Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Πάρε το χριστουγεννιάτικο τραγούδι σου

Μπορεί να έχουν γεμίσει τ' αυτιά μας από χριστουγεννιάτικες μελωδίες παντός είδους εδώ και πολύ καιρό, όμως επειδή τώρα είναι οι μέρες των εορτών, σκέφτηκα να αφιερώσω μία ανάρτηση σε χριστουγεννιάτικα τραγούδια που επέλεξα - κάποιων γνωστών καλλιτεχνών είτε από τον κινηματογράφο.

Πάρτε καφεδάκι κι ένα βιβλίο κι ελάτε για παρέα... 

😊 Αν θέλει κανείς, φέρνει μαζί του και μια δική του χριστουγεννιάτικη μουσική πρόταση (ή περισσότερες)!

😘  Α, και από όσα ακολουθούν ποιο θα παίρνατε μαζί σας







Και λίγο από όμορφες κινηματογραφικές ταινίες...

Serendipity, 2001


Love Actually, 2003


Home Alone, 1990

 

Μα κλείνω με τους αγαπημένους... 😛 Queen!


8 σχόλια:

  1. Α εδώ έχουμε θησαυρούς. Μισό, να φέρω τον καφέ μου, να ανοίξω ήχο και να ξεκινήσω την ακρόαση, Γλαύκη μου.
    Για να δούμε λοιπόν.
    Ξεχώρισα πρώτη την ερμηνεία του John Lenon, φυσικά, που μού άρεσε καλύτερα. Επίσης μού άρεσαν πολύ και το Serendipity αλλά και το Thank God it's Christmas, Queen.
    Όσο για τις δικές μου προτάσεις, είναι διαφορετικές, χμμμ πώς να τις κοινοποιήσω τώρα, σαν σύνδεσμους:
    https://youtu.be/a5j_XuATgRU

    https://youtu.be/LWq5OWYaXDw

    Κορυφαία και μού κράτησαν συντροφιά πολύ μεγάλη.
    Καλά Χριστούγεννα, Γλαύκη μου και να είσαι καλά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ, θαυμάσιες επιλογές και απόλυτα κλασικές!
      Χρόνια πολλά, Γιάννη!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ σαν τον Γιάννη από πάνω, ξεχώρισα αγαπημένο John Lenon, Γλαύκη μου όχι ότι τα άλλα δεν είναι ωραία...
    Η δική μου πρόταση, αν και πέρασαν τα Χριστούγεννα, είναι το κλασικό...Αγια νύχτα σε προσμένουν ...
    Μένουν οι ευχές για μια καινούργια χρονιά, που έρχεται ολοταχώς, δεν θα πρωτοτυπήσω και θα ευχηθώ το κλασικό και αυτονόητο, υγεία, ότι ο καθένας μας επιθυμεί και ανοιχτές καρδιές στην αγάπη...
    Καλή πρωτοχρονιά Γλαύκη μου φιλιααα 🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη αξία οι ευχές σου και κλασική και αγαπημένη η μελωδική επιλογή σου!
      Χρόνια πολλά και... καλύτερα εύχομαι, Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά, Γλαύκη μου. Τ' άκουσα τ' άγριο ξημέρωμα τα τραγούδια που μας επέλεξες, μα τώρα έρχομαι να αφήσω τις ευχές μου.
    Εγώ επιλέξω instrumental γνωστά κομμάτια, ενώ από το Μόνος στο σπίτι μου αρέσει ένα συγκεκριμένο τρυφερό κομμάτι
    https://www.youtube.com/watch?v=_Yt-tGZxV6o&list=PL27E4F3D865056D8D&index=15&ab_channel=Almighty96

    Ολόψυχα σου εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά και μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Αριστέα μου, για τον χρόνο που αφιέρωσες, καθώς και για τις μουσικές προτάσεις!
      Σκοπός μου εδώ ήταν να δώσω κάτι χαλαρό χωρίς προβληματισμούς για ετούτες τις ημέρες. Πολλά τα φορτία... σώνει!
      Χρόνια πολλά και προσεχώς καλύτερα εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Kι εγώ John Lenon, δαγκωτό. Έχω ταυτίσει τις γιορτές μ' αυτό το μελωδικό τραγούδι του αείμνηστου.
    Καλή πρωτοχρονιά να περάσεις, με μουσική και ανθρώπους που αγαπάς, Γλαύκη μου 🎄🎅💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, κλασική η επιλογή σου και πολύ αγαπημένη πράγματι!
      Αντεύχομαι, κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.