Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Μια κινηματογραφική πρόταση

Μια που είμαστε μέσα αμπαρωμένοι για ακόμη μία φορά, είναι η κατάλληλη φάση να δούμε σειρές ή ταινίες που δεν μπορούμε σε άλλες χρονικές περιόδους. Έτσι, λοιπόν, είπα να προτείνω μία ταινία που είδα πολύ πρόσφατα και μου άρεσε αρκετά.

Πρόκειται για το " The Correspondence" (στα ελληνικά "Θα σε περιμένω πάντα") του 2016, ταινία του γνωστού και αγαπημένου Ιταλού σκηνοθέτη και σεναριογράφου Τζουζέπε Τορνατόρε, την οποία επένδυσε μουσικά ο αξιόλογος - μακροχρόνια συνεργάτης του - Ένιο Μορικόνε.

Είναι ένα ερωτικό δράμα που αφορά στη σχέση μιας διδακτορικής φοιτήτριας με έναν μεγάλης φήμης καθηγητή Αστροφυσικής. Μια σχέση που παραμένει αναλλοίωτη παράδοξα μα και ρομαντικά ακόμα κι όταν ο καθηγητής χάνεται...

Δε θα πω άλλα, γιατί δεν θα έχει ενδιαφέρον η πλοκή αν το κάνω! Ο Τορνατόρε ξετυλίγει την υπόθεση με μαεστρία "καρέ -καρέ", με εξαιρετική φωτογραφία και υπέροχη μουσική.

Όταν άρχισα να τη βλέπω, άμεσα μου ήρθε στον νου το "P. S. I Love you" του Ρίτσαρντ Λα Γκραβερνές που γυρίστηκε το 2007. Και τότε σχολίασα με κάποια ένταση ότι ο Τορνατόρε "κλέβει"...! Όμως όταν την είδα όλη, διαπίστωσα ότι περνάει "μαεστρικά" σε άλλα μονοπάτια πιο εσωτερικά ο Ιταλός σκηνοθέτης και δημιουργεί μια ταινία συγκινητική που δε σου επιτρέπει να φύγεις από τη θέση σου!

Κλείνω με μία φράση του Τζέρεμι Άιρονς από την ταινία, τον οποίο δεν ξέρω γιατί δε συμπαθώ, ενώ αντικειμενικά είναι ένας από τους καλύτερους  ηθοποιούς των τελευταίων τριάντα χρόνων:

"Οι άνθρωποι φτιαχτήκαμε για να είμαστε αθάνατοι. Όλοι μας κάνουμε όμως λάθη και γινόμαστε θνητοί. Το δικό μου λάθος ήταν ότι άργησα να σε γνωρίσω." 

 

Μπορεί να τη δει κανείς πατώντας επάνω στο τίτλο: 

The Correspondence  

 

@ Μια μικρή ενημέρωση για όσους έχουν προσπαθήσει να δουν ταινίες που έχω προτείνει κατά καιρούς εδώ και έπεσαν σε κενή σελίδα. Έχω επαναφέρει τους συνδέσμους σε όσα έχω αναρτήσει και είναι όλα ενεργά.

 

Δεν επέλεξα μουσική από την ταινία για δύο λόγους. Πρώτα απ' όλα γιατί θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον να ακούσει κανείς τη μουσική του "θεού" Μορικόνε στην ταινία και έπειτα το μουσικό κομμάτι, που ακολουθεί, έχει στο συγκεκριμένο βίντεο σκηνές από το  έργο. Έπεσα τυχαία επάνω του εχθές και αποφάσισα να κάνω την κινηματογραφική πρόταση.

 


 

 

4 σχόλια:

  1. Ω τι βλέπω! Κινηματογραφική πρόταση! Και τι πρόταση μάλιστα! Τζιουζέπε Τορνατόρε παρακαλώ! Και Ένιο Μορικόνε!
    Μάλιστα! Ακολουθώ τάχιστα Γλαύκη μου αυτήν την υπέροχη πρόταση καθώς τα στοιχεία που μας δίνεις είναι εξαιρετικά.
    Και το θέμα όμορφο.
    Να είσαι καλά καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α τέλεια! Χτες είδα τον Κομφορμίστα του Μπερτολούτσι (ταινιάρα!) και συνεχίζοντας με αφοσίωση στον ιταλικό κινηματογράφο, αναρωτιόμουν ποια θα είναι η επόμενη.
    Στο μυαλό μου ήσουν Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, που σου έδειξα τη συνέχεια, Μαρία μου!
      Σ' ευχαριστώ!
      Ελπίζω να σου άρεσε αν την είδες ήδη!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.