Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Η ζωή είναι περίεργη κι εμείς... έτοιμοι;


Περιμένοντας τον νέο χρόνο να μας πάρει στη δική του μοναδική διαδρομή, ας θυμηθούμε κάποια από τα "πρέπει" της ζωής, που μόνο εκείνα τελικά μας κάνουν λίγο καλύτερους ανθρώπους.

Με τη ματιά του Μπουκόφσκι τούτα τα "πρέπει", με τα οποία συμφωνώ, γι' αυτό και αναρτώνται εδώ. Μια μικρή υπενθύμιση για τα λόγια του μού έκανε πριν λίγες μέρες η φίλη Αριστέα σ' ένα σχόλιό της.


Η ζωή είναι περίεργη καθώς την ζεις μονάχα μία φορά και την πληρώνεις δέκα.

Πρέπει να απογοητευτείς από φίλους, να γελάσεις με κρύα ανέκδοτα και να υπομείνεις βαρετές ταινίες μέχρι εκείνη που ασυναίσθητα θα σε αλλάξει για πάντα.

Πρέπει τουλάχιστον μία φορά να καεί η γλώσσα και η καρδιά σου.

Πρέπει να χάσεις στα χαρτιά την ίδια μέρα που θα χάσεις και στην αγάπη.




Πρέπει να αποτύχεις για να επιτύχεις, γιατί όσοι δεν απέτυχαν είναι όσοι ποτέ δε ρίσκαραν.

Πρέπει να βρεις έναν άνθρωπο για τον οποίο θα τα παρατούσες όλα και να αναγκαστείς να παρατήσεις την ιδέα του μαζί.

Να ευχηθείς να ήσουν για μια στιγμή αλλού, σε εκείνο το “εκεί” που τόσο σου έχει λείψει.

Να έρθει η μέρα που δεν θα μπορέσεις να παραδεχθείς τα συναισθήματά σου, ούτε καν στον εαυτό σου.

Και πρέπει να πεθάνεις μερικές φορές πριν μπορέσεις πραγματικά να ζήσεις.

Να δεις τον κόσμο σου να καταρρέει τριγύρω μα και μέσα σου.

Να έρθει πρέπει η στιγμή που δεν θα ξέρεις τη σωστή απάντηση.


Ή ακόμη και η στιγμή που δεν θα έχεις καν απάντηση.


Τότε μπορείς να πεις ότι έχεις ζήσει, ειδάλλως είχες μια υποψία μόνο του τι είναι η ζωή, συχνά νομίζοντας κιόλας ότι ξέρεις τα πάντα. Ησυχάζεις διατηρώντας αυτή την ψευδαίσθηση και κρύβεσαι πίσω από εγωιστικές, υπεροπτικές και αλαζονικές συμπεριφορές, οι οποίες δεν σε εξελίσσουν βήμα παραπέρα, κάνοντας παράλληλα δυστυχείς τους γύρω σου.

Μουσικό διάλειμμα μέχρι να ακούσουμε τα απαλά βηματάκια του νέου έτους...







@ Μουντή η σημερινή ανάρτηση, όμως η ζωή δεν μας υποδέχεται με στρωμένα τα κόκκινα χαλιά και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε για κάθε μας βήμα. Το ζήτημα είναι κατά πόσο το γνωρίζουμε εξαρχής και πόσο το επιθυμούμε.

Να περνάτε όμορφα! 


10 σχόλια:

  1. "Να ευχηθείς να ήσουν για μια στιγμή αλλού, σε εκείνο το “εκεί” που τόσο σου έχει λείψει"
    Μήπως αυτή η στιγμή αξίζει όσο μια ολόκληρη ζωή;;;

    Καλά να περνάς Γλαύκη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ελένη μου, θα άξιζε για τους ανθρώπους που έφυγαν για πάντα από κοντά μας και ειδικά για όσους είχαν την ζωή μπροστά τους.
      Σε φιλώ, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Κάποια τα ασπάζομαι, κάποια όχι Γλαύκη μου. Κάποια "πρέπει" είναι πάνω απ' τις αντοχές μου κι έτσι έχω βρει εναλλακτικούς δρόμους.
    Να είσαι και να περνάς καλά Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις ισχυρό το ένστικτο της αυτοσυντηρήσης και αυτοπροστασίας και σε βρίσκω μια χαρά. Όχι, σαν μερικές μερικές...που δεν χαμπαριάζουν τίποτε και κουτουλάνε το κεφάλι τους στον τοίχο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Όπως λέει και η Μαρία, μερικά τα ασπάζομαι, άλλα πάλι όχι. Οκ, είναι και τα βιώματα τού καθενός που διαμορφώνουν την φιλοσοφία του περί ζωής.. Τις είχα αναρτήσει κι εγώ αυτές τις φωτό (τι όμορφες!) και μάλιστα την πρώτη την είχα αναρτήσει τα προηγούμενα Χριστούγεννα, αν δεν με απατά το αλτσχάιμερ! Καλημέρα και καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μανία, εσύ και ο Πέτρος με το αλτσχάιμερ! Άστε το να πάει ρε παιδάκι μου...να πάει αλλού...στα βουνά!
      Εγώ πάλι συμφωνώ σχεδόν με όλα και καλά να παθαίνω ό,τι παθαίνω!
      Ναι, οι φωτογραφίες είναι λατρεμένες, αλλά δεν θυμόμουν ότι τις είχες βάλει. Βάζεις πάντα εκπληκτικές εικόνες, οπότε ας πάρουμε λίγο από την ομορφιά τους κι εμείς βρε παιδάκι μου;-)
      Τα λέμε πάλι!

      Διαγραφή
  4. Να έχεις Καλή Πρωτοχρονιά Γλαύκη μου. Ολόψυχες ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Γιάννη μου, και θα ευχηθούμε επισήμως με το νέο έτος!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία και όλα τα καλά ευχές από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα εύχομαι, Αριάδνη!
      Να είναι μια χρονιά γεμάτη όμορφες κι ευτυχισμένες στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς και πάντα με υγεία!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.