Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Μουσικού διαλείμματος συνέχεια...


Μουσικού διαλείμματος συνέχεια ή...  αλλιώς θα μαρτυρούσαμε πως δεν προφταίνουμε, όμως δεν θέλουμε να αφήσουμε και τον χώρο δίχως μια μικρή ανανέωση.

Πιο μικρή ανάρτηση δε γίνεται, καθώς μόνο μουσική θα προσφερθεί. Ούτε προβληματισμοί ούτε πνευματικές τροφές ούτε ενημερώσεις και ανησυχίες παντός είδους. 

Στην πορεία θα υπάρξει φαντάζομαι περισσότερος ελεύθερος χρόνος για να ασχοληθούμε με κάποια ίσως ενδιαφέροντα θεματάκια...

Καλή ακρόαση μέσα από μικρή ποικιλία μουσικών κομματιών!

Πάρτε το καφεδάκι ή το ποτάκι σας κι ελάτε όποτε, και αν, κάνει κέφι ο καθένας.

 


 


 


 


4 σχόλια:

  1. Οτι έπρεπε ήταν οι μουσικές σου επιλογές Γλαύκη μου την χρειαζόμαστε πότε πότε αυτήν την μουσική ανάπαυλα...
    Καλά να είσαι και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις...
    Καλό μήνα να έχεις Γλαύκη μου!φιλιαααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σ' ευχαριστώ από καρδιάς!
      Οι υποχρεώσεις είναι πολλές κι όλες μαζεμένες. Άγχος, τρέξιμο και μια γενική δυσφορία για όλες τις καταστάσεις γύρω μας.
      Εύχομαι καλό μήνα και σε σένα, καλή μου!

      Διαγραφή
  2. Αααααααα τι γίνεται εδώ ρε γμτ!
    Γιατί εγώ δεν τις είδα αυτές τις αναρτήσεις; Τι γίνεται;
    Γλαύκη μου, μήπως να βάλεις ένα πρόγραμμα συνδρομής των αναρτήσεών σου με mail? Για σκέψου το και έχω προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια φορά δε δικαιούσαι κι εσύ βρε Γιάννη μου να χάσεις τη σειρά :))
      Ούτε να το σκέφτεσαι επειδή δεν ήρθες σε κάποιες αναρτήσεις.
      Τι είναι τούτο το πρόγραμμα που λες, γιατί έχω μεσάνυχτα μα δεν έχω και χρόνο να πολυασχοληθώ;

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.