Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Τι λέτε ότι θα "διαβάσουμε" σήμερα;


Ό,τι ακολουθεί σε αυτή την ανάρτηση είναι καθαρά για ψυχαγωγικούς λόγους, ώστε να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις... 😊

Είδα με τον καιρό ότι προκοπή δε γίνεται, φραγκάκια δε βγάζει το ταπεινό "μαγαζάκι", οπότε κάτι άλλο οφείλει να κάνει για να σταθεί ενεργό κι ακμαίο! Εξάλλου, δε δικαιούμαι που δε δικαιούμαι τα 150 ευρουδάκια, λόγω της σοβαρής απόστασης από αυτές τις ηλικίες που θα γλυκαθούν από δαύτο (μόνο μην το ξεχάσουν), δεν έχω έστω κάποιες δωροκάρτες, βρε παιδάκι μου,  για αγορά καλλυντικών, αξεσουάρ ή άλλων γυναικείων ειδών, έτσι, για να πω κι εγώ ότι κάτι έλαβα μέσα σε τόση ταλαιπωρία!

Κάθισα και σκέφτηκα, λοιπόν, να "αναβαθμίσω" τις υπηρεσίες στο καφενεδάκι της συμφοράς. Πώς; Μα, με τον πιο απλό τρόπο κι εντελώς ανέξοδα! Καφές σερβίρεται, δε σερβίρεται; Ε, για ποιο λόγο να μην "λέω" και το φλυτζάνι στη συνέχεια...(με το αζημίωτο, βεβαίως βεβαίως); 

Ναι, πολύ καλά διάβασες και μην τρίβεις τα ματάκια σου! Τι, θα μείνει εκτός μόδας ο χώρος εδώ; Α πα πα! 

Ούτως ή άλλως, κάπως έτσι σχεδιάζεται κάθε κίνηση σε αυτή την χώρα, όπου για να μην πολυζορίζεται το μυαλουδάκι των υπεύθυνων (ανεύθυνων) τιμονιέρηδων του καραβιού μας, καταφεύγουν σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες και πάνω απ' όλα και με τιμή στις πολυαγαπημένες καφετζούδες. Όσα βγάλει στη φόρα το φλιτζάνι, αυτά και θα ακολουθηθούν τυφλά και με απόλυτη πίστη στην επιτυχία τους... (τύφλα δικιά μας, δηλαδή)!

Τώρα, αν κάποιος δεν πίνει ελληνικό καφέ, μπορεί να πιει τσάι και να του "διαβάσω" τα φύλλα στον πάτο... "Περγαμηνές" δεν έχω, όπως έλεγε η Βασιλειάδου στην περίφημη ταινία "Η καφετζού" - μαύρα μεσάνυχτα έχω - όμως μην το πείτε πουθενά, αφού θα εκπαιδευτώ κατάλληλα, για να σώσω τον αγαπημένο μου χώρο, θυσία θα γίνω 😂 - όπως γίνονται για εμάς οι πολιτικοί αυτού του τόπου...😋! 

Λίγη γνώση από τη "Μηχανή του Χρόνου" για την ιστορία του διαβάσματος του φλιτζανιού:

Να σου πω τον καφέ;

 

Αν το πάρεις απόφαση, ετοιμάσου να πιεις το καφεδάκι σου ακολουθώντας τις οδηγίες της απολαυστικότατης καφετζού του ελληνικού κινηματογράφου...


Μόνο νύχτα να μην μου έρθεις, γιατί τέτοιες ώρες δεν "διαβάζουν" τα φλιτζάνια, εκτός αν επιθυμείς να μελετήσουμε από κοινού τα φυλλαράκια δυόσμου από κανένα μοχίτο 😂😂


Και τώρα, άντε να μαντέψουμε τι πρόκειται να συμβεί παρακάτω στο τρελοβάπορό μας και στο πλήρωμά του...
"Μεγάλη πόρτα θα διαβεί" (ουφ, στενούρα βλέπω), "δρόμο θα κάνει" (ναι, αυτόν με τις λεύκες), "λεφτά θα πάρει" (μπα, θα δίνει ισοβίως), "θα παντρευτεί" (μμμ, με κανένα ζαβό θα αλυσοδεθεί); 
 
💓 Ειδική προσφορά του "καταστήματος" η "ανάγνωση" του φλιτζανιού στη θάλασσα, εξαιτίας της αφόρητης ζέστης!!!
 


 
@@ Μια τέτοια διαδικασία προϋποθέτει χαλαρή κι ευχάριστη ατμόσφαιρα, που θα την προσφέρει η ακόλουθη συλλογή μουσικών κομματιών της Ella Fitzerald...
 





 
  Καλό μήνα!

 

4 σχόλια:

  1. Ανάγνωση φλυτζανιού στη θάλασσα. Μιλάμε έρχομαι Γλαύκη τρέχοντας! Να ρίξω και ένα μαγιό πάνω μου, μπας και εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και συνάμα να έχω και τις προγνώσεις μου, δια χειρός σου. Ε τι.
    Αυτή μάλιστα είναι αναβάθμιση γλυκιά μου! Και θα την απολαύσουμε δεόντως.
    Άντε κλείσε μου ραντεβού να τηρήσουμε και τα ...πρωτόκολλα ντε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να επιστρέψουμε στις πατροπαράδοτες συνήθειες... Πώς τον πίνεις μόνο να γνωρίζω να μη σε σου χαλάσει η διάθεση από τη γεύση του :))
      Επίλεξε μεριά στην παραλία να βοηθά η αύρα της θάλασσας στην έμπνευση!
      Τα πρωτόκολλα της συμφοράς μας έφαγαν...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Μ' αυτά που θα βρεις στο (εθνικό) φλυτζάνι μας, θα ταίριαζε καλύτερα κανένα βαρύ σεκλέτικο. Η ιδέα σου πάντως είναι πολύ προχώ κι αν ήσουν στα κυβερνητικά παρεάκια, θα ήσουν περιζήτητη. Δεδομένης της κατάστασης όμως, απολαμβάνουμε Ella και ξεγελάμε τα ντέρτια μας με χιούμορ και ελπίδα.
    Φιλί γλυκό Γλαύκη μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς χιούμορ ούτε βήμα υπό τέτοιες συνθήκες, διότι αλλιώς λαλήσαμε...!
      Στα κυβερνητικά παρεάκια πέρα από τα φραγκάκια θα έβγαζα και φλύκταινες, οπότε δε συμφέρει, μια και θα τα σπαταλούσα στους δερματολόγους :))
      Φιλιά ,Μαρία μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.