Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2023

Με το νέο έτος ίσως υπάρξει η ευκαιρία

Να που ήρθε πάλι η ώρα να βαδίσουμε στο νέο ετήσιο μονοπάτι. Είμαστε έτοιμοι; Ποιος ξέρει; Απλά περπατάμε χέρι-χέρι με τον χρόνο, διαβάτες στο άγνωστο όπως πάντα.

Τι σημασία έχει άλλωστε; Χαιρόμαστε, στενοχωριόμαστε, ασφυκτιούμε και ξανά από την αρχή και με διαφορετική σειρά κάθε φορά, όμως χρέος μας είναι να προσφέρουμε κάτι χρήσιμο κι ωφέλιμο σ' αυτόν τον κόσμο μα και να αγκαλιάζουμε με θέρμη και γνησιότητα τις ευτυχισμένες στιγμές που θα διασταυρωθούν στον δρόμο μας.

Καθώς αυτές οι ευτυχισμένες στιγμές δεν είναι πολλές, ειδικά μέσα σε τόσα θλιβερά που ζούμε και ακούμε να συμβαίνουν επίσης, ήθελα να αφήσω ένα μήνυμα ως ευχή για την καινούρια χρονιά.

Ας μην ξεχνάμε να βλέπουμε την καλή πλευρά των ανθρώπων και της ζωής, ώστε να μην σκοτεινιάζουμε κι άλλο την καθημερινότητά μας!

Και σαν συνέχεια μιας λίγο παλαιότερης ανάρτησης - αλλά από την ανάποδη - θα ρωτούσα:

Ποιο είναι το πιο όμορφο πράγμα που θα θέλατε πολύ να πείτε σε κάποιον και δεν το έχετε κάνει ακόμη;

Εδώ θα σημείωνα ότι είναι σημαντικό να ειπωθεί, γιατί η ζωή είναι μία και άλλη δεν έχει! Πείτε το κι ας πέσει χάμω... Η ψυχή θα χαρεί και θα αισθανθεί καθαρή, ε, και πιθανόν θα κάνετε άλλη μία να ανυψωθεί.

Με το νέο έτος ίσως υπάρξει η ευκαιρία για μερικά ανείπωτα.

 


 

Ένα πιο δίκαιο, υγιές, δυναμικό νέο έτος!


12 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά κορίτσι μου. Γλαύκη μου, αγαπημένη μας φίλη. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές αλλά και το πανέμορφο τραγούδι, μία ακόμα φορά.
    Να ειπωθεί, Γλαύκη μου! Να ανοίξουν οι αγκαλιές, να εκφραστούν τα λόγια, να βρουν ανταπόκριση τα συναισθήματα.
    Πόσο όμορφο κάλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μη γίνει, Γιάννη;
      Η ειλικρινής έκφραση θετικών σκέψεων και συναισθημάτων προς τους άλλους είναι πολύτιμη και τόσο λίγη στη σύγχρονη εποχή. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε κολακείες μα σε αλήθειες που αξίζουν να μοιραστούν.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Υγεία, δύναμη και αγάπη να έχετε το 2023! Καλές εγγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά, Γλαύκη μου!
    Υγεία και χαρές εύχομαι!
    Πάντα λέω ότι σκέφτομαι και έχω μέσα μου. Δεν περιμένω!
    Είμαι εκφραστικό άτομο, αφού! ☺
    Δεν έχω μετανιώσει ποτέ ως τώρα!
    Κι έτσι μάλλον θα συνεχίσω! ☺
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις ότι πιο αυθεντικό μπορεί να κάνει ο άνθρωπος κι ας πληγώνει κάποιες φορές. Μια χαρά θα κάνεις να συνεχίσεις όπως είσαι...!
      Εύχομαι μια ήρεμη χρονιά γεμάτη με πολλές γλυκές στιγμές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη ευχή-προτροπή! Να ειπωθούν τ' ανείπωτα.
    Να έχουμε μια χρονιά με εξωστρέφεια, λοιπόν. Ν' ανοίξουν στόματα, καρδιές και αγκαλιές.
    Να είσαι καλά, Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαρία μου, να ανοί9ξουν όλα αυτά που αναφέρεις, να αισθανθούμε περισσότερο άνθρωποι με ψυχή ολοζώντανη και γενναία!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία! Ευτυχώς πάντα μιλάω και λέω ότι νιώθω στους ανθρώπους γύρω μου. Το έμαθα στην πορεία όταν ανακάλυψα πως κάποιοι δικοί μου άνθρωποι δεν μου είχαν μιλήσει όσο θα έπρεπε. Ήταν ένα μάθημα για μένα. Κι έτσι από τότε μιλάω... Χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Ειρήνη!
      Θα έλεγα ότι αυτό που κάνεις είναι το δίκαιο τόσο για εμάς τους ίδιους που το πράττουμε μα άλλο τόσο και για εκείνους που είναι οι αποδέκτες.
      Εύχομαι τα καλύτερα για σένα με τη νέα χρονιά!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Λες...Γλαύκη μου "Εδώ θα σημείωνα ότι είναι σημαντικό να ειπωθεί, γιατί η ζωή είναι μία και άλλη δεν έχει! Πείτε το κι ας πέσει χάμω... Η ψυχή θα χαρεί και θα αισθανθεί καθαρή, ε, και πιθανόν θα κάνετε άλλη μία να ανυψωθεί."
    Πόσο καλύτερα θα νιώθαμε όλοι και αυτοί που θα το ακούγανε και αυτοί που θα το λέγανε...προσυπογράφω κκαι με τα δυο χέρια...
    Λίγο καθυστερημένες οι ευχές μου για καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη, τα δυο ουσιαστικότερα στην ζωή μας.
    Ας φέρει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο! φιλιααα!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου ξέφευγε ετούτο το σχόλιο...:))
      Καθυστερημένη και η δική μου απάντηση, όμως τίποτε από αυτά δεν έχει σημασία!
      Ήρθες και ήρθα και ανταλλάξαμε δυο κουβέντες, επειδή το θελήσαμε!
      Αυτό το μετράει!
      Σου εύχομαι μια πολύ δημιουργική χρονιά με υγεία και πολλή αγάπη!
      Σ' ευχαριστώ και πάλι για όλα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.