Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

"Πού είναι το φεγγάρι μου;"


"Where is my moon" τραγουδά στη συνέχεια ο Hoyem κι αυτό αναζητείται τούτη την ώρα, για να φωτίσει τα σκοτεινά μονοπάτια της νύχτας, μα κι αυτά της ψυχής. 
Ακολουθώντας (σε ελεύθερη απόδοση από μένα) των στίχων του Elie Wisel, που έχει το βίντεο στην αρχή του (δεν είναι του τραγουδιού), γίνεται υπενθύμιση ότι η νύχτα είναι καθαρότερη από την ημέρα. Είναι καλύτερη για σκέψη, για αγάπη, για όνειρα. Τη νύχτα τα πάντα είναι πιο έντονα, πιο αληθινά. Η ηχώ των λέξεων που έχουν ειπωθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας αποκτούν ένα νέο και βαθύτερο νόημα.
Πώς να μην είναι καλοδεχούμενο το φεγγάρι, που λόγω του φωτός του όλα λάμπουν κι αντανακλούν την αλήθεια τους; Ό,τι δε διακρίνεται εύκολα την ημέρα εξαιτίας των πολλών ερεθισμάτων, είναι ευκολότερο να φανεί τη νύχτα με τη συντροφιά του φεγγαριού.
Έχει ανάγκη η νύχτα το φεγγάρι για να παραμένει ανόθευτη!
Το ίδιο και η ψυχή στις αναζητήσεις της...
Όμορφα θα 'ταν αυτές οι αναζητήσεις να γίνονταν σε μια ήρεμη αμμουδιά υπό το λαμπερό φως του αγαπημένου ουράνιου σώματος, να, σαν το περιβάλλον της αρχικής εικόνας. Ίσως από εδώ και πέρα να μπορεί να συμβεί. 





@ Με αφορμή την πανσέληνο της εβδομάδας. 

 

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα ανοίγει ο κύκλος των θεμάτων σου αυτή τη βδομάδα Γλαύκη μου. Με ένα υπέροχο τραγούδι από έναν αισθαντικό ερμηνευτή. Λέξεις σου, σκέψεις σου, εικόνες τόσο όμορφες, λεπτές, ζωγραφιστές. Μπολιασμένες στην καθάρια γαλήνη της νύχτας. Πολύ ρομαντική σε βλέπω σήμερα και μου αρέσεις!
    Να απλωθεί η αύρα της ανάρτησής σου στην καρδιά σου καλή μου φίλη.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προφταίνω, Γιάννη μου, για πολλά αυτές τις μέρες, οπότε δεν υπήρξαν κι άλλα θέματα.
      Η διάθεση παραμένει κάπως ρομαντική ή μάλλον γίνεται προσπάθεια, για να εξισορροπείται η καθημερινότητα με τα ποικίλα ζαβά της.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. "Έχει ανάγκη η νύχτα το φεγγάρι για να παραμένει ανόθευτη!"
    Τα είπες όλα μέσα απ' αυτή την πρόταση.
    Με την ίδια προσμονή να απολαύσουμε μια υπαίθρια φεγγαράδα σε μια αμμουδιά, παραμένω κι εγώ.
    Φιλιά γλυκά φεγγαροχτυπημένο μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φεγγάρι κολάρο έχω φορέσει, όμως βγήκα βόλτα σε σημείο της περιοχής μου, όπου η θέα του ήταν απίστευτη αυτού του φωτεινού ολοστρόγγυλου θησαυρού!
      Η αμμουδιά πιθανόν θα καθυστερήσει...
      Υπομονή, Μαρία μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.