Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021

Και πάλι Χριστούγεννα, όμως...

Χριστούγεννα

Ένας Θεός γεννιέται. Άλλοι πεθαίνουν. Η Αλήθεια
ούτε ήρθε ούτε υπήρξε. Το τι είναι πλάνη αλλάζει.
Άλλη αιωνιότητα αυτή, άλλη συνήθεια,
κι ό,τι ήταν πριν πάντα καλύτερο φαντάζει.

Η επιστήμη οργώνει στα τυφλά το χώμα να ξεμπλέξει.
Ονείρου παραλήρημα της πίστης τα ιδεώδη.
Νέος Θεός σημαίνει απλά μια νέα λέξη.
Μην ερευνάς και μην πιστεύεις. Τα πάντα είναι γριφώδη.

                                      Φερνάντο Πεσόα 

 

Και πάλι Χριστούγεννα, όμως με ένα σκούρο πέπλο επάνω μας να μοιάζει τόσο παράδοξα βαρύ κι ασήκωτο. Ελπίζοντας σε καλύτερες μέρες κι ευχόμενοι από τα βάθη της ψυχής μας γι' αυτό, ας ελαφρύνουμε κάπως το φορτίο με λίγη κατάλληλη μουσική και όση αγάπη είμαστε ικανοί να προσφέρουμε στους άλλους δίχως δεύτερη σκέψη!

 


 

Χρόνια πολλά! 


 

6 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Γλαύκη μου!
    Τις πιο ζεστές μου ευχές αγαπημένη μου φίλη. Ελπίζω του χρόνου να είμαστε πιο καλά γιατί το γκρίζο εξακολουθεί και κυριαρχεί ολόγυρά μας. Όμως, η θετική σκέψη και η αντίδραση είναι καθήκον μας.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, Χρόνια Πολλά, και από εδώ!
      Ακριβώς αυτό προσπαθούμε να κάνουμε, να σκεφτόμαστε και να πράττουμε θετικά, γιατί ειδάλλως θα δηλώσουμε παραίτηση μέσα στο χάος.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Το φορτίο αλάφρυνε λιγάκι αυτές τις μέρες, με τόσες ευχές από αγαπημένα πρόσωπα. Οι μισές απ' αυτές να πραγματοποιηθούν, θα τη βγάλουμε "καθαρή" και τη χρονιά που έρχεται. Μπορεί να είναι και καλύτερη, ποιος ξέρει;
    Χρόνια πολλά Γλαύκη μου 🎄🎈🎅💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλύτερη, διότι πόσο να αντέξει κανείς με τόσες πιέσεις από διαφορετικές μεριές; Οι ευχές να πιάσουν τόπο πέρα από την ψυχική ενδυνάμωση που φέρουν μαζί τους.
      Χρόνια Πολλά, Μαρία μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.