Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Εκεί που πλησιάζεις εκεί και το χάνεις


Σήμερα δεν έχει πολλά λόγια. Μόνο το παρακάτω...

Για κάθε περίπτωση που έχουμε καταβάλει πολλή προσπάθεια, κόπο και χρόνο, αγάπη και θέληση, για την οποία έχουμε στερηθεί, έχουμε δείξει υπομονή, κατανόηση και αντοχή, δυναμισμό και τόλμη, ίσως έχουμε κάνει και υπέρβαση εαυτού. Κι εκεί που πλησιάζουμε, το χάνουμε σαν το νερό που γλιστρά με απόλυτη ευκολία από την παλάμη μας.
Με αφορμή δυο τέτοιες περιπτώσεις που αυτή τη χρονιά έφτασα τόσο κοντά στο τέρμα μα "γλίστρησαν" μακριά σε χρόνο αστραπής, η μία με δική μου απόφαση (καμιά φορά δίνουμε τέλος αιφνίδια σε project και συνεργασίες χρόνων) και η άλλη ήταν απόφαση εκτός δικού μου πλαισίου.

Τα υπόλοιπα θα τα αφήσω στο τραγούδι που έδωσε την έμπνευση, που με παρέσυρε στον δυνατό ρυθμό του και προκάλεσε πλούσια ροή συναισθημάτων.




Το μουσικό κομμάτι δεν είναι δική μου επιλογή, μα ενός νέου αναγνώστη, ο οποίος ήρθε με πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες μουσικές προτάσεις στην πρώτη του επαφή με το ιστολόγιο εδώ.
Είμαι πραγματικά ευγνώμων για τα μουσικά του δώρα και αποφάσισα να δημιουργήσω μια λίστα από όπου θα επιλέγω τραγούδια για κάποιες αναρτήσεις μου, για να τιμήσω την προσφορά του.
Έτσι θα υπογράφονται οι επιλογές του στις αναρτήσεις:  (Dj M).

 

14 σχόλια:

  1. Να ευχηθώ καλές γιορτές Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, να είμαστε καλά, διότι τα πράγματα γύρω έχουν πάρει μια κατηφόρα δίχως φρένο...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα.
    Δυνατή η πρώτη επιλογή σου.Πιστεύω ότι ταιριάζει με το κείμενο σου.
    Είναι πραγματικά μερικές φορές παράξενο ενώ προσπαθούμε για κάτι τόσο πολύ στο τέλος να το χάνουμε.
    Να χάνουμε τον "επίλογο".Που τις περισσότερες φορές για να φτάσεις εκεί έχεις προσπαθήσει αρκετά.
    Αλλά και πάλι κάτι σου έχει μέινει από όλο αυτό.Κάτι έμαθες.
    Μετά από όλο αυτό τι κάνεις ? Εστω για λίγο "Σιωπή" που λέει και το τραγούδι του Παύλου Παυλίδη από τα Ξυλίνα Σπαθιά.

    https://www.youtube.com/watch?v=SR0NNl4I7NA

    https://www.youtube.com/watch?v=wQy23h0-zXk

    https://www.youtube.com/watch?v=x-xTttimcNk

    https://www.youtube.com/watch?v=1wVRZI-aJsU
    (Dj.M)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μαθαίνουμε και τίποτε δεν πάει χαμένο! Το λέω συχνά και είναι αρχή μου. Μαθαίνουμε, όμως δεν είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουμε να αλλάξουμε στάσεις και συμπεριφορές πάντα.
      Σοφή η πρώτη μουσική σου πρόταση και μπορώ να μαρτυρήσω ότι με συγκίνησε βαθιά. Από την άλλη χαίρομαι που τους θυμήθηκες.
      Τα υπόλοιπα επίσης έχουν το δικό τους στόχο.

      Μάλλον δεν έχεις δικό σου ιστολόγιο, αν και θα είχε ενδιαφέρον...

      Ελπίζω να είδες την απάντησή μου στην προηγούμενη ανάρτηση.

      Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα.Την είδα την απάντηση σου στην προηγούμενη ανάρτηση.
      Απλά έχω θέμα με το mail.Πιστεύω μέσα στις γιορτές να το λύσω.
      Δεν ξέρω εάν σου άρεσαν τα άλλα τραγούδια.
      Σου στέλνω ένα που θα επέλεγα σίγουρα εάν είχα εκπομπή σε ραδιόφωνο.Ταιριάζει σίγουρα με τον καιρό που βλέπω σήμερα έξω από το παράθυρο μου.
      https://www.youtube.com/watch?v=amT_qZtGn7Y

      Διαγραφή
    3. Μου άρεσαν όλα τα τραγούδια. Το ανέφερα λέγοντας πως πέτυχαν τον στόχο τους. Πέρα από τη μουσική, οι στίχοι "μίλησαν" και είχαν πολλά να μου πουν, όπως και πολλών προηγούμενων τραγουδιών.

      Καλή επαναφορά του mail.
      Το τελευταίο πράγματι ταιριαστό με τον καιρό έξω σήμερα. Μελαγχολία όλη μέρα, κάπως γλυκιά όμως.
      Ραδιοφωνική εκπομπή, ναι! Ήταν ένα από τα όνειρά μου...

      Διαγραφή
    4. Το θέμα που έχω με το mail είναι ότι έχω μόνο της εργασίας μου.Και γιαυτό και δεν εχω στείλει μήνυμα από εκεί.
      Για να φτιάξω δικό μου δεν το σκεφτόμαι προς το παρόν.
      Είμαι σε μια φάση άγνωστη μετά το θάνατο της μητέρας μου.
      Πλησιάζουν και οι γιορτές και είναι όλα αρκετά δύσκολα.
      Τέλος πάντων.Προσπαθώ να το ξεπεράσω αλλά είναι δύσκολο.Γιατί η μάνα είναι μόνο μία.Και σε όποια ηλικία και αν την χάσεις ο πόνος είναι μεγάλος και η απουσία της τεράστια.
      Μερικοί άνθρωποι είμαστε "εύθραυστοι",όπως έλεγε ο Sting.
      Μια υπέροχη διασκευή : https://www.youtube.com/watch?v=9qTYsrhntnc
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    5. Μετά από σοβαρές απώλειες στην ζωή μας μπαίνουμε σε μια φάση άγνωστη σίγουρα και απλά ελπίζουμε να μπορούμε να βγούμε σώοι και δυνατοί από αυτή.
      Έχω χάσει τον αδερφό μου στα 35 του σε τροχαίο (χωρίς δική του υπαιτιότητα) και τον πατέρα μου (από ασθένεια). Μπορώ, λοιπόν, να κατανοήσω πολύ καλά. Ναι, είμαστε εύθραυστοι και τώρα το λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψη μου, μα συνάμα έχουμε πολλή δύναμη.
      Αυτό μην το ξεχνάς.

      Το μουσικό κομμάτι του Sting το λατρεύω και υπάρχει σχετική ανάρτηση για το θέμα. Η διασκευή ιδιαίτερη και μου άρεσε επίσης.

      Συνέχεια στο επόμενο σχόλιο...

      Διαγραφή
  3. Γλαυκη μου εύχομαι όλα να είναι υπέροχα από δω και πέρα για σένα. Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
      Εύχομαι να περάσεις γλυκές στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς και σου επιτρέπουν να είσαι ο εαυτός σου!
      Να είσαι καλά!
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα.
    Επειδή δεν είμαι πολύ καλά αυτό το καιρό θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την επικοινωνία που είχαμε και να σου πω ότι θα τα ξανα πούμε και πάλι όταν θα είμαι καλύτερα.
    Εχω κλείσει ραντεβού με ψυχολόγο για να με βοηθήσει με το πρόβλημα που έχω.
    Εύχομαι καλές γιορτές.Με υγεία.Και όσοι έχετε τους γονείς σας ακόμα να περάσετε μαζί τους τις γιορτές και να τους αγαπάτε και να τους αγκαλιάζετε.
    Θα διαβάζω αυτά που γράφεις.

    https://www.youtube.com/watch?v=r7rF2EZ0A_0

    https://www.youtube.com/watch?v=F6bOrFY1qKw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι είναι σοφό να ζητάμε βοήθεια από εκείνους που μπορούν να μας την προσφέρουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το οφείλουμε θα έλεγα στον εαυτό μας αλλά και σε εκείνους που αγαπάμε και μας αγαπούν. Να το κάνεις και χαίρομαι που το ακούω από έναν άνδρα, γιατί το αρσενικό φύλο δεν τολμά να κάνει εύκολα μαι τέτοια κίνηση, δεν είναι σύνηθες. Έτσι, σπέρνουν θύελλες και στους γύρω τους...
      Όλα θα πάνε μια χαρά!

      Για τα μουσικά κομμάτια δεν έχω να πω τίποτε, γιατί "μίλησαν" εκείνα.

      Ένα δώρο και από εμένα:

      https://www.youtube.com/watch?v=eDCkFymYHIQ
      (με πίστη επιτυγχάνονται οι στόχοι)

      https://www.youtube.com/watch?v=_5k8v2Cln3s
      (το λατρεύω)

      https://www.youtube.com/watch?v=qgmXPCX4VzU
      (αισιοδοξία μέσα από την αγάπη)

      https://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE
      (στέλνω έναν φύλακα άγγελο)

      Καλή δύναμη!
      Σε περιμένουμε εδώ, όταν θα είσαι έτοιμος μα κι όποτε αισθανθείς την ανάγκη να μοιραστείς το οτιδήποτε!
      Μη λείψουν πολύ καιρό οι μουσικές σου προσφορές!
      Ωχ, άρχισα να παθαίνω εξάρτηση μού φαίνεται...;-)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τα τραγούδια.Είναι όλα υπέροχα.Και όλα εχουν το δικό τους μήνυμα.
    Δεν πάω πρώτη φορά σε ψυχολόγο.Έκανα ψυχοθεραπεία 3 χρόνια.
    Απλά τώρα είναι εύκολο και για μένα αλλά και για την ψυχολόγο.Επειδή με γνωρίζει και μπορεί πιο γρήγορα να μου δώσει βοήθεια.Εχω πάει μια φορά.Και θα ξανα πάω.
    Επειδή λατρεύω την μουσική που για μένα είναι τρόπος ζωής πολλά χρόνια τώρα,μπορώ να σου πω ότι ακούω αρκετά είδη αλλά λατρεύω την λεγόμενη "μάυρη" μουσική.SOUL,BLUES,JAZZ,FUNK,ACID JAZZ,και γενικά ότι εχει σχέση με αυτά τα είδη.
    Ακούω και ροκ,ποπ ,εθνικ,lounge και από Ελληνικά ροκ,εντεχνα και ότι δεν κουράζει τα αυτιά μου.

    Αυτά προς το παρόν,δεν ξέρω εάν σε κουράζω με τα θέματα μου.Αλλά όταν ήρθα στο blog σου τυχαία ψάχνοντας να διάβασω κάτι αξιόλογο ,μου έκαναν εντύπωση τα κείμενα σου αλλά και οι μουσικές επιλογές.
    Στέλνω για καλές γιορτές τραγούδια πολύ αγαπημένα μου.θα καταλάβεις ποια μου αρέσουν περισσότερο.

    https://www.youtube.com/watch?v=wo_K4KMwhLo

    https://www.youtube.com/watch?v=ceJ3v8-S2Ic

    https://www.youtube.com/watch?v=fFQ2CNWWLs4

    https://www.youtube.com/watch?v=CwjQyVHINUA

    https://www.youtube.com/watch?v=YQqnAiIQTQQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα
      Δεν με κουράζεις. Μπορείς να στέλνεις ό,τι θέλεις, όποτε σου κάνει κέφι. Για το μόνο που διατηρώ επιφυλάξεις είναι ότι δεν μπορώ συνήθως να απαντώ άμεσα στα σχόλια λόγω υποχρεώσεων. Αυτές τις μέρες που γράφεις είχα λίγο περισσότερο χρόνο, επειδή πλησιάζουν οι γιορτές και θα έχω διακοπές μια και τα σχολεία κλείνουν.

      Με τα άλλα σχόλια που είχες γράψει έκανα μια γκάφα και δεν μπορώ να τα επαναφέρω... Δεν είμαι εγώ στη φωτογραφία, αλλά θα μπορούσε, υπάρχουν πολλά κοινά σημεία. Δεν είμαι όμως κοπελιά :))
      Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ για τα τραγούδια!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.