Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

"Και μας λένε είναι η χρυσή εποχή"


Η υποδοχή του νέου έτους ας γίνει φέτος με στίχους!
Στίχους που μπαίνουν σε έναν διάλογο δίχως τέρμα ίσως, αφού η απάντηση είναι δυνατό να δοθεί μέσα από τη δράση, και μόνο, που θα αποφασίσει να λάβει ο καθένας από εμάς.


"All is quiet on New Year’s Day"

"Under a blood red sky
A crowd has gathered in black and white
Arms entwined, the chosen few
The newspapers says, says
Say it’s true it’s true…
And we can break through
Though torn in two
We can be one
"

"Maybe the time is right"

"And so we’re told this is the golden age
And gold is the reason for the wars we wage"

Ένα τραγούδι που έγραψε ο Μπόνο, λένε, στη γυναίκα του, όμως όπως λέει ο ίδιος δεν είναι απλά ένα τραγούδι έρωτα και αγάπης, αλλά πρόκειται για κάτι βαθύτερο, μια και ο έρωτας και η αγάπη έχουν τη δύναμη ν' αλλάξουν τον κόσμο. Η πρώτη μέρα του χρόνου είναι η καλύτερη στιγμή για αλλαγές!

                                (επιλογή δική μου) 



Η συνέχεια μέσω των στίχων του επόμενου τραγουδιού...

"Time is always on the run
We've only just begun"


"Life is all we have to share 
You know we must take care"

"There was a light born on the darkest day"

"Love is all I have to give
It's all I need to live"


"And no one wants to cry

                                    (επιλογή Dj.M)




"Και μας λένε είναι η χρυσή εποχή
κι ο χρυσός είναι η πηγή των πολέμων"





 Καλή Χρονιά! 




21 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία,μουσική και ειρήνη.
    Ότι καλύτερο εύχομαι σε εσένα και στην οικογένεια σου.
    Εάν θέλεις και ε΄χεις χρόνο : https://radiopoint.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Δεν έχω προλάβει να ακούσω πολλά και από τις δύο ραδιοφωνικές σου προτάσεις, μα προς το παρόν μου έχει αρέσει περισσότερο η πρώτη πρόταση.
      Δεν έχω να προτείνω κάποιο ιδιαίτερο ραδιοφωνικό πρόγραμμα, όμως αφιερώνω για ετούτη τη βραδιά αυτό:
      https://www.youtube.com/watch?v=1t8kAbUg4t4
      Μακάρι να καταφέρναμε να κάνουμε τα πάντα μόνο με το δικό μας τρόπο, ώστε να αισθανόμαστε πληρότητα. Το κάνω πράξη, όχι όμως πάντα.
      Καλή χρονιά με λιγότερα φορτία ή έστω πιο εύκολα διαχειρίσιμα και περισσότερες μαγικές στιγμές!

      Διαγραφή
  2. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Γλαύκη μου. Κάθε καλό ας σου φέρει το 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα, ας είναι το νέο έτος με χέρια γεμάτα καλούδια όλων των ειδών (φυσικά όχι μόνο υλικών) για το σπιτικό σου!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  3. Γλαύκη μου! Καλή χρονιά κορίτσι μου!
    Να μας δίνεις πάντα των μουσικών σου την αύρα, τα γλυκά σου θέματα, τα λόγια και τις προτροπές σου.
    Ότι όμορφο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γιάννη μου!
      Είθε αυτή χρονιά να σημαίνει καθοριστικές μα εντελώς απαραίτητες αλλαγές στη ζωή όλων μας και ειδικά στον τόπο μας!
      Εύχομαι για σένα προσωπικά υγεία, δημιουργικότητα και στιγμές πληρότητας μέσα από όσα αγαπάς!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  4. Να έχεις μια "ολύχρυση" νέα χρονιά, Γλαύκη μου 🧡
    Με τα "καράτια" της αγάπης και της ελπίδας να δίνουν αξία στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάτρεψα τη χρυσή καρδιά, Μαρία μου!
      Μια χρυσή καρδιά μπορεί να δίνει τέτοιες ευχές!
      Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου!
      Εύχομαι όλα να πάνε όπως επιθυμείς ετούτη τη χρονιά με τον παράξενο, ίσως συμβολικό αριθμό (2020), σα διπλό μήνυμα μοιάζει... Ίσως κάτι θέλε να μας πει!
      Τα μικρά θαύματα που γίνονται μέσα σου καθημερινά ας είναι η αιτία για μεγαλύτερα θαύματα που θα προκαλείς στον κόσμο γύρω σου!
      Σε φιλώ!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Γλαύκη μου!
    Γεμάτη χαμόγελα κι αγκαλιές!
    Υγεία, φώτιση και γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Αριστέα!
      Ναι, με όλα αυτά ας είναι το 2020 μια πιο δυναμική χρονιά με θετική διαδρομή και για σένα!
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Υγεία και καλοτυχια , αγάπη ,χαρές, φαντασία και δημιουργικοτητα τα δώρα του 2020 για σένα. Σε διαβάζω κι ακούω τις όμορφες μουσικές επιλογές. Να σε εχει ο θεός καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Αριάδνη!
      Θερμότατες οι ευχές σου, γαληνεύουν την ψυχή και φέρνουν την αισιοδοξία!
      Αντεύχομαι!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα.Χρόνια πολλά,καλή Χρονιά.
    Μουσική σήμερα. https://www.youtube.com/watch?v=QOgIM20-q4I
    (από το 0:47 και μετα αρχίζει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά!
    Το σημερινό είναι ένα μαγευτικό ταξίδι για μένα. Το άκουσα σε τριπλή δόση και έτρεχαν τα μάτια μου. Το βίντεο ήταν η μαγεία και η μουσική η γαλήνη για την ψυχή.
    Είναι το μουσικό κομμάτι της νέας χρονιάς για μένα προσωπικά. Ας είναι η αρχή για τα μικρά θαύματα του νέου έτους. Πιο υπέροχο δεν θα μπορούσες να στείλεις.
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχουν περάσει αρκετά χρόνια από το αυτό
    https://www.youtube.com/watch?v=Hzgzim5m7oU
    Μπορεί να το έχεις δεί.Αξίζει όμως να το βλέπουμε μερικές φορές ο καθένας μας για τον δικό του λόγο.
    Και ένα τραγούδι που άκουσα στο σημερινό βραδυνό πρόγραμμα του https://www.imagine897.gr/el/
    https://www.youtube.com/watch?v=r_8QI6-KKhM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βίντεο εκπληκτικό. Όχι, δε το είχα δει.
      Σημαντικό μάθημα για όλους μας. Η δύναμη των λέξεων τεράστια και το γνωρίζω πολύ καλά αυτό και μέσα από την επαγγελματική μου ιδιότητα, μα και από την ίδια την ζωή. Δυστυχώς, ακόμα και να είναι εν γνώση μας αυτό, συχνά κάνουμε σφάλματα μέσα από λάθος λέξεις στις πιο ακατάλληλες στιγμές. Είναι όμως ανθρώπινο. Θα το αξιοποιήσω και ως υλικό για τους μαθητές μου (είμαι λίγο πωρωμένη με τη δουλειά μου), διότι έχει κι άλλα μηνύματα.
      Το τραγούδι με εξέπληξε, γιατί είχε τον ίδιο τίτλο με εκείνο των Pink Floyd και δεν το είχα ακούσει. Μαθαίνω πολλά απόψε.
      Να είσαι καλά.
      Έκανες την πρώτη ημέρα του χρόνου ομορφότερη.
      Σ' ευχαριστώ και πάλι.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα.
    Εχθές πέρασα μια από τις δυσκολότερες πρωτοχρονιές στην ζωή μου αν και προσπάθησα να είμαι καλα δεν τα κατάφερα.Υπήρχε μια θέση άδεια στο τραπέζι την ώρα του φαγητού.
    Είναι δύσκολα και το ξέρω.Θέλει πολύ περισσότερη προσπάθεια.
    Με βοηθάει η μουσική πολύ και η αγάπη και το ενδιαφέρον της συζύγου μου.
    Δεν θέλω να γράφω συνέχεια τα ίδια πράγματα.Αλλά δεν ξέρω τι να κάνω.
    Εάν δεν με δεις να σχολιάζω κάποιες μέρες μην ανησυχείς.Περιμένω να ξαναπάω στην ψυχολόγο μου.
    Σήμερα στέλνω ένα αγαπημένο μου μουσικό θέμα από έναν μουσικό που αξίζει να διαβάσεις για την ζωή του.
    https://www.youtube.com/watch?v=7uv4do7fOmw
    http://www.fredericdelarue.com/bio.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. https://www.youtube.com/watch?v=Xv-uSjjENvw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν καλό να πηγαίνεις βόλτα έξω στη φύση ή να βλέπεις φίλους. Βοηθά πολύ επίσης, πέρα από τους ειδικούς.
      Εύχομαι καλή συνέχεια και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεσαι για το τι κάνουμε εδώ ή αν θα σχολιάσεις. Η ζωή είναι εκεί έξω, έτσι είχε πει ένας φίλος και έχει δίκιο.
      Οι μουσικές επιλογές πολύ όμορφες.
      Καλή δύναμη.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.