Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

Έτσι, από αντίδραση στη "μαυρίλα"

«Δεν μπορώ να διδάξω τίποτα σε κανέναν. Μπορώ μόνο να τον μάθω να σκέφτεται.»

«Τα σπουδαία μυαλά συζητούν ιδέες, τα μέτρια μυαλά συζητούν τα γεγονότα, τα αδύναμα μυαλά συζητούν για τους άλλους.»

«Μερικές φορές χτίζεις τοίχους όχι για να κρατήσεις τους ανθρώπους έξω, αλλά για να δεις ποιος ενδιαφέρεται αρκετά να τους γκρεμίσει.»

«Η αληθινή σοφία έρχεται στον καθένα μας όταν συνειδητοποιήσουμε πόσο λίγα γνωρίζουμε για τη ζωή, τους εαυτούς μας και τον κόσμο γύρω μας.»

«Προτιμήστε τις γνώσεις από τον πλούτο, γιατί ο πλούτος είναι παροδικός, ενώ η γνώση παντοτινή.»
 

Είπα να κάνω μια μικρή ανάρτηση με χρώματα, κάποιες σκέψεις του σοφού μας Σωκράτη (μήπως και φανούν χρήσιμες) και λίγη μουσική, για να πολεμήσω τη "μαυρίλα" και την αναισθησία που απλώνεται σα σκιά στον τόπο. Καμία διάθεση για άλλη χυδαιότητα και ανόητη φλυαρία.

 


 


 

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα.

    Νομίζω ότι μετά από όλα αυτά που έγιναν αυτές τις μέρες σε χώρες της Μεσογείου και πολύ περισσότερο στην Ελλάδα το πράγμα μιλάει μόνο του...
    Ποιός ή μάλλον ποιοί είναι πίσω από όλα αυτά.
    Πολύ ωραία όλα αυτά που έγραψες και τα σοφά λόγια του Σωκράτη.
    Εγώ μέσα 'στην μαυρίλα' θα σου γράψω κάτι που είχε πεί ένας μάυρος τραγουδιστής και κιθαρίστας.O BB.King.

    The Beautiful thing about learning is nobody can take it away from You.

    ΥΓ : Δεν ξέρω εάν είδες την απάντηση μου στην προήγουμενη σου ανάρτηση.
    Η μουσική επιλογή σήμερα συνέχεια στην δική σου που μου έστειλες εχθές.
    https://www.youtube.com/watch?v=tu8qT3k3l1Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Ένα ξέρω, ότι έχουν κάνει "μαγαζάκι" τον ανθρώπινο πόνο. Δεν θα επεκταθώ άλλο, όπως δεν το έκανα στο κείμενο, όπου ήθελα να μιλήσω και για άλλα που βλέπω. Διατηρώ όσο μπορώ ηρεμία, ψυχραιμία.

      Ο κιθαρίστας έχει απόλυτο δίκιο, καθώς είναι ελάχιστα αυτά που δεν μπορεί να μας πάρει κανείς...

      Θα απαντήσω αμέσως μετά στο σχόλιο της άλλης ανάρτησης. Το έχω δει.

      Το τραγούδι μου το έχεις ξαναστείλει πολύ παλιά, όμως μου αρέσει.
      Απαντώ με κάτι γνωστό παρόμοιας εποχής:
      https://www.youtube.com/watch?v=eEjbcOe9hsc

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Γλαύκη μου. Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Γιάννη μου.
      Αντεύχομαι. Προς το παρόν έχω να διαχειριστώ έξω έναν γενναίο ανεμοστρόβιλο, που έχει φέρει τα πάνω - κάτω... Χαμός, λέμε! Όποιος δε σέβεται τη φύση αυτά παθαίνει και τα αφήνει κληρονομιά στα παιδιά και τα εγγόνια του!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου καλή μου. Ελπίζω το πέρασμά του να μην άφησε πίσω του απομεινάρια. Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Κι αποδείχτηκε περίτρανα πόσο λίγα γνωρίζουμε για τη ζωή και τη φύση. Για ανεμοστρόβιλο διαβάζω, να ευχηθώ καλή δύναμη σ' όλα όσα έχετε να διαχειριστείτε. Το περάσαμε τον περασμένο Οκτώβρη και αν δεν ήταν νωρίς το πρωί, θα θρηνούσαμε θύματα. Η φύση ξύπνησε και μας στέλνει τα χαμπέρια της... Ας προσέχαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεμοστρόβιλος για δυο απογεύματα, μόνο που ο δεύτερος συνοδεύτηκε και με ένα χαλάζι μεγέθους γροθιάς. Σάρωσε κι έφυγε. Έγιναν πολλές ζημιές. Σε εμάς όχι σοβαρά πράγματα, ευτυχώς.
      Αδιαφορούμε για την φύση, οπότε αυτή αντιδρά με τον τρόπο που γνωρίζει.
      Ο άνθρωπος μυαλό δε βάζει... Το κέρδος και η ευκολία του πάνω απ' όλα!
      Σ' ευχαριστώ για την έγνοια σου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλά κάνεις Γλαύκη μου και αντιστέκεσαι στην μαυρίλα γενικώς...έτσι θέλει αντίσταση και πόλεμο να βρούμε τον δρόμο μέσα από τα σκοτάδια προς την φωτεινή πλευρά της ζωής που λέει και το τραγούδι...
    Κρατάω αυτό του Σωκράτη, όχι ότι τα άλλα δεν μου κάνουν και πολύ μάλιστα, απλά αυτό μου έκανε περισσότερο...
    «Η αληθινή σοφία έρχεται στον καθένα μας όταν συνειδητοποιήσουμε πόσο λίγα γνωρίζουμε για τη ζωή, τους εαυτούς μας και τον κόσμο γύρω μας.»
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι Γλαύκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γίνεται διαφορετικά, Ρούλα μου, αλλιώς θα καθόμαστε διαρκώς και θα κλαίμε τη μοίρα μας.
      Εύχομαι να περάσεις ευχάριστα και με ηρεμία τις υπόλοιπες καλοκαιρινές μέρες κι εσύ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.