Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Σε όλες τις συνθήκες παρέα...


Με αφορμή την προηγούμενη ανάρτηση και αναφοράς εκεί για τις ισορροπίες στα δύσκολα, ακολούθησαν σκέψεις για τις σχέσεις των ανθρώπων, τις πιο γνήσιες, και τον ρόλο τους στη ζωή μας.
Αν έχουν αυτή την ταυτότητα της γνησιότητας, τότε αντέχουν σε όλες τις συνθήκες. Πράγματι, αν γνωρίζει κανείς ότι έχει κοντά του ανθρώπους που τον αγαπούν και τους αγαπά, δεν έχει να φοβάται και πολλά. Του προσφέρεται το απάγκιο παντός καιρού και παράλληλα αντλεί δύναμη - από εκεί που δεν το φανταζόταν - να αντέχει τις δυσκολίες μα και να κάνει υπερβάσεις, όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Όπως λένε και οι στίχοι του τραγουδιού που ακολουθεί:

"Εγώ στου χρόνου τα σκοτάδια
θα ανατέλλω
αν σε έχω στη ζωή μου
όπως θέλω" 

"να' μαστε μαζί , δίχως μια ρωγμή
και στα εύκολα και στα δύσκολα"

Κι επειδή χωρίς καμιά απολύτως ρωγμή σχέσεις δεν υφίστανται, μπορεί κανείς "να βρει γενναία υλικά" να επισκευάσει τις ρωγμές και να πάει παρακάτω με αυτούς που επιθυμεί στη ζωή του και το επιθυμούν κι εκείνοι. Αρκεί να το θέλουν ειλικρινά.
Αυτές οι σχέσεις είναι θησαυρός και ως τέτοιος αξίζει το σεβασμό, την προστασία και την φροντίδα, από εκείνους που τον έχουν.





 

5 σχόλια:

  1. Μεγάλη ασφάλεια οι αγαπημένοι μας άνθρωποι Γλαύκη μου. Σύντροφοι στη ζωή μας, παιδιά μας, φίλοι, γνωστοί. Κάθε είδους άνθρωποι, που στέκουν πραγματικά κοντά μας.
    Είναι το δίχτυ ασφάλειας που έχει ο καθένας μας απέναντι στην πίεση και στην δοκιμασία που δεχόμαστε.
    Και οι ανοιχτές αγκαλιές πιστεύω είναι ότι καλύτερο σε αυτές τις στιγμές.
    Καλό μήνα καλή μου, φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν υπήρχε κι αυτό στη ζωή μας, δεν ξέρω πώς θα στεκόμαστε. Είναι υποχρέωσή μας να φροντίζουμε με ειλικρίνεια και αγάπη αυτές τις σχέσεις για να τις έχουμε. Άνθρωπος που δεν κάνει βήμα αληθινό και γενναιόδωρο προς τους άλλους , ας μην περιμένει να έχει γνήσιες σχέσεις στη ζωή του. Δεν πέφτουν από τον ουρανό. Εμείς τις επιδιώκουμε, τις διεκδικούμε και δίνουμε από τον εαυτό μας, για να υπάρχουν.
      Καλό μήνα, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. "Όταν έχω εσένα
    μπορώ να ονειρεύομαι ξανά
    ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά
    και πιάνω μες στα χέρια μου
    τον κόσμο να τον φτιάξω"

    Και κάπως έτσι, την βγάζουμε καθαρή κι ετούτη την κρίση και χτίζουμε καινούργια όνειρα πάνω στ' αποκαϊδια.
    Καλό μήνα Γλαύκη μου! Πάντα με τη θετική ενέργεια που εκπέμπουν τα κείμενα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω αυτό το τραγούδι. Αγαπώ να το ακούω από τον Μητροπάνο και οι στίχοι του μοναδικοί. Το έχω αναρτήσει παλιότερα. Πολύ χαίρομαι που το θυμήθηκες και ταιριάζει στο θέμα εδώ.
      Σ' ευχαριστώ γι' αυτή τη θετική ενέργεια που μπορείς και τη λαμβάνεις. Δεν μπορεί κανείς να ζήσει στ' αποκαϊδια, οπότε οφείλει να βρει τόπο να δημιουργήσει ξανά υγιές περιβάλλον.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Αντί "τόπο" ήθελα να πω "τρόπο"! Μα και ο τόπος ταιριάζει... :))

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.