Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2019

"Two shots of sad, one shot of happy"


Θα χιονίσει, δε θα χιονίσει!
Ο καιρός θα δείξει...

Πάντως για μένα μέχρι στιγμής "χιόνισε" άχνη από κουραμπιέδες και μπόλικες "παιδονιφάδες", δικιά μου λέξη αυτή, διότι πέρα από κουραμπιεδοπλάστης είμαι και  λεξηπλάστης συχνά πυκνά... κι όποιου τ' αυτιά του αντέξουν!

Όμορφες και γλυκές οι προηγούμενες μέρες μα συνέβησαν και ιδιαίτερα πράγματα που μου έμειναν στον νου.
Το ένα αφορά στα κουραμπιεδάκια που πλάθω για τις γιορτές και το άλλο στα κάλαντα της παραμονής των Χριστουγέννων.

Φέτος τα ξωτικά μου την είχανε στημένη, μια και βάλανε το χεράκι τους και έμπλεξα εγώ τα δικά μου. Μια επιτυχημένη πάντα συνταγή κατέληξε όλη στον κάδο των απορριμάτων. Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά...χοχο!
Στενοχώρια και κακό και δεν βρήκα τρόπο να τα ξεγελάσω!
Σαν μην έφτανε αυτό ήθελα για την ημέρα των Χριστουγέννων να 'χω κι ακόμα ένα γλυκό (όχι μόνο μελομακάρονα και κουραμπιέδες, τρομάρα μου), ενώ δεν είχα δοκιμάσει ακόμη τις ζαχαρωτές μπουκιές. Είχα βάλει στόχο και μια πορτοκαλόπιτα (τη λατρεύω), μα εκείνα (για τα ξωτικά μιλάμε πάντα) συνέχισαν να χώνουν τις χερούκλες τους σε ό,τι γλυκό ελάμβανε χώρα...! 
Πάει κι αυτή! Φούσκωσε ωραία-ωραία κι έπειτα... έκατσε κι έπιασε λίγο χρωματάκι από κάτω! Μετά από αυτό δήλωσα ότι παραιτούμαι από την κουζίνα μέχρι το τέλος του 2019...!

Παράλληλα με όλα αυτά είχα την "εισβολή" των μαθητών να πουν τα πολυαγαπημένα κάλαντα! Φέτος ήταν μια πραγματική εισβολή από πλήθη "παιδονιφάδων"!
Ένα θα πω... δεν προλάβαινα ούτε στην τουαλέτα να πάω... χεχε! Ήρθαν περισσότεροι από ποτέ, μικροί, μεγάλοι και μεγαλύτεροι. Δεν σταματούσα τις αγκαλιές, μια και χύνονταν επάνω μου. Δε συζητώ για το ταμείο... έμεινε εκτός λειτουργίας πολύ σύντομα! Χαλάλι τους ό,τι και να λέμε!
Τα απόλαυσα όσο δεν παίρνει! Όμως ήταν πολύ αστείο όλο το σκηνικό...

Αποκατάσταση των ζημιών...με χρονική σειρά:
- Η πορτοκαλόπιτα σχεδόν εξαφανίστηκε παρόλη την αποτυχία της (μάλλον δε θέλανε να με στενοχωρήσουν, οικογένεια και φίλοι)...
- Σήμερα εξοπλίστηκα με θάρρος και πυγμή να αντιμετωπίσω τα ζαβολιάρικα ξωτικά. Να πάρω εκδίκηση ξαναπλάθοντας τα περιβόητα γλυκίσματα! Και φυσικά... τα κατάφερα, φτιάχνοντας τους καλύτερους από κάθε άλλη φορά, μικρούς στρογγυλούς κι αφράτους, κάτασπρους και φωτεινούς σαν την πανσέληνο (καλή ώρα). Όχι θα τους πέρναγε στα μικρά πλάσματα με τα μεγάλα αυτιά!


Να σοβαρευτώ και λίγο τώρα, γιατί μέχρι στιγμής πήρα ανάποδα τον τίτλο του τραγουδιού που ακολουθεί κι έκανα στην πράξη:
"Two shots of sad, one shot of happy" 

Ο κανονικός τίτλος είναι:
"Two shots of happy, One shot of sad"
Όπως δηλαδή συμβαίνει στην ζωή μας. Κάτι που είναι ανάγκη να αποδεχτούμε , ώστε να ζούμε εν ειρήνη μέσα μας!

Dj.M

 "We were mixing the bitter with the sweet"


Το επόμενο είναι αφιερωμένο στην ημέρα, λόγω πανσελήνου. Ένα κολληματάκι το έχω με δαύτη. 

"A girl on the moon" 


Dj.M

Έτσι, το σημερινό δημιουργήθηκε αυθόρμητα κι εν ώρα ξεκούρασης, για να "πατάξουμε" τη μελαγχολία των ημερών. Δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί πως τέτοιες μέρες συνυπάρχουν η χαρά με τη μελαγχολική διάθεση. Αναμνήσεις πάνε κι έρχονται γλυκές και πικρές μαζί. Τρυφερές στιγμές και άλλες δύσκολες. Που εν τέλει είναι κι εκείνες που μας πλάθουν.
Μα αυτό είναι κι εμείς συνεχίζουμε...

Καλά να περνάτε! 

 

18 σχόλια:

  1. Καλησπέρα.Χαίρομαι που βλέπω ότι σου αρέσουν τα τραγούδια που σου στέλνω.Το τραγούδι των U2 μου το θύμισε μια διασκευή που άκουσα σε πιο jazz εκτέλεση και μου άρεσε και αυτή.https://www.youtube.com/watch?v=60vps0QCbNU&list=PLEA3B4A089B62860D&index=2
    Διάβασα την ανάρτηση σου και μου άρεσε που προσπάθησες να κάνεις γλυκά.Άσχετα με το αποτέλεσμα.Η προσπάθεια μετράει.
    Επειδή καταλαβαίνεις από μουσική θα σου στείλω σήμερα ένα τραγούδι που εχει κάνει εντύπωση.
    https://www.youtube.com/watch?v=LUMV7SQt5wc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν όλα όσα έχεις στείλει. Ακούω επίσης πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής. Αν δεν μου άρεσαν, δε θα τα έβαζα σε αναρτήσεις μου.
      Έπεται συνέχεια με πολλά από αυτά, οπότε δε θα ήθελα να αισθάνεσαι υποχρεωμένος να σχολιάζεις κάθε φορά που θα αναρτώ κάποια επιλογή σου.
      Εμένα είναι χαρά μου να το κάνω, οπότε αυτό αρκεί.
      Το τελευταίο μουσικό κομμάτι "σε κολλά στον τοίχο". Είναι τρυφερός σπαραγμός. Είναι η έκφραση της μίας και μοναδικής αγάπης. Ναι, μπορεί να κάνει εντύπωση όπως λες, διότι αφορά κάτι σπάνιο για το σήμερα, αυτό το πηγαίο και αυθεντικό, όπου δύο ψυχές έρχονται απέναντι η μία στην άλλη και βιώνουν την απόλυτη ένωση. Ο πιο καθηλωτικός τρόπος για να κάνει κάποιος ερωτική εξομολόγηση στο άτομο που αγαπά απόλυτα.
      Ευλογία μια τέτοια αγάπη άσχετα από τη μοίρα της. Νιώθουν τόσο βαθιά συναισθήματα οι άνθρωποι πια;
      Ομολογώ ότι δεν το είχα ακούσει, μα σε κερδίζει από την πρώτη λέξη.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Δεν αισθάνομαι υποχρεωμένος να σχολιάζω επειδή βλέπω επιλογές μου σε αναρτήσεις σου.
      Γνωρίζω πολύ καλά όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με την μουσική εάν κάποιος καταλαβαίνει τι ακούει,γιατί το ακούει και γιατί αρέσουν οι επιλογές μου.
      34 χρόνια είμαι σε αυτή τη δουλειά.Βέβαια τώρα που τα πράγματα έχουν αλλάξει και ο περισσότερος κόσμος ακούει ότι του "σερβίρουν" μόνο ως Hobby.

      Το τραγούδι της Μποφίλιου και εγώ οταν το άκουσα κόλλησα και απλά έτρεχαν τα μάτια μου.Σε πάει σε άλλες εποχές.
      Σκέφτηκα να στο στείλω γιατί είναι ένα τραγούδι που μου έκανε εντύπωση.

      Οι αναρτήσεις σου με κάνουν και σχολιάζω όχι τα τραγούδια.Απλά χαίρομαι γιατί βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ξέρουν τι και γιατί ακούν κάτι.
      Κανείς βέβαια στα σχόλια δεν έχει γράψει κάτι.Εαν αρέσουν ή όχι οι επιλογές σου.
      Πιστεύω στο μέλλον να μπορέσουμε να τα πούμε και με mail.
      https://www.youtube.com/watch?v=Qssud2I3nkI
      Η επιλογή μου σήμερα είναι από τα παλιά καλά τραγούδια που σε ταξιδεύουν.
      ΥΓ: Σκέφτομαι να κάνω ένα δικό μου webradio.Να ακούμε όλα αυτά που δεν επιλέγουν τα ραδιόφωνα των Fm.

      Διαγραφή
    3. Κάποιες φορές οι αναγνώστες σχολιάζουν τις μουσικές επιλογές μου. Παλιότερα ήταν συχνότερος ο σχολιασμός των επιλογών μου σχετικά με τα τραγούδια. Όμως ένα ιστολόγιο που έχει ως επωνυμία ένα Cafe δε γίνεται να μην περιλαμβάνει στο περιεχόμενό του μουσική. Τις περισσότερες φορές αφορμή για ένα κείμενο είναι ένα μουσικό κομμάτι.
      Το webradio ήταν και δική μου επιθυμία, μα όλα είναι μια απόφαση μάλλον.
      Να είσαι καλά και αν το κάνεις αν το θες πολύ.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Γλαύκη μου.
    Ευλογημένες οι στιγμές που έζησες αγαπητή μου φίλη. Πόσο όμορφο να βρίσκεσαι ανάμεσα στους μαθητές σου. Πρωτόγνωρη εμπειρία. Πολύ σημαντική για κάθε δάσκαλο. Εκεί νιώθει το δέσιμό του με τους μαθητές του και την επιρροή που ασκεί στην ψυχή τους.
    Να είσαι καλά, να σου ευχηθώ να έχεις συνέχεια τέτοιες στιγμές μοναδικές.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Γιάννη μου!
      Πράγματι το θεωρώ ευλογία όλο αυτό με τα παιδιά. Δε μαραζώνει η ψυχή ποτέ. Νιώθεις πάντα παιδί. Πάντα έτοιμος για να νέα ξεκινήματα, οπότε ασκούν κι αυτά με τη σειρά τους τη δική τους επιρροή επάνω μας. Η σχέση μαθητή και δασκάλου είναι σχέση ανιδιοτελούς αγάπης, άρα μοναδική. Έτσι οφείλει να είναι. Αλίμονο το οτιδήποτε άλλο.
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τα γλυκά σου λόγια:
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες στιγμές! Και η αποτυχίες στην κουζίνα όμορφες στιγμές είναι, να το ξέρεις.
    Υπέροχο συναίσθημα γεννά η εικόνα με τους μαθητές σου να χύνονται στην αγκαλιά σου!
    Χρόνια πολλά και καλά Γλαύκη μου
    Και του χρόνου με γεμάτο ταμείο
    Καλή χρονιά κι ευλογημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιώνω υπέροχες και αξέχαστες στιγμές στο σχολείο με τους μαθητές όλων των τάξεων κι αυτό είναι η ουσιαστική αμοιβή μου. Νιώθω πληρότητα.
      Τα καμώματα της κουζίνας τα βλέπει η μέρα και γελά κάποιες φορές;-)
      Καλή χρονιά, κορίτσι μου, με ό,τι ποθεί ειλικρινά η ψυχή σου!

      Διαγραφή
  4. Μα βέβαια, η επαφή με τα παιδιά, κάθε είδους επαφή είτε πρόκειται για τα δικά σου παιδιά, είτε για τα εγγόνια σου, είτε για τα παιδιά της τάξης σου, του νηπιαγωγείου, ή του παιδικού σταθμού, αυτή η επαφή είναι λειτούργημα Γλαύκη και ευλογία.
    Με την κουζίνα, κυρίως με την ζαχαροπλαστική έχω σχέση λατρείας αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν έχω και αποτυχίες αλλά κι αυτές έχουν το γούστο τους.
    Στο μοίρασμα είναι το ουσιαστικότερο, αυτό που ξέρεις πως αυτό που με τόσο μεράκι έφτιαξες θα το δοκιμάσουν οι αγαπημένοι σου άνθρωποι.

    Χρόνια πολλά Γλαύκη
    μια υπέροχη νέα χρονιά σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια!
      Αντεύχομαι!
      Να μοιράζεσαι αγάπη και καλοσύνη με τους ανθρώπους που εκτιμάς και το αξίζουν!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά Γλαύκη μου!

    Χαμογέλασα με τις αβαρίες σου στα γλυκά και τις γλυκές παιδονιφάδες που σε τρέλαναν (με την καλή έννοια) και ευχαριστήθηκα και τις δύο μουσικές σου επιλογές ( τα άκουσα στο πολύ δυνατό! Υπέροχα!)
    Θυμήθηκα τις δικές μου "γλυκές αποτυχίες"...έτσι το διασκέδαζα κι εγώ! Όχι που θα τα βάψουμε μαύρα! ☺
    Είθε οι αποτυχίες μας να περιορίζονται ...στην κουζίνα μας! ☺

    Καλή χρονιά εύχομαι, γεμάτη χαμόγελα και υγεία μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι οι αποτυχίες μας να ήταν μόνο στην κουζίνα...!
      Απλά ήταν αστείο όλο αυτό που μου συνέβαινε αυτές τις μέρες για πράγματα που έχω κάνει πολλές φορές. Ήθελα και κάπως να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα γι' αυτό κι έγραψα γι' αυτές τις εμπειρίες-γκάφες της καθημερινής ζωής. Να μην μας τρώνε όλο τα σοβαρά και βαρύγδουπα. Από δαύτα έχουμε μπόλικα!
      Μάρα δεν τα βάφουμε, κι ευτυχώς. Πέφτουμε και σηκωνόμαστε πάλι. Ε, κάτι γρατζουνιές μένουν, αλλά κι αυτές είναι στο πρόγραμμα;-)
      Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!
      Και συνεχίζουμε με στόχο τα καλύτερα πάντα μπροστά μας σε κάθε τομέα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα.Με καλύτερη διάθεση σήμερα γιατί εχει το αγαπημένο μου καιρό.Κρύο και πραγματικό χειμώνα.
    Απολαμβάνω την Κυριακή παρέα με ζεστό καφέ δίπλα στο τζάκι με μουσική.
    Σου στέλνω 2 τραγούδια.
    Το πρώτο είναι η αυθεντική εκτέλεση και το δεύτερο η διασκευή.
    https://www.youtube.com/watch?v=faEddaKvuAM
    https://www.youtube.com/watch?v=AbnPm6kNssU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Προτιμώ το δεύτερο, γιατί μάλλον μου ταιριάζει περισσότερο ως άκουσμα ως στυλ. Δίνει μια αίσθηση ελευθερίας και ίσως χαλαρότητας και άνεσης...

      Απαντώ με κάτι τελείως διαφορετικό (και τα δύο είναι άσχετα και μεταξύ τους, με βάση τη δική μου διάθεση:
      https://www.youtube.com/watch?time_continue=68&v=XFkzRNyygfk
      https://www.youtube.com/watch?v=0S1BBUVRjcU

      Μου άρεσε η πρότασή σου, διότι με έκανε να νιώσω καλύτερα. Thanks.

      Διαγραφή
  7. Και οι Radiohead αλλά και οι Verve μου αρέσουν.Μεγάλες επιτυχίες και τα δύο.
    Εάν έχεις χρόνο και μπορείς να ακούσεις https://www.e-radio.gr/Imagine-897-Thessaloniki-i762/live είναι ένα ραδιόφωνο που μπορώ να ακούω όταν είμαι στο σπίτι κυρίως αλλά και στο γραφείο.
    Από τις 10:00 το πρωί καθημερινά και από νωρίς το πρωί Σαββατοκύριακα.
    Εάν δεν τα πούμε μέχρι το νεό έτος εύχομαι καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η ραδιοφωνική σου πρόταση. Δεν έχω προλάβει ν' ακούσω αρκετά, μα για όσο άκουσα μου έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον.
      Περιμένοντας το νέο έτος στέλνω ένα μουσικό κομμάτι, μια συνεργασία ανέλπιστη που όμως μου άρεσε ιδιαίτερα. Πάντα μου τραβούν την προσοχή παράξενοι καλλιτεχνικοί συνδυασμοί:
      https://www.youtube.com/watch?v=eiDiKwbGfIY

      Δε στέλνω προς το παρόν ευχές, διότι θα υπάρξει ανάρτηση για την υποδοχή του νέου έτους (να μη χαλάω και τις συνήθειές μου :)) )

      Υ.Γ.: Απόψε είμαι τυχερή, διότι θα πάω ν' ακούσω από κοντά το πρόγραμμα ενός Dj (φίλος και συνεργάτης φίλων μου) που τιμά τον ρόλο του με το παραπάνω πια - όσο λίγοι θα έλεγα (αν και το κάνει περιστασιακά πια. Επιλογές μόνο με CD's και δίσκους (δικά του όλα), τις οποίες σκαρώνει εκείνη την ώρα. Είναι εξαιρετικός σ' αυτό που κάνει και παράλληλα πολύ καλός άνθρωπος (δεν έχει "δηθενιές" και μηδέν έπαρση)!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα.και εγώ κάπως έτσι παίζω μουσική.Επειδή είμαι συλλέκτης δίσκων πολλά χρόνια έχω φτάσει πλέον τους 5000 περίπου μου αρέσει να επιλέγω μουσική μόνο από δίσκους και κάποια απο cds.
    Αυτοί που έχουν έπαρση για μένα δεν εχουν αγάπη για αυτή τη δουλειά.Θέλουν μόνο να κάνουν γνωριμίες και να το παίζουν δηθεν.
    Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι.
    Σε όλες τους τομείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5.000 δίσκους...! Οκ.
      Μου θύμισες τώρα έναν φίλο μου στη λυκειακή εποχή όπου είχε ήδη κάνει μια τεράστια συλλογή από τότε! Ήταν πάθος φυσικά, που όμως δεν το αξιοποίησε ποτέ επαγγελματικά, διότι έγινε φαρμακοποιός (δεν ξέρω φυσικά με σιγουριά για πολύ αργότερα τι έκανε, γιατί διασκορπίστηκε η παρέα της εποχής εκείνης)...
      Για κάθε δουλειά ισχύει αυτό που λες για την αγάπη και τη μη έπαρση. Όποιος λειτουργεί με εγωιστικό τρόπο στον τομέα του έχει χάσει το παιχνίδι και δίχως να το αντιληφθεί έρχεται η ώρα και του γυρίζει μπούμερανκ.
      Στον τόπο μας πάσχουμε από αυτό, ειδάλλως θα είχαμε κάνει θαύματα.
      Ο άνθρωπος είναι περιττό να είναι μετριόφρων, όμως είναι σημαντικότατο να έχει μάθει να είναι ταπεινός στη ζωή του.
      Φεύγω, γιατί με έπιασε η συνηθισμένη μου φλυαρία...:)

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.