Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Γιορτινή παρέα με λόγια ανώνυμων

Από επώνυμους χορτάσαμε μέχρι που βαρυστομαχιάσαμε (δε συζητώ καν για εκείνους που μάς κάθονται στον λαιμό), οπότε είπα να κάνουμε λίγη παρέα με λόγια ανώνυμων. Πολλές φορές βρίσκουν εύκολα στόχο μα και μας οδηγούν με άνεση στο γέλιο μέσα από την ευστροφία που κρύβεται από πίσω!

 

Πάμε, λοιπόν, μια γιορτινή τσάρκα σε ανώνυμα σοκάκια...

"Κανένας δεν πεθαίνει παρθένος. Η ζωή τους πηδάει όλους."

"Η ζωή είναι ωραία, αλλά τα ‘χει με άλλον!"

"Μυστικιστής είναι κάποιος που επιθυμεί να κατανοήσει το σύμπαν, αλλά παραείναι τεμπέλης για να μελετήσει Φυσική."

"Όταν κάνεις μια καλή πράξη, να παίρνεις απόδειξη για την περίπτωση που ο Παράδεισος είναι κάτι σαν την Εφορία."

"Ο παράδεισος είναι ένας Βρετανός αστυνομικός, ένας Γάλλος μάγειρας, ένας Γερμανός μηχανικός, ένας Ιταλός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ελβετοί. Η κόλαση είναι ένας Βρετανός μάγειρας, ένας Γάλλος μηχανικός, ένας Γερμανός αστυνομικός, ένας Ελβετός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ιταλοί."
 
"Στην πολιτική έρχονται με λαμπρό μέλλον και φεύγουν με σκοτεινό παρελθόν."
 
"Οι νέοι και οι γέροι έχουν όλες τις απαντήσεις. Αυτοί στη μέση έχουν κολλήσει στις ερωτήσεις."
 
"Οι νέοι δεν έχουν πάντα δίκιο αλλά η κοινωνία που τους αγνοεί και τους χτυπάει έχει πάντα άδικο."
 
"Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί... Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα;"
 
"Καμιά φορά, ο καλύτερος τρόπος για να βρεις ποιος είσαι, είναι να πας σε ένα μέρος όπου δεν μπορείς να είσαι τίποτε άλλο."
 
"Ο αισιόδοξος χαμογελάει για να ξεχάσει. Ο απαισιόδοξος ξεχνάει να χαμογελάσει."
 
 
 
Μουσικά μονοπάτια ελληνικά είπαμε γι' αυτές τις μέρες...
 
 

 





  Χρόνια Πολλά!
 
 

8 σχόλια:

  1. ΜΟυ άρεσε ιδιαίτερα αυτό με τον παράδεισο. Αλλά και ο Λαυρέντης, ότι πρέπει για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα!!!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα, Βασίλη, που το ευχαριστήθηκες!
      Μακάρι να σου αρέσουν και τα επόμενα...
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία, γέλασα ειδικά με αυτό που λέει ότι αυτοί στη μέση ηλικία έχουν κολλήσει στις ερωτήσεις, πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστικά και βαθιά φιλοσοφημένα όλα!
    Ειδικά αυτό με τον παράδεισο, είναι κορυφαίο.
    Κι ο Λαυρέντης μας... μεγάλη συγκίνηση.
    Όμοφο κλείσιμο της χρονιάς που αποχωρεί σιγά σιγά και που κανένας δεν θα θέλει να την θυμάται.
    Την καλησπέρα μου και τις ολόθερμες ευχές μου Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όταν τα βρήκα, Μαρία μου, στάθηκα μα και γελούσα με κάποια.
      Επηρεασμένη από σένα και το σχόλιό σου στην προηγούμενη ανάρτηση έβαλα μόνο δικά του κομμάτια και σκεφτόμουν να σου κάνω αφιέρωση στο κείμενο, όμως μετά ντράπηκα λίγο...:))
      Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  4. Μουσική, μουσική, μουσική!
    Αλλά και όμορφα λόγια με χαρακτηριστικές ερμηνείες και μηνύματα.
    Γλαύκη μου χρόνια σου πολλά κορίτσι μου. Με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σας "βομβαρδίζω" με νότες...:)))
      Ε, το μετριάζω και με μερικές κουβέντες!
      Σ' ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.