Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

Η "ώρα ραδιοφώνου" συνεχίζεται...

Είχα υποσχεθεί μια ακόμη "ώρα ραδιοφώνου" με ελληνικές επιλογές, όμως αυτή την φορά με γυναικείες φωνές! Το Cafe κάνει εορταστικό μουσικό "πρόγραμμα" μέχρι τη λήξη του έτους, έτσι, για το καλό... ξορκίζοντας, όπως πάντα, με τη μουσική το κακό!

Πριν περάσω στα μουσικά κομμάτια θα παραθέσω μικρό απόσπασμα από ένα βιβλίο αγαπημένο. Ακολούθησα, μάλιστα, για την επιλογή του έναν τρόπο που είχα ακούσει κάποτε και μου άρεσε. Από οποιοδήποτε βιβλίο (κυρίως λογοτεχνικό, όχι όμως μόνο) ανοίγεις τυχαία σε μια σελίδα κι εκεί ό,τι αναγράφεται έχει πιθανόν κάποιο μήνυμα να σου δώσει...

 

Βρέθηκα, λοιπόν, στη σελ. 93 στις "Ψευδαισθήσεις" του Richard Bach (συγγραφέα του Γλάρου Ιωνάθαν), το οποίο πήρα αυτές τις μέρες να ξαναδιαβάσω έπειτα από πολλά χρόνια.

"Δεν είσαι υποχρεωμένος να δεις τις δικές τους ταινίες, κι εκείνοι δεν είναι υποχρεωμένοι να δουν τις δικές σου. Αυτό λέγεται ¨ελευθερία¨.

Γιατί όμως να θέλει κάποιος να τρομάξει; Ή να πλήξει; (Γίνεται πριν αναφορά στις ταινίες τρόμου και στις σαπουνόπερες στο βιβλίο)

Επειδή πιστεύουν πως τους αξίζει να τρομάξουν επειδή κι αυτοί τρόμαξαν κάποιον άλλο, ή επειδή τους αρέσει η έξαψη που τους προκαλεί ο τρόμος, ή επειδή πιστεύουν πως οι ταινίες πρέπει να είναι ανιαρές. Μπορείς να πιστέψεις ότι πολλοί άνθρωποι, για λόγους που είναι απόλυτα βάσιμοι για τους ίδιους, πιστεύουν πως είναι ολότελα ανίσχυροι μέσα στις ίδιες τις ταινίες τους, και μάλιστα ότι τους αρέσει να το πιστεύουν αυτό; Όχι, δεν μπορείς. 

Όχι, δεν μπορώ, είπα.

Ε, λοιπόν, μέχρι να το καταλάβεις αυτό θα αναρωτιέσαι γιατί μερικοί άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι. Είναι δυστυχισμένοι γιατί διάλεξαν οι ίδιοι να είναι δυστυχισμένοι, κι αυτό, Ρίτσαρντ, είναι δικαίωμά τους. 

Χμ.

Εμείς οι άνθρωποι είμαστε πλάσματα που τους αρέσουν τα παιχνίδια και η διασκέδαση. Είμαστε τα πιο παιχνιδιάρικα όντα του σύμπαντος. Δεν μπορούμε να πεθάνουμε, ούτε να πληγωθούμε, όπως ακριβώς είναι αδύνατο να πληγωθούν οι ψευδαισθήσεις πάνω στην οθόνη. Μπορούμε όμως να πιστέψουμε ότι πληγωνόμαστε, με όποιες αγωνιώδεις λεπτομέρειες θέλουμε. Μπορούμε να πιστέψουμε ότι είμαστε σκοτωμένοι και φονιάδες, έρμαιο της καλοτυχίας και της κακοτυχίας."

(Το βιβλίο του Μπαχ είναι μεταφορικό.)


Ας μεταφερθούμε σε άλλους κόσμους πιο μαγικούς μέσω της μουσικής τώρα...

💫  Αρλέτα - Με σημάδεψες

💫  Φωτεινή Βελετσιώτου - Αν ήξερες 

💫  Βιολέττα Ίκαρη - Σπασμένη φτερούγα 

💫  Μπλε - Σ' αγάπησα κρυφά 

💫  Τάνια Τσανακλίδου - Σ' ένα χαρτάκι από τσιγάρα

💫  Monika - Τυχερό αστέρι 

💫  Ελένη Τσαλιγοπούλου - Εγώ σ' αγάπησα εδώ 

💫  Χάρις Αλεξίου - Δώσ' μου μια μέρα

💫  Ρένα Αντωνοπούλου - Αυτή η νύχτα μένει

💫  Νατάσα Μποφίλιου - Το όνομά σου/Εγώ μεγάλωνα για σένα 

💫  Ρένα Μόρφη - Χάθηκες 

 

Προσπάθησα να κάνω πιο ευχάριστη την αναμονή του τερματισμού αυτής της τόσο αποκρουστικής χρονιάς. Ας διατηρήσουμε ως φυλαχτό όσα καλά μάς πρόσφερε...



22 σχόλια:

  1. Ωραία τα τραγούδια που επέλεξες. Χαίρομαι που αυτό το cafe δεν έκλεισε λόγω επιδημίας!!
    Δεν ήξερα αυτό για την τυχαία σελίδα που μπορεί να είναι ένα μήνυμα...Και ναι το πιστεύω είναι επιλογή μας τα περισσότερα θα πω
    Καλή ας είναι η νέα χρονιά Γλαύκη μου
    Χρόνια πολλά και καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν, Άννα!
      Το Cafe λειτουργεί εξ αποστάσεως και εκ του ασφαλούς, γι' αυτό επιτράπηκε η λειτουργία του..χαχαχα! Και ό,τι θελήσεις ο "πελάτης" το παίρνει άμεσα έχοντας το κεφάλι του ήσυχο, έχει μάλιστα την ευχέρεια να πάρει αυτό που του ταιριάζει δίχως να δηλώσει παρουσία. Από ό,τι βλέπεις συνεχίζω το αστείο που ξεκίνησες, γιατί μου έφτιαξες τη διάθεση!
      Σ' ευχαριστώ κι εύχομαι τα καλύτερα και για σένα για τούτη τη νέα χρονιά που πλησιάζει!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και πολλές πολλές όμορφες εγγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και για σένα να είναι, Βασίλη! Με όσα επιθυμείς από καρδιάς να γίνουν πραγματικότητα με όποιο τρόπο!
      Σ' ευχαριστώ και πολύ γέλασα με τις εγγραφές...!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες οι μουσικές σου επιλογές.
    Πιστεύω ότι αν και δεν ακούω ελληνική μουσική όσο ξένη ή κλασσική κάποια απο τα τραγουδια τα γνώριζα.Κάποια πάλι όχι.
    Δεν έχω καταλάβει ποιούς-ες έλληνες-δες τραγουδιστές ακούς.Ή μάλλον σου αρέσουν.
    Για μένα οι κυρίες που έχεις επιλέξει είναι πολύ αγαπημένες.
    Και ενα τραγούδι απο τηνεπίσης αγαπημένη μου Δήμητρα Γαλάνη για την ερμηνεία της αλλά και για τους στίχους.
    https://www.youtube.com/watch?v=I-sLzMYTI8k
    Η Βιολέττα Ικαρη,η Ρένα Αντωνοπούλου και η Μόνικα δεν είναι απο τις επιλογές που θα ξανακουγα.
    Όσο για το βιβλίο που έγραψες τα βρίσκω πολύ σωστά όλα όσα διάβασα.

    Σήμερα ακούω http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ.
      Δεν ξέρω αν είδες τι έχει γίνει στην ανάρτηση που είχες στείλει το προηγούμενο σχόλιό σου. Λίγο μικρός χαμός, γιατί δεν εμφανιζόταν εδώ δημόσια. Αν δεν το έχεις δει, κάνε το, για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια, μια και μου είχες ζητήσει την άποψή μου για τις επιλογές σου.

      Μου άρεσε πολύ το τραγούδι της Γαλάνη (η οποία είναι εξαιρετική). Επίσης, είναι ακριβώς όπως τα λένε οι στίχοι του... με αυτή τη μαγική λέξη λύνονται όλα και δε χρειάζεται τίποτε άλλο, όταν αυτός που θα την πει το εννοεί. Τότε ο άλλος θα καταλάβει. Από κοντά μια και μόνη αγκαλιά δίχως λόγια έχει επίσης ολοκάθαρη μιλιά που μπορεί να πει τα πάντα.

      Γενικά, δεν ξεχωρίζω και δεν κολλάω σε συγκεκριμένους καλλιτέχνες. Μου αρέσει να ακούω κάτι ιδιαίτερο που πιθανόν έχουν να δώσουν κι εκείνοι που δεν τους επιλέξω εύκολα. Αν δεις τις ελληνικές επιλογές μου στις αναρτήσεις μου, θα καταλάβεις πού κινούμαι σε γενικές γραμμές. Εκτιμώ πολλές από τις καλλιτέχνιδες αυτής ανάρτησης, όπως κι εκείνης που είχα αντρικές φωνές, όμως αυτό δε σημαίνει ότι τους ακούω όλους και είναι οι αγαπημένοι μου. Για παράδειγμα, την Τσαλιγοπούλου δεν την ακούω , τη
      Ρένα Αντωνοπούλου το ίδιο. Η Μόνικα επίσης σε κάποια κομμάτια της με εκνευρίζει και η φωνή της δεν τραβάει... Δε σε ζαλίζω άλλο, διότι θα μπορούσα να πω πάρα πολλά και για άλλους καλλιτέχνες (γυναίκες και άντρες ή συγκροτήματα). Θα μπορούσα να κάνω αναρτήσεις για ένα τέτοιο θέμα, καθώς ένα σχόλιο με δεσμεύει να πω άνετα όσα θα ήθελα. Άσε που το καλύτερο για μένα είναι να γίνει κάτι τέτοιο σε δια ζώσης συζήτηση. Τι πιο ωραίο σε μια παρέα!

      Στο ΑΚ Radio έστειλες ή θα στείλεις πάλι επιλογές σου;

      Διαγραφή
    2. Πώς σου φαίνεται η ιδέα μου για την "ώρα ραδιοφώνου";
      Αν και δε νομίζω ότι θα το επαναλάβω σύντομα. Και αν θα το κάνω θα είναι θεματικά κάπου-κάπου.

      Διαγραφή
    3. Στο AK Radio έστειλα κάποιες επιλογές μου σήμερα.
      Δεν ξέρω πότε θα παίξουν.Ακούω αρκέτες ώρες την ημέρα.
      Πιστεύω οτι είναι ένα ραδιόφωνο που εάν έπαιζε στα Fm θα είχε κλείσει πολλά ραδιόφωνα χρόνων.
      Γιατί ακούς πολλά διαφορετικά πράγματα.Μουσικές που δεν ακούς αλλού.
      Πρέπει να υποστηρίζουμε αυτές τις προσπάθειες.

      Διαγραφή
    4. Ακούω τον σταθμό, αν όχι καθημερινά, πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα. Σίγουρα ξεχωρίζει.
      Όταν μάθεις πότε θα ακουστούν οι επιλογές σου, πες μου.
      Όταν μπορέσεις δες και για το σχόλιό σου στην ανάρτηση που λέω παραπάνω.

      Διαγραφή
    5. Το είδα.Το είχα διαβάσει.Κάτι γίνεται μερικές φορές.
      Τώρα έχει ωραίες επιλογές.

      Διαγραφή
    6. Κάτι αφιερωμένο σε όσα δεν αφήνουμε και μένουμε δίπλα...
      https://www.youtube.com/watch?v=mDr2AhWO4ro

      Διαγραφή
    7. Καλημέρα.
      Εαν μπορείς να ακούσεις τώρα το AK Radio.
      Και το βράδυ θα έχει και κάποια άλλα.
      Εύχομαι καλή χρονια με υγεία και πολύ μουσική!!!!

      Διαγραφή
    8. Καλημέρα.
      Δυστυχώς, τώρα άνοιξα το ιστολόγιο, γιατί είχα δουλειές. Είπα να κάνω μικρό διάλειμμα με τον καφέ μου... Κρίμα. Δεν ξέρω τι ήθελες να ακούσω στον σταθμό. Το βράδυ θα μπορώ.
      Σου είπανε πότε θα παίξουνε τη δική σου λίστα;

      Διαγραφή
    9. Δεν ήθελα κάτι.Επειδή μου είχες πει οταν τα επιλέξουν να σου πω για να ακούσεις.
      Τις περισσότερες φορές είναι στις 18:00 και μετά.
      Και εγώ ακούω πάντα απο το απόγευμα.
      Σήμερα είμαι στο σπίτι και ακούω απο το πρωί.
      Καλή Χρονια!!!!

      Το τραγούδι που έστειλες εχθές ωραίο.Παλιότερα μου άρεσαν πολυ οι Πυξ Λαξ.
      Τώρα δεν τους ακούω γιατί με ρίχνει το στυλ τους.

      Διαγραφή
    10. Να σου πω δεν περίμενα να είναι τόσο άμεση η παρουσίαση των μουσικών κομματιών που επέλεξες. Καλά έκανες και με ενημέρωσες, όμως δεν το πρόλαβα. Δεν πειράζει. Αν έχεις κέφι κάποια στιγμή δίνεις ένα δείγμα από αυτά.
      Συμπαθώ περισσότερο τον Μπάμπη και τον Μάνο και αυτούσιο το συγκρότημα. Συγγνώμη αν σε αγγίζουν αρνητικά οι επιλογές που σου στέλνω! Θα επανορθώσω άλλη στιγμή με κάτι πιο χαρούμενο.
      Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  4. Aκούγοντας (απολαμβάνοντας για την ακρίβεια) την Φωτεινή, σου γράφω συγκινημένη απ' τα αποσπάσματα που διάλεξες, καθόλου τυχαία υποθέτω. Κυρίως το κομμάτι που αφορά την επιλογή στη δυστυχία, είναι κορυφαίο!
    Να είναι πάντα "φωτεινό" το μικρό καφέ σου, ν' απολαμβάνουμε κι εμείς τα κεράσματα και τις μουσικές σου.
    Τώρα παίζει το "βαλς του Απρίλη" και είναι ό,τι πιο ελπιδοφόρο και τονωτικό βάλσαμο στην ψυχή μας ♥
    Κρατάμε τα καλά της χρονιάς και προχωράμε.
    Φιλιά Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, η επιλογή ήταν πράγματι τυχαία από μεριάς μου, καθώς άνοιξα σε αυτή τη σελίδα χωρίς να ψάξω οτιδήποτε. Όμως, έχει τελικά σημασία...
      Τα τραγούδια είναι μια παρηγοριά και χαίρομαι απίστευτα όταν τα απολαμβάνετε. Κάνω πολλές προτάσεις για διαφορετικά γούστα, πάντα επιλέγοντας κάτι που μου αρέσει με κάποιο τρόπο.
      Να ξέρεις ότι όσο πιο πολλή μουσική βάζω τόσο μεγαλύτερη ανάγκη έχω από ισορροπίες...
      Σ' ευχαριστώ για όλα μέσα από την καρδιά μου, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  5. Το Cafe σου είναι ανοιχτό, λειτουργικό και γεμάτο ομορφιά Γλαύκη μου. Και με τη γλυκιά σου ψυχή εδώ να μας δίνει και να μας προσφέρει άπειρα καλούδια.
    Οι μουσικές σου στη λίστα, διαλεγμένες και αρμονικές.
    Καλή πρωτοχρονιά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους αγαπημένους του "πελάτες", Γιάννη μου, και για όποιον ακόμη περαστικό θελήσει να σταθεί να πάρει κάτι :))
      Να περάσεις γλυκά και ζεστά την Πρωτοχρονιά κι εσύ!

      Διαγραφή
  6. Καλη πρωτοχρονια στην ντισκ-τζοκευ και στην παρεα

    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ ~ Ο ΕΡΩΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΑΛΛΟΣ
    --------------------
    Ο έρωτας θέλει φαντασία θέλει φάρσες θέλει αστεία
    Θέλει λίγη φασαρία θέλει πίστη και απιστία
    Θέλει νύχτες ιδρωμένες θέλει πάθος και φωτιά
    Θέλει ανάσες ενωμένες και στο άγνωστο βουτιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή πρωτοχρονιά και να έχει καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.