Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

Βρέθηκαν και συμμαζεύτηκαν τυχαία

Ψάχνοντας χαλαρά για εικόνες στο διαδίκτυο (για άλλο θέμα) μού τράβηξαντην προσοχή αυτά που ακολουθούν. Τα συμμάζεψα και τα έφερα, ενώ για άλλα ήθελα να γράψω. Μου συμβαίνει συχνά και ενδίδω στη ροή των πραγμάτων, καθώς πάντα έχει κάτι να πει μια τέτοια κίνηση.

 

"Ο ασφαλέστερος τρόπος να δεις αν έχει κάποιος φιλότιμο, είναι να του δώσεις εξουσία."

 

"Από όλους τους ανθρώπους, οι πιο κακοί και άξιοι της πιο μεγάλης τιμωρίας είναι εκείνοι, που όσα οι ίδιοι είναι ένοχοι, τολμούν να κατηγορούν γι' αυτά τους άλλους." - Ισοκράτης

 

"Ίσως γιατί το δίκιο είναι υλικό ζωής, αργής καύσεως. Χρειάζεται να ωριμάσει στον χρόνο για να βρει την αξία του. Αλλιώς είναι ένα πρόσκαιρο πυροτέχνημα. Κάνει φασαρία, αλλά δεν έχει ένταση και διάρκεια."

 

Το καλύτερο από τον αξέχαστο, γλυκό, "καλό μας άνθρωπο"...

 

Και... μουσική!


 





23 σχόλια:

  1. Σπουδαία σταχυολογήματα! Με όλα συμφωνώ ειδικά το πρώτο το επαναλαμβάνω συνεχώς σε κάθε συζήτηση σχετική.
    Υπέροχη και η μουσική σου.
    Καλησπέρα Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την εξουσία το φιλότιμο κάνει φτερά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ , Άννα μου και χάρηκα που απόλαυσες τη μουσική!
      Καλή συνέχεια στις... βουτιές σου!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

    Ωραία αυτά που μάζεψες από το διαδύκτιο.Εάν βάλεις στην αναζήτηση στο google σοφά λόγια θα βρείς πάρα πολλά.
    Και περισσότερα απο το Θανάση Βέγγο που μου άρεσε και μου αρέσει πολύ ακόμα και σήμερα,στις επαναλήψεις των ταινιών του.
    https://www.youtube.com/watch?v=BdKi0TWzMKA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου αδυναμία ο Βέγγος. Έχω δει κι άλλα πολύ εύστοχα που έχει πει. Όπως και τον έχω ακούσει να μιλά δημόσια (σπάνιες φορές) και ήταν εξαιρετικός, παράδειγμα προς μίμηση για πολλούς!

      Λατρεύω τα δελφίνια, καθώς είναι θαυμάσια πλάσματα! Ένα πανέμορφο επίσης βίντεο (συνοδεία ήπιας μουσικής)- υπέροχο στιγμιότυπο ο φάρος ανάμεσα στα κύματα...

      https://www.youtube.com/watch?v=g6p2RHmrwNg

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα.
      Και εγώ λατρεύω τα δελφίνια.
      Ωραία η επιλογή σου απο την Cesaria Evora.
      Μήπως άκουσες το πρωι http://www.e-radio.gr/OFF-Radio-Thessaloniki-i809/live
      Και σήμερα είχε πολυ ωραίες επιλογές.Σε αντίθεση με τα απογεύματα.

      Διαγραφή
    3. Δεν μπόρεσα να τον ακούσω σήμερα, γιατί εξωτερικές δουλειές. Θα το κάνω αύριο και θα σου γράψω.

      Δύο ακόμα μουσικά κομμάτια της ίδιας που μου αρέσουν, το πρώτο από τα πιο γνωστά της και το δεύτερο γι' αυτές τις μικρές ταλαίπωρες χώρες...
      https://www.youtube.com/watch?v=LLsg_Lk819s
      https://www.youtube.com/watch?v=DeLUGn7qYP8

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα.

      Την Cesaria Evora την άκουσα πρώτη φορά από έναν γνωστό μου που ήταν πωλητής στην δισκογραφική της εταιρία(BMG).
      Θυμάμαι το cd της που μου είχε δώσει το 1996 όταν η world music ή ethnic όπως λένε τώρα,ήταν σχεδόν άγνωστοι για τους περισσότερους στην Ελλάδα.
      Το δεύτερο τραγούδι που μου έστειλες το επέλεγα όταν έπαιζα μουσική στο Μικρολίμανο σε restaurant - bar κάθε βράδυ για 2 χρόνια.
      Η "βελούδινη" φωνή και ερμηνεία της ήταν μοναδικές.

      Cesaria Evoria
      Luz Casal
      Lhasa https://www.youtube.com/watch?v=kmes0a9XUPQ
      Οι 3 κυρίες που δεν έλειπαν ποτέ από τις επιλογές μου τότε.

      Διαγραφή
    5. Εξαιρετικές κυρίες πράγματι!
      Ευχαριστώ για τη συλλογή (δεν την έχω ακούσει ακόμη όλη).

      Διαγραφή
  3. Άξιζε τον κόπο η στάση σου έτσι; Κοίτα τι βρήκες! Άκρως ενδιαφέρουσες σκέψεις Γλαύκη μου. Για πολύ συζήτηση.
    Και βέβαια πάντα όμορφη μουσική. Σε ευχαριστούμε πολύ.
    Να στείλω φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ουσία τους είναι στην πράξη φυσικά και όχι στα λόγια και τη θεωρία γενικά.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Και η σελίδα του offradio που κατά την άποψη μου είναι απο τις καλύτερες που έχω δεί.
    https://www.offradio.gr/playlist/

    Μπορείς να δείς τα τραγούδια που έχουν παίξει αλλά και αυτά που ακούς.
    (εάν πάς το mouse σου επάνω στην φωτογραφία έχει εαν θέλεις
    youtube,spotify,soundcloud,apple music)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάφερα να ακούσω τον σταθμό για περίπου μισή ώρα, καθώς είχα μια τετράωρη "μάχη" με τις βεράντες και το πλήθος φυτών που έπρεπε να πλυθούν...(επιλέγει κανείς πολλά μεγάλα φυτά ή τέντα)!

      Ο σταθμός είχε κάτι φρέσκο θα έλεγα και η σελίδα του είναι πολύ μπροστά σε σχέση με άλλες. Νομίζω υπάρχει ήδη μεγάλος ανταγωνισμός και σ' αυτόν τον χώρο...

      Κάτι μικρό που πήρα από εκεί πριν από λίγο:
      https://www.youtube.com/watch?v=CQdVi4yUXDc

      Διαγραφή
    2. Παράλειψη... Άκουσα κατά τις 10.00΄το πρωί.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα.

      Έψαχνα στο Youtube αγαπημένα τραγούδια και βρήκα και αυτό:
      https://www.youtube.com/watch?v=RK7FW5JHmyA

      Διαγραφή
    4. Τα σχολειά έκλεισαν με μια αίσθηση παράξενη για ακόμη μία φορά και αρκετή συγκίνηση. Τώρα αναμένουμε την επαναφορά μας σ' αυτά με μεγάλο ενδιαφέρον και μπόλικη ανησυχία...
      Το τραγούδι αρκετά ξεχωριστό από το γνωστό συγκρότημα. Δεν είχε τύχει να το ακούσω ποτέ.
      Κι εγώ προτείνω ν' ακούσεις μια διαφορετική απόδοση ενός κομματιού των Joy Division. Το άκουσα τυχαία παρακολουθώντας μια σειρά του BBC. Είναι από τις λίγες φορές που μου αρέσει περισσότερο ένα τραγούδι από την αρχική του εκτέλεση.
      https://www.youtube.com/watch?v=EJ_Rz49imWw

      Διαγραφή
  5. Ο Θανάσης μας... αγαπημένος κι αξέχαστος. Κάθε του κουβέντα κι ένα αξίωμα ζωής. Που το κέρδισε με τη στάση ζωής του και τη σκληρή δουλειά του.
    Καλημέρα Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν πολλοί καλλιτέχνες σαν κι εκείνον μα και οι άνθρωποι γενικά!
      Ίσως άλλη φορά μεταφέρω κι άλλα δικά του λόγια, γιατί αξίζουν.
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα.
    Σήμερα επιλέγω ένα απόσπασμα απο ταινία του μεγάλου Θανάση Βέγγου.
    https://www.youtube.com/watch?v=n-l00zIJUJ8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπληκτικός όπως πάντα! Είναι μεγάλη μου αδυναμία, ίσως και να ταυτίζομαι μαζί του πολλές φορές...
      Μου έφτιαξες τη διάθεση!

      Διαγραφή
  7. Και ένα τραγούδι απο το 1978.
    https://www.youtube.com/watch?v=H-avyn3ZUQs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πάρα πολύ, στίχοι και μουσική!
      Δύο ακόμη, μέσα σε παρόμοια πλαίσια:
      https://www.youtube.com/watch?v=nSzq2YzdHho
      https://www.youtube.com/watch?v=k1k6EUW0czc

      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ ενδιαφέρον να ψάχνεις Γλαύκη μου να βρίσκεις τις σοφές κουβέντες που έχουν πει οι άνθρωποι...
    Το καλύτερο θα συμφωνήσω με σένα πως το έχει πει ο καλός μας άνθρωπος, ο Βέγγος... μακάρι να ονειρευόμασταν σαν παιδιά, τα άλλα θα έρχονταν μοναχά τους...
    Τις μουσικές σου προτάσεις τις κρατώ να τις ακούσω...
    Να είσαι καλά καλο καλοκαιράκι να έχεις Γλαύκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, να περνάει η ελεύθερη ώρα κάπως πιο ευχάριστα.
      Αν αξιοποιούσαμε οι ενήλικες τα θετικά χαρακτηριστικά των παιδιών, ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος. Όμως η πραγματικότητα μας διαψεύδει και δυστυχώς αυτό που συναντά κανείς είναι συμπεριφορές ενηλίκων που έχουν τα χαρακτηριστικά της ανωριμότητας που κουβαλά εκ φύσεως το παιδί.
      Να ακούσεις μουσική όποτε θες από εδώ. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία :))
      Να είσαι καλά, Ρούλα μου, και να περάσεις όμορφα και δημιουργικά το υπόλοιπο καλοκαίρι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.