Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Μόνο ελεύθερη ανάσα για το νέο έτος!

Μία η ευχή για το νέο έτος, που εκφράζεται θα έλεγα ιδανικά και πολυδιάστατα μόνο με τη λέξη "ελευθερία"!

Την πλουτίζω αυτή την ευχή με ένα μικρό απόσπασμα από την "Αστροφεγγιά" του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου:

"Την άλλη μέρα η Αθήνα παραφρονούσε. Ανακωχή. Ο κόσμος ξεχυνόταν στους δρόμους. Τραγούδια και σημαίες. Λες και φυσούσε απάνου από την πολιτεία λεύτερη πια η τόσα χρόνια φυλακισμένη ανάσα. Τα φθινοπωρινά τριαντάφυλλα άνθισαν όλα μονομιάς κι έγιναν πρόσχαρα και χαμογελαστά και τα κλεισμένα παράθυρα της ορφάνιας. Άνθισαν τα τριαντάφυλλα, άνθισαν και τ' αγόρια και τα κορίτσια, τα γλυκά κορίτσια της Αθήνας με τα ψηλά μποτίνια και τα στενά φουστανάκια, που διάβαιναν σαν αργοπορεμένα φλύαρα χελιδόνια από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο. Οι μεγάλες πλατείες στέναζαν από τη χαρούμενη ανθρωποσύναξη."
 
Αμήν κι όχι άλλες απώλειες!
 
 

 
Μια καλύτερη χρονιά σε κάθε επίπεδο!
 


 

12 σχόλια:

  1. Αμήν Γλαύκη μου! Μακάρι κορίτσι μου να βρουν βάση οι ευχές σου.
    Λευτεριά, δικαιοσύνη. Υγεία και όμορφες δημιουργικές στιγμές.
    Εδώ στο σπιτικό σου να γιορτάσουμε του χρόνου καλύτερα.
    Καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Γιάννη μου!
      Μακάρι να είναι πολύ διαφορετικά όλα ετούτη τη χρονιά, γιατί νιώθω ότι βρισκόμαστε σε ένα τέρμα-τέλμα.
      Εύχομαι να είμαι προσωπικά πλέον σε ένα εντελώς διαφορετικό πλαίσιο στη συνέχεια αυτής της χρονιάς και να γιορτάσουμε εδώ σε πολύ καλύτερες συνθήκες και κοινωνικά!Αμήν, δε λες τίποτα...

      Διαγραφή
  2. Καλή Χρονιά με υγεία και μακάρι να τελειώνουμε με όλο αυτό που μας στερεί τις τόσο πολύτιμες ημέρες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Χελώνα μου!
      Πράγματι πολύτιμες οι μέρες μας και με τόσες απώλειες πλέον χάνει κανείς την ισορροπία του!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το απόσπασμα που διάλεξες, Γλαύκη μου.
    Σε μιαν άλλη ανακωχή προσδοκούμε κι εμείς σήμερα.
    Με το φόβο, την υποτέλεια και τη μιζέρια. Με όλα όσα μας άλλαξαν τις ζωές μας και τις καταδυναστεύουν.
    Αμήν στα λόγια σου!
    Καλοπόρευτη χρονιά να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι, Μαρία μου!
      Τρεις λέξεις ουσιαστικές είπες, καταλύτες της σημερινής κατάστασης και αβάσταχτα βαρίδια, τα οποία οφείλουμε να πετάξουμε από επάνω μας! Για καλό δικό μας και των επόμενων που ακολουθούν.

      Διαγραφή
  4. Με υπόκρουση το μουσικό σου βίντεο, ήρθα να σου αφήσω και εγώ Γλαύκη μου τις ευχές μου.
    Καλή χρονιά με ελεύθερες βαθιές ανάσες παντού και αγκαλιές σφιχτές!!
    Ευχή, αυτήν την μέρα να την ζήσουμε φέτος με υγεία και αγάπη
    Ας γίνει η αρχή για καλύτερες μέρες ελπίδας και ξεγνοιασιάς!!
    Χρόνια πολλά και καλά!! 🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτές τις αγκαλιές σχεδόν τις έχουμε ξεχάσει! Νιώθω τόσο εξωγήινη όταν βλέπω τους ανθρώπους που αγαπώ και συναντώ πιο αραιά πλέον και στέκομαι σαν βλάκας απέναντί τους δίχως να μπορώ να τους αγκαλιάσω όπως παλιά. Το ίδιο αισθάνονται κι εκείνοι. Κατέληξε γελοίο πια όλο αυτό το πανηγύρι...
      Μόνο το καλοκαίρι κάπου ξεχασμένοι αγκαλιαστήκαμε με ανθρώπους που είχαμε να δούμε έναν χρόνο! Το φυσιολογικό έχει φτάσει να είναι παράλογο! Με θυμώνει όλο αυτό!
      Ναι, Ρούλα μου, μέρες ελπίδας και λίγης ξεγνοιασιάς!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. kalh xronia me igieia kai polla xamogela.
    velvet

    chris rea - smile

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διατηρούμε πώς και πώς αυτό χαμόγελο, Velvet! Δεν είναι εύκολο δυστυχώς μέσα σε τούτο το σκοτεινό πέπλο. Προσπαθεί κανείς να μην χάνει την ανθρωπιά του και την αισιοδοξία του!
      Αλίμονο αν χαθούν κι αυτά.
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και μουσική!!!!
    Επιλόγή μουσικής σήμερα :
    https://www.youtube.com/watch?v=wPH1IuMtFGc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά!
      Ευχήθηκες δύο σημαντικά...
      Μουσική επίσης και οίνος είναι ένα όμορφο ταίρι!
      Μουσική από εμένα στην επόμενη ανάρτηση και νομίζω αρκετά ατμοσφαιρική!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.