Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Το χιούμορ σώζει ζωές και καταστάσεις

Λίγο χιούμορ την ημέρα τον γιατρό θα μπορούσε να κάνει πέρα...
Οι παλιοί ξέρανε να αστειεύονται, ενίοτε και με χοντρό τρόπο, και στις πιο τραγικές στιγμές. Εξάλλου, είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του λαού μας από τα αρχαία χρόνια, που ήταν σοφότερος, αφού τότε είχε χρόνο να σκεφτεί και να φιλοσοφήσει.
Θα λέγαμε ότι το χιούμορ σώζει πράγματι ζωές και καταστάσεις, καθώς ελαφραίνει την ψυχή, καθαρίζει τον νου και τον διατηρεί σε εγρήγορση. Ως εκ τούτου, και ψυχοθεραπεία γίνεται μα ίσως και πιο ευφυείς λύσεις  βρίσκονται μέσω μιας τέτοιας διαδικασίας.
Εισηγείται την ισορροπία σ' έναν ανισόρροπο κόσμο!

Μια και είμαστε έτσι κι αλλιώς για γέλια και για κλάματα (για τόσα πολλά που δεν ξέρει κανείς από πού να το πιάσει και που να το αφήσει...),  ας δούμε μερικά αστεία που βρήκα ψάχνοντας για εικόνες. Ως συνήθως για άλλα ξεκινώ και αλλού καταλήγω. Αρχικός μου στόχος ήταν η μουσική και η αλλαγή κλίματος από τις προηγούμενες αναρτήσεις, όμως προέκυψε κάτι παραπάνω...

















Μουσική από έναν Έλληνα καλλιτέχνη που δε γνώριζα και  έμαθα γι' αυτόν πολύ πρόσφατα.









16 σχόλια:

  1. Γειά σου Γλαύκη.
    Είναι σπουδαίο το χιούμορ κι ευτυχώς υπάρχουν διάφορα είδη για να μπορούμε να γελάμε όλοι και να το ευχαριστιόμαστε.
    Πιστεύω πως το είδος του χιούμορ που επιλέγουμε δείχνει τον πραγματικό χαρακτήρα μας.
    Τρελαίνομαι με τον Αρκά, όταν βέβαια δεν βγάζει τα ρατσιστικά του ή κομματικά του απωθημένα προς τα έξω :)
    Και με άλλα γελάω αλλά πώς να σου τα περιγράψω;

    Το γέλιο είναι υγεία
    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Στέλλα.
      Το χιούμορ είναι λύτρωση από τα φορτία και αισιόδοξη ματιά των πραγμάτων, οπότε απόλυτα αναγκαίο, όμως απαιτεί μια ευστροφία, για να είναι επιτυχημένο.
      Με τον Αρκά διατηρώ πλέον αποστάσεις, ενώ μου άρεσε πολύ. Με τα απωθημένα όλοι κάτι οφείλουμε να κάνουμε, διότι βγαίνοντας προς τα έξω μόνο βλάπτουν, δυστυχώς.
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα πια!

      Διαγραφή
  2. "Ξύστρα" μου αγαπημένη, πόσο την χρειαζόμουν αυτή την δόση γέλιου! Πάω να ακούσω τη μουσική σου ανακάλυψη, που ούτε κι εγώ φυσικά δεν ήξερα. Και αυτό με τα χρυσόψαρα, είναι η κατηγορία ανθρώπων που ζηλεύω κι εγώ. Ο κόσμος καίγεται κι αυτοί στη γυάλα τους να κάνουν μπουρμπουλήθρες...
    Φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τη χάρηκα αυτή την "ξύστρα"...!
      Το πρόβλημά μου είναι ότι συχνά χάνω τη "γόμα" μου βρε παιδί μου κι έτσι αρχίζουν οι "μουτζούρες"!
      Αυτά τα "χρυσόψαρα" μας έχουν κάτσει στον λαιμό. Το ιδανικό θα ήταν να τους κάνουν μια επίσκεψη τα περιστέρια :))
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Να πει κάποιος ότι έχεις άδικο; σίγουρα θα έχει ...άδικο! Γλαύκη μου ναι! Το γέλιο είναι ζωή και η αίσθηση του χιούμορ είναι ευλογία. Και το λέει ένας άνθρωπος που δεν το έχει εύκολα αλλά το αναζητά και αναγνωρίζει την αξία του.
    Καλησπέρα αγαπητή μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σημαντικό ότι το αναγνωρίζεις όταν το συναντήσεις. Κλέψε κάτι, λοιπόν, και δε θα σε κατηγορήσει κανείς :))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Κοίτα να δεις που με πρόλαβε η Κανελλακι στην επιλογή του χρυσόψαρου...και με τον δικό της τρόπο έγραψε αυτο που θα σου έλεγα και εγω Γλαύκη μου με άλλα λόγια..
    Κσι βέβαια το χιούμορ σώζει ..αν δεν υπήρχε και αυτο να διακομωδούμε και λιγο τις καταστάσεις.. η ζωή θα ήταν μίζερη..ακομα και στα δύσκολα ένα χαμόγελο είναι η καμπύλη που ισιώνει τα στραβά..
    Καλά να ελισαι Γλάυκη μου και να περνας ακόμα καλύτερα.. φιλιαα...😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνεται με τους "συμμαθητές", Ρούλα μου, κάποιος θα "κλέψει" την απάντηση από κάποιον άλλο...:))
      Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που είπες για το χαμόγελο και την καμπύλη! Αυτό ακριβώς είναι και πόσο κοστίζει τελικά; Αρκεί φυσικά να μην είναι ψεύτικο και γεμάτο κακία, διότι υπάρχει κι αυτό...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα.
    Πάντα πρέπει να υπάρχει το χιούμορ και το γέλιο στην ζωή μας.
    'Όπως και η μουσική.
    Σήμερα θα ήθελα να σου στείλω μουσική από 40 διαφορετικά player ραδιοφωνικού σταθμού.
    https://www.jazzradio.com/#popular
    Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις mail & password.
    Δεν πληρώνεις κάτι.ΑΞΙΖΕΙ!!!! Θα ακούσεις μουσικές που δεν ακούς εύκολα από άλλα ραδιόφωνα.Σήμερα ακούω από το
    https://www.jazzradio.com/fusionlounge
    Καλή διασκέδαση.(Με τέλειο ήχο)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Ναι, και τα δύο θεραπευτικά, "τρέφουν" επίσης το πνεύμα και την ψυχή. Απαραίτητα όχι απλά στη ζωή αλλά στην καθημερινότητά μας.
      Ευχαριστώ για την πρόταση.
      Γενικά δεν μπαίνω στη διαδικασία να δίνω εύκολα μέιλ και κωδικούς. Ήδη είναι απαραίτητο να δίνει κανείς μέιλ και κωδικούς για ένα σωρό άλλα πράγματα τόσο στην εργασία όσο και στην καθημερινότητά μας σε αρκετούς τομείς, οπότε για την ψυχαγωγία μου προτιμώ να λειτουργώ πιο χαλαρά.
      Μπορεί να φανεί παράξενο όμως διαφωνώ με την τόσο εκτεταμένη χρήση των στοιχείων μας, καθώς από ανάγκη τόσο το μέιλ όσο και το τηλέφωνο μας είναι σχεδόν σε δημόσια θέα, για να μην γελιόμαστε, οπότε είμαστε αρκετά εκτεθειμένοι.
      Είναι όπως είχες πει κι εσύ ότι γιατί θα πρέπει κάποιος να έχει μέιλ ή προφίλ για να "μπει" να σχολιάσει κάπου.
      Όπως και να έχει σ' ευχαριστώ που ήρθες να μοιραστείς τον ενθουσιασμό σου και την πρότασή σου.
      Μπορώ να ακούσω τόσα άλλα που μου έχεις ήδη προτείνει κι έτσι είμαι οκ.

      Διαγραφή
  6. https://www.jazzradio.com/smoothvocals

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με οδηγεί στην ίδια σελίδα όπως και οι άλλες διευθύνσεις. Λογικό, αφού δεν μπήκα στη διαδικασία να δώσω στοιχεία.
      Δεν υπάρχει πρόβλημα.
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.Υπάρχει και αυτό το ραδιόφωνο με non stop music
      http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live
      Το βάζεις και παίζει.Καλή ακρόαση.(Αξίζει)

      Διαγραφή
    3. Μου τον έχεις προτείνει, τον έχω ακούσει ήδη κάποιες φορές και μου αρέσει.
      Καλό βράδυ με μια μουσική πρόταση:
      https://www.youtube.com/watch?v=Qrr_YWBRlx4

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα.Αγαπημένη η Etta James αλλά σαν την εκτέλεση του James Brown δεν υπάρχει.
    Επειδή ακούω πολλές ώρες ραδιόφωνο (https://www.imagine897.gr/el/) άκουσα και αυτά :
    https://www.youtube.com/watch?v=G9CMoRvi6iA
    https://www.youtube.com/watch?v=aA5V0z2m5fk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επέλεξα την Etta αφενός γιατί μου αρέσει και αφετέρου διότι προτιμώ να τραγουδά μια γυναίκα ένα τραγούδι που αφορά στους άνδρες :)) Ειδάλλως, έχεις απόλυτο δίκιο ότι ο Brown το λέει μοναδικά.
    Η πρώτη σου επιλογή μου αρέσει πάρα πολύ, μουσική και στίχοι. Η δεύτερη, ιδιαίτερη, όμως δε μου ταίριαξε. Καλοδεχούμενες και οι δύο, αφού μαθαίνω...
    Και μια δική μου πρόταση, έτσι, για να ανταλλάσσουμε πιο φρέσκα πράγματα:
    https://www.youtube.com/watch?v=dW4HCi1zZh8
    https://www.youtube.com/watch?v=uhoMVgOmwIY
    https://www.youtube.com/watch?v=srw5nngy-ec

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.