Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

Άλλη μια πρόταση για ταινία και μουσική

Προσπαθώντας αυτές τις μέρες (κι όποτε το έχω ανάγκη) να χαλαρώσω το μυαλό μου, επιτρέπω στον εαυτό μου να λειτουργεί αυθόρμητα. Έτσι, προέκυψε αυτό που ακολουθεί. Ακούγοντας μουσική από το ραδιόφωνο με τη νεανική μου συντροφιά (την κόρη μου), ενόσω δοκιμαζόμαστε στην μαγειρική τέχνη..., σταθήκαμε σε ένα μουσικό κομμάτι που μας έκανε εντύπωση.
Έπειτα από εκείνο το ευχάριστο άκουσμα θυμήθηκα μια ταινία που είδα σχετικά πρόσφατα και έχει την ίδια χώρα προέλευσης.

Το μουσικό κομμάτι στηρίζεται μεν σε κλασικό και αγαπημένο μου είδος, όμως έχει παράλληλα κάτι φρέσκο και πολύ νεανικό, γι' αυτό και ταίριαξε άμεσα στα αυτάκια του νεαρότερου μέλους της συντροφιάς. Από τους Bajofondo το "Pa' Bailar". Ένα συγκρότημα που δημιουργήθηκε το 2002 με μουσικούς από την Αργεντινή και την Ουρουγουάη. 
Θα το χόρευα πάντως ευχαρίστως... :))




Η ταινία είναι αργεντίνικης και ισπανικής παραγωγής του 2016 και αφορά στη θεραπευτική επίδραση των ζώων σε παιδιά με αυτισμό. Οι ρυθμοί της είναι κάπως αργοί, όμως νομίζω αποζημιώνει τον θεατή η εξέλιξη της ιστορίας, η οποία στέκεται σε λεπτά και πολύ ανθρώπινα σημεία. Είναι αληθινή ιστορία, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για μένα, μια και είναι γνωστή η θεραπευτική δύναμη των ζώων για τον άνθρωπο και ειδικά για τα παιδιά.
Δίχως άλλα λόγια, για όποιον επιθυμεί να τη δει ένα πάτημα στον τίτλο και είναι οκ...





4 σχόλια:

  1. Μάλιστα!
    Ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Πάντα αποκαλύπτεις πράγματα Γλαύκη μου. Ενδιαφέροντα, χρήσιμα.
    Να στείλω ευχές για καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Γιάννη!
      Απλές προτάσεις κάνω, για να έχουμε κάτι να λέμε. Είμαι σε φάση που προσπαθώ να ηρεμήσω και να χαλαρώσω λίγο, διότι με περιμένουν πολλά και ούτε γνωρίζω πόσο δύσκολα θα είναι στη συνέχεια...
      Εύχομαι ό,τι καλύτερο και για σένα!

      Διαγραφή
  2. Ασυζητητί, εσύ κι ο Γιάννης αναλαμβάνετε και επίσημα το πολιτιστικό μαγκαζίνο της παρέας.
    Πολύ καλό το μουσικό κομμάτι που μας σύστησες και για την ταινία επιφυλάσσομαι...
    Καλή συνέχεια στην εβδομάδα σου Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, ούτε να φανταστώ ότι πάω να κάνω αυτό που κάνει ο Γιάννης! Πού και πού προτείνω ταινίες, απλά έτυχε να πέσουν τώρα απανωτά, διότι βλέπω κι εγώ απανωτά αυτό τον καιρό προσπαθώντας να ηρεμήσει το κεφάλι μου και να ετοιμαστώ για τη συνέχεια, που μάλλον απαιτητική θα είναι. Προκειμένου να κάθομαι να φτιάχνω σενάρια, παρακολουθώ σενάρια κι αν κάτι μου αρέσει το προτείνω.
      Θέλω εδώ και μέρες να γράψω κάτι σχετικό με ένα βιβλίο που διαβάζω και αφορά σε ένα αγκάθι ως προς την ανατροφή των παιδιών, κι ακόμη δεν έχω βρει τη διάθεση να το κάνω. Θα γίνει, γιατί αξίζει, αλλά προς το παρόν προσφέρω εύπεπτα και ελαφρά. Εξάλλου, σφίγγει τόσο ο κλοιός γύρω μας, που...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.