Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

"Εργασία και χαρά" λέγανε...χμμ ( ; )

Στην εποχή που καταστρηγούνται ραγδαία, βίαια και χυδαία πλήθος εργασιακών δικαιωμάτων κάτι το οποίο μας εισάγει σε έναν μεσαίωνα, που είχαμε ξεχάσει, ο εργασιακός εκφοβισμός είναι ένα βαρβάτο "αγκάθι" που έχουν να αντιμετωπίσουν άπειροι εργαζόμενοι με ποικίλες και πολύ σοβαρές συνέπειες στην ψυχική, πνευματική και σωματική υγεία τους. 

Ακολουθεί ένα άρθρο σχετικό (που είχα φυλάξει εδώ και καιρό):

Ο άνθρωπος, έχοντας επάνω του μια οικονομική κρίση που δεν τελειώνει ποτέ, μια πανδημία - που επίσης δεν τελειώνει προκαλώντας σημαντικές απώλειες σε πολλούς τομείς, διαρκές άγχος, ανασφάλεια και θλίψη για το παρόν και το μέλλον του, το μόνο που μπορεί να τον εξοντώσει είναι μια κατάσταση εργασιακού εκφοβισμού (που πλέον επιδιώκεται και από πάνω προς τα κάτω με κάθε τρόπο).
Μαραζώνει και μεταλλάσσεται εύκολα σε τρομαγμένο σιωπηρό ρομποτοειδές υποχείριο.

Το κεφάλι σκυμμένο μέσα από τον μόνιμο φόβο εξυπηρετεί βαθιά κι απόλυτα!

 


 


 

 

12 σχόλια:

  1. Δύσκολο το θέμα σου σήμερα.
    Επειδή μου είχες γράψει όταν θα έχω νέα για την υγεία μου να σου γράψω,θα σου πω ότι είμαι καλά.
    Δεν έπρεπε να κάνω την συγκεκριμένη εξέταση εκείνη την ημέρα γιατί έαν έρθει κάποιος σε ερωτική επαφή με την σύντροφο του, μπορεί να κάνει την εξέταση μετά 3 - 4 ημέρες.
    Ξανά έκανα την εξέταση προχθές και είμαι οκ.
    Σήμερα θα σου προτείνω να ακούσεις εάν μπορείς απο τις 9 το βράδυ και μετά
    http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά τα δύσκολα τα αφήνουμε, ώστε να μην μας χαλάσουν κι άλλο τη διάθεση.
      Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά στο τέλος με τις εξετάσεις. Αν και για να αστειευτώ λιγάκι, πριν την επίσκεψη σε γιατρό αποφεύγουμε τα "γλέντια" :)), τα αφήνουμε για μετά...

      Ως προς τον σταθμό ξέρω ότι το βράδυ έχει ακόμη καλύτερη μουσική. Εχθές άκουσα για μία ώρα περίπου μετά τις 9.00΄και οι επιλογές ήταν υπέροχες.
      Ενα κομμάτι από τον σταθμό:
      https://www.youtube.com/watch?v=isqOoThh8M8

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=4_M5Xea2qSk&list=PLvIjTqAuQt29KSolKA4OHhXt2QWPRG1Wi

      Διαγραφή
    3. https://www.youtube.com/watch?v=Ixr0e192ZYw

      https://www.youtube.com/watch?v=mibd9v_k5IQ

      Διαγραφή
    4. Ωραίες και οι 2 επιλογές.

      Στέλνω ένα ραδιόφωνο που τον τελευταίο καιρό ακούω ευχάριστα αρκετές ώρες.

      http://www.athensparty.com/wonder/player

      Διαγραφή
    5. Τον άκουσα μόνο δέκα λεπτά (λόγω έλλειψης χρόνου), αλλά μου φάνηκε συμπαθητικός. Θα προσπαθήσω άλλη στιγμή πάλι.

      Διαγραφή
  2. Ω μέγα θέμα ζωτικό για κάθε άνθρωπο του μόχθου Γλαύκη μου.
    Ναι, είναι γεγονός ότι, σταδιακά, μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, βιώνουμε μια εργασιακή τρομοκρατία καθώς, όπως σωστά αναφέρεις στο άρθρο σου, από πάνω προς τα κάτω, η εργοδοσία και οι καπιταλιστές γυρεύουν "εκδίκηση" απέναντι σε όποιο δικαίωμα κατακτήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες.
    Και ο εκφοβισμός μαζί με τη διχόνοια είναι απόλυτα εργαλεία. Άν σε πετύχουν μόνο σου χάθηκες! Είναι καιρός να σκεφτούμε καλά τις έννοιες της συλλογικότητας Γλαύκη μου, της οργάνωσης. Απέναντι σε αυτό το βίωμα.
    Οι μουσικές σου λατρεμένες. Ο Φίλιπ Γκλάς αγαπημένος μου συνθέτης.
    Καλησπέρα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, αν σε πετύχουν μόνο - που αυτό επιδιώκουν - την "έβαψες"! Η χειραγώγηση δίνει και παίρνει, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους. Ο κυνισμός κάνει πάρτι! Οι έννοιες της συλλογικότητας είναι ουσιώδεις, μόνο που θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και η ύπαρξή τους να έχει πραγματική αξία.
      Σ' ευχαριστώ.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς είναι όπως τα λες. Και ο φόβος δημιουγεί υποχείρια. Ας το έχουμε υπόψη.
    Ο ιός ήλθε για να μείνει και εξυπηρετεί πλείστα όσα σχέδια καθώς και η οικονομική δυσπραγία.
    Δύσκολες εποχές και δεν σκέφτομαι κανέναν άλλο περισσότερο πλην τους νέους που ανοίγουν τα φτερά τους και τσουρουφλίζονται
    Καλό Φθινόπωρο αν έτσι θέλει ο καιρός
    Κουράγιο και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα παιδιά σκέφτομαι κι εγώ και το εξέφρασες πολύ εύστοχα! Δεν ξέρω, βρε Άννα μου, αν δεν παλέψουν, δε θα έχουν. Ίσως καταφέρουν να βρουν άλλους τρόπους αντίδρασης που ταιριάζουν σε αυτή τη νέα εποχή, που έχει οσμές άλλων εποχών...
      Καλή μας συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα.
    Σκέφτομαι αρκετό καιρό ενα θέμα που πιστεύω οτι ενδιαφέρει κάποιους απο εμάς.
    Η σκέψη ξεκίνησε από τι ακούμε στα ελληνικά ραδιόφωνα.
    Επαναλήψεις των επαναλήψεων συνέχεια.
    Και επειδή βρίσκομαι αρκετές ώρες στο αυτοκίνητο αν δεν έχω τα mp3 μου δεν μπορώ να ακούσω μουσική.
    Στο γραφείο ή στο σπίτι ακούω webradios.
    Και αυτό που με χαλάει περισσότερο είναι ότι κάποιοι και να ακούν ραδιόφωνο στον υπολογιστή τους ακούν τα ραδιόφωνα των fm.
    Εχουν άρνηση για κάτι καινούργιο.
    Επειδή στο blog σου γράφουν άνθρωποι αξιόλογοι θα ήθελα εάν γράψεις κάτι σχετικό με το θέμα να διάβαζα τις απόψεις τους.
    Ζητώ συγνώμη που έγραψα εδώ.
    Εάν διαβάσεις αυτο που σου έγραψα και θέλεις να το διαγράψεις δεν έχω πρόβλημα.
    Θα χαρώ να δω κάποια στιγμή όμως κάτι ανάλογο.
    Δεν μου αρέσει που κόσμος δεν αντιδράει πλέον ούτε για λίγη διασκέδαση.
    Χωρίς άποψη.ΟΧΙ όλοι όμως.
    Και κάτι για το τέλος.
    Να πω ότι υπάρχουν και αξιόλογα ραδιόφωνα στα fm.Μετρημένα όμως.Σε ότι αφορά το θέμα μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα (που δεν είπα παραπάνω).
      Μια τέτοια συζήτηση θα προτιμούσα, είναι η αλήθεια, να γίνει μέσω μέιλ, για να μπορώ να μιλήσω πιο άνετα, όπως συνέβη σε συνεργασίες που είχα κατά καιρούς για δημοσιεύσεις κειμένων άλλων φίλων αναγνωστών ή έκαναν εκείνοι προς εμένα πριν δημιουργήσω τον δικό μου χώρο.
      Η ιδέα σου μου άρεσε και είναι κάτι που μπορώ να το κάνω, καθώς με ενδιαφέρει κι εμένα ο τομέας του ραδιοφώνου, χωρίς όμως να έχω ασχοληθώ πολύ σοβαρά και να έχω ψάξει όσο θα έπρεπε, λόγω άλλων υποχρεώσεων.
      Θα φτιάξω μια ανάρτηση σχετική. Το πότε δεν μπορώ να πω. Ίσως γίνει εντός Σαββατοκύριακου ίσως τον επόμενο καιρό. Θα δείξει με βάση όλα τα άλλα που τρέχουν.
      Ελπίζω να είναι ένα καλοστεκούμενο κείμενο. Σίγουρα Θα βοηθούσε αρκετά μια ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών μεταξύ μας, για να φτιάξω κάτι πιο ολοκληρωμένο. Αν δεν γίνεται, θα προσπαθήσω για ό,τι καλύτερο και πάντα δεδομένου του χρόνου που θα έχω στη διάθεσή μου, εξαιτίας των επαγγελματικών απαιτήσεων της περιόδου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόταση.

      https://www.youtube.com/watch?v=Q71IKvCXhOE

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.