Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Στολίζοντας το φεγγάρι με μουσική


Ανάπαυση για λίγο με πλούσια φεγγαράδα και εκλεκτή, κάπως μελαγχολική, μουσική...
Ψιχία στίχων όπως πάντα, έτσι για τη στάση σε κάθε μουσική επιλογή.


"Κι αν γελάς μέσα κλαις, υποκρίνομαι λες"
"Σαν την άμμο σκορπώ, μη ρωτάς να σου πω"



"ετούτη η άνοιξη χαρές κερνάει 
μα εγώ δεν πίνω."
"Δεν πίνει θάλασσα ο βράχος" 
"Στην ερημιά δε ζει τ' αηδόνι" 



"Δυο λέξεις που άντεχαν οι ώμοι
μα δεν τις άντεξε η φωνή
κάτι που θύμιζε συγγνώμη
τι θα μπορούσε να μου πει;"



Αφιερωμένο σε όλες αυτές τις λέξεις - καταλύτες, που  αρκεί ένα χαρτάκι από τσιγάρα να σηκώσει το φορτίο τους, όταν το στόμα δεν αντέχει να τις πει.


   

14 σχόλια:

  1. Ένα όμορφο διάλειμμα. Εκφραστικό και μουσικό. Καλησπέρα Γλαύκη μου, καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Αν και δεν ακούω ελληνικά μόνο λίγα και έντεχνα τα συγκεκριμένα που έχεις επιλέξει είναι πραγματικά το ένα καλύτερο απο το άλλο.
    Επειδή μου αρέσει πολύ ο Χατζηδάκις,με χαλαρώνει επιλέγω ενα μουσικό θέμα του,που σου το έχω ξαναστείλει.
    https://www.youtube.com/watch?v=iwwVBZ8css0
    Αλλά μου θυμίζει βόλτες στην Πλάκα καλοκαίρι,ψάχνωντας λίγη δροσιά πάντα με μουσική συντροφία απο Χατζηδάκι.
    Ωραίες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Οι συγκεκριμένες μουσικές επιλογές είναι δικές σου προτάσεις κι ευχαριστώ πολύ, διότι μου άρεσαν όλα πολύ. Προσπάθησα, λοιπόν, να τις τιμήσω με κάποιο τρόπο.
      Το κομμάτι του Χατζηδάκι είναι πολύ ιδιαίτερο, και θυμάμαι ότι είχα κάνει ξεχωριστή ανάρτηση με αυτό τα Χριστούγεννα, που το είχες στείλει για πρώτη φορά. Δεν στο είχα πει τότε, αλλά μου ταιριάζει ως μουσική επένδυση στη σκηνή που το άλογο πηγαίνει περίπατο πρώτη φορά με τη λεύκα από την ιστορία για παιδιά του Χ. Μπουλώτη, Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της λεύκας. Υπάρχει παλαιότερη ανάρτηση πάνω σ' αυτό το θέμα και το έχω κάνει παράσταση στο σχολείο με ιδιαίτερη επιτυχία.
      Αγαπώ τις βόλτες στην Πλάκα όλες τις εποχές του χρόνου. Τώρα έχω μήνες να πάω...
      Σταματώ, γιατί μ' έπιασε φλυαρία.
      Ένα μουσικό κομμάτι από μια ταινία που μου άρεσε πάρα πολύ:
      https://www.youtube.com/watch?v=_wX3s3PiENc

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Οι μουσικές προτάσεις όπως έγραψες,μπορεί να ήταν δικές μου όταν στις έστειλα.
      Σημασία έχει ότι απ'ολα αυτά που σου έχω στείλει επιλέγεις κι εσύ κάποιες επιλογές που ταιριάζουν με τα κείμενα σου.
      Μέσα στη καθημερινότητα μας με το άγχος να ξεπερνά πολλές φορές τα όρια,θέλουμε κατα την γνώμη μου κάποιες στιγμές να ξεκούραζουμε την σκέψη μας και το μυαλό μας με μουσική που μιλάει στην ψυχή μας.
      Η δική σου μουσική επιλογή είναι πολύ ωραία.
      Μου αρέσει πολύ η Ευανθία Ρεμπούτσικα.
      Η σημερινή μου επιλογή είναι το 1986.
      https://www.youtube.com/watch?v=HITGAB2p8Xo
      Μου αρέσουν οι στίχοι και η μουσική.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα.
      Τρυφερό τραγούδι και μελαγχολικό.
      Είναι οι στιγμές που μπορεί κανείς να θέλει να πει πολλά, μα αισθάνεται τόσο άδειος απ' όσα έχουν συμβεί στη ζωή του.

      Διαγραφή
  3. ''κι εγώ έχω σκόμα το σημάδι
    απ' του Φλεβάρη τα φιλιά''

    Γλαύκη μου αυτό το τραγούδι αξίζει να ακουστεί διπλά..
    εξαιρετικές οι επιλογές σου συντροφιά μου αυτό το ζεστό απόγευμα του Ιούλη.

    ''τώρα τραγούδια λυπημένα
    έχω μονάχα να σου πω
    σώματα ξένα όλα για σένα
    μα πουθενά δε θα σε βρω''

    γιατί όλοι οι έρωτες μας υπήρξαν μοναδικοί!

    καλό σ/κ
    την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, Στέλλα, που τα απόλαυσες ετούτα τα μουσικά κομμάτια.
      Είναι ιδιαίτερα όπως είναι και οι σχέσεις με τους ανθρώπους που είναι ή ήταν σημαντικοί στη ζωή μας.
      Καλή εβδομάδα και να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  4. Απίθανες οι επιλογές σου με αγαπημένα τραγούδια και δημιουργούς. Συγκινήθηκα και με τον Λαυρέντη μας... Θυμήθηκα και κάτι φεγγαρόλουστες συναυλίες που μας ταξίδεψε στις μουσικές του. Ποιος να το έλεγε πως φέτος θα είναι απών;
    Και τι έμεινε δηλαδή όρθιο; Πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι... και η Κεραμέως κορώνα στο κεφάλι μας 🤐
    Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι, Μαρία μου, που τα ευχαριστήθηκες. Φεύγουν διαρκώς άνθρωποι που είχαν να προσφέρουν πολλά και ξεχωριστά.
      Όπως πάει να το αποτελειώσουν έχουν στόχο. Για την κορώνα δεν το συζητώ... Ένας λόγος που απέσυρα την προηγούμενη ανάρτηση και λυπάμαι, γιατί είχατε σχολιάσει με ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις. Τις κρατώ για μένα τουλάχιστον. Σχόλια για την κίνηση αυτή κάποια στιγμή όταν τα πούμε από κοντά.
      Καλή εβδομάδα και για σένα εύχομαι.

      Διαγραφή
  5. https://www.youtube.com/watch?v=Bxu77hEzpgU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω πολύ καιρό να περάσω αυτός ο καιρός λίγο δύσκολος δεν ξέρεις που θα σε βγάλει...
    Ας μας ταξιδεύουν τα τραγούδια τουλάχιστον...
    Εύχομαι να είσαι καλά Γλσυκη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, καλησπέρα!
      Ειλικρινά, δεν ξέρω πού θα μας πάει όλο αυτό. Ανησυχώ πάρα πολύ και φοβάμαι για τη συνέχεια. Ελπίζω ότι δε θα το αφήσουμε να μας καταπιεί...
      Αντεύχομαι!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.