και να φεύγω μακριά απ’ όλη ετούτη τη ζωή
σ’ ένα χώρο μπερδεμένο
χωρίς φωνή ανάμεσα στις φωνές
που είν’ έγκλειστες μαζί μου"
 
 
Σάμουελ Μπέκετ 
(Από τη συλλογή “Ποιήματα συνοδευόμενα από σαχλοκουβέντες”, μτφρ: Γιώργος Βίλλιος, εκδ: Ερατώ, 1989)
 
 
 
 
 
 
 
  

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα αγαπημένη μου φίλη με τις όμορφες και πάντα περιεκτικές αναζητήσεις σου. Καλή Σαρακοστή να ευχηθώ ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια διαρκή αναζήτηση... :)
      Σε κάθε αναζήτηση όμως πάντα κάτι βρίσκει κανείς.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η επιλογή σου και το ποιήμα του Μπέκετ αλλά και η μουσική από τον Mario Biondi.
    Η δική μου επιλογή για το θέμα σου σήμερα :
    https://www.youtube.com/watch?v=aKV8j7hJL4g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική επιλογή γνωστή και κλασική πλέον.
      Μόνο συναίσθημα και τίποτε άλλο ακούγοντάς το.
      Τα πιο όμορφα και ίσως αφοπλιστικά πράγματα στη ζωή συμβαίνουν δίχως λέξεις, ούτε μία.
      Πάντα ευγνώμων για τη μουσική σου φροντίδα.

      Διαγραφή
    2. Καλό Σαββατοκύριακο με 2 αγαπημένα μου τραγούδια.
      https://www.youtube.com/watch?v=umsIdSHw4gM
      https://www.youtube.com/watch?v=n6vlSgaKeG8

      Διαγραφή
    3. Όμορφα τραγούδια, ειδικά το δεύτερο. Τυχεροί οι άνθρωποι που βιώνουν τέτοια αγάπη.
      Από την ίδια ένα που μου αρέσει επίσης:
      https://www.youtube.com/watch?v=DfBtPp39JAQ
      Καλά να περάσεις κι ευχαριστώ για ακόμη μία φορά.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.