Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Φωτεινές οι ψυχές των ανθρώπων!

Η φετινή χριστουγεννιάτικη ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε μια πολύ γλυκιά, τρυφερή, γενναιόδωρη μα κι ανοιχτόκαρδη παρουσία της διαδικτυακής "γειτονιάς", πολύ γνωστή σε όλους για αυτά της τα χαρίσματα! Την αγαπημένη Ρούλα τη Σμαραγδένια!
Ένα ταπεινό "ευχαριστώ" για τα υπέροχα δώρα που παρέλαβα από τα χρυσά χεράκια της!

Πολύ ευχάριστη όμως έκπληξη, που με συγκίνησε ιδιαίτερα, ήταν η γεμάτη παιδική αγνότητα κι ομορφιά ποιητική της συλλογή τα "115 Παιδικά Τιτιβίσματα", Ηράκλειο 1993 (Ρούλα Σμαραγδάκη).

Έτσι, οι ευχές γι' αυτά τα Χριστούγεννα ας απλωθούν σαν θερμός αέρας στην ατμόσφαιρα των ημερών μέσα από την παιδική της ψυχή, για να "χουχουλιάσουν", έστω για λίγο, οι ταλαιπωρημένες ψυχές όλων μας!

Αφιερωμένα τα "τιτιβίσματα" της Ρούλας μας και σε όλα τα παιδιά του κόσμου, ό,τι πιο αθώο έπλασε η φύση, τα οποία δυστυχώς ο άνθρωπος κακοποιεί και αλλοτριώνει όλο και περισσότερο...


"ΓΙΑΤΙ"

Μες στο μικρό μου το μυαλό
μια σκέψη τριγυρίζει
ένα πελώριο γιατί
πολύ με βασανίζει.

Γιατί να υπάρχουνε παιδιά
στον κόσμο πεινασμένα
γιατί να ζουν χωρίς γονείς
και να΄ναι λυπημένα.

Γιατί να υπάρχουν πόλεμοι
ανθρώπους που σκοτώνουν
Θεέ μου αγάπη στείλε τους,
να πάψουν να μαλώνουν.


"ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ"

Τον κόσμο μας θα ήθελα
χωρίς αυτό το χάλι
γι' αυτό και τον ζωγράφισα
με προσοχή μεγάλη.

Χρώματα έβαλα πολλά
κόκκινο, μπλε και άσπρο
τον έκανα και έμοιαζε
μ' ένα μεγάλο άστρο.

Πράσινο μέσα έβαλα
γαλάζιο έχει απ' όξω
να μοιάζει ο κόσμος ήθελα
μ' ένα ουράνιο τόξο.


"ΚΟΙΤΏΝΤΑΣ Τ' ΑΣΤΡΑ"

Μ' αρέσουνε να τα κοιτώ
εκεί ψηλά τα άστρα
μοιάζουν λουλούδια φωτεινά
στου ουρανού τη γλάστρα.

Να είναι άραγε μακριά,
σκέφτομαι μ' απορία
θα ήθελα να πήγαινα
στην πρώτη ευκαιρία.

Μ' ένα μεγάλο πύραυλο
τα άστρα να γυρίσω
και με μεγάλη προσοχή
να τα εξερευνήσω.

Και τότε από κει ψηλά
τη γη μας να κοιτάξω
που μ' άστρο μοιάζει φωτεινό
χαμένο μες τον ουρανό.

 

Φωτεινές οι ψυχές των ανθρώπων
σαν τα άστρα του σύμπαντος,
σαν τις καρδούλες των παιδιών! 

 



Καλά Χριστούγεννα!

 



8 σχόλια:

  1. Η Ρούλα, η "δική" μας Ρούλα, η αγαπημένη μας Ρούλα. Με τη φωτεινή της καρδιάς και αποδεδειγμένα τη λυρική της σκέψη. Με την ικανότητα να την μετασχηματίζει σε στίχο και γραφή και να την αφήνει σαν χάδι κοντά μας.
    Πολύ όμορφα Γλαύκη μου.
    Αυτές οι στιγμές είναι μικρά θαύματα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Γιάννη!
      Είναι όμορφο να συναντά κανείς τόσο γλυκούς και δοτικούς ανθρώπους όπως η Ρούλα!
      Αφήνουν μια ζεστασιά στην καρδιά!
      Εύχομαι να περνάτε καλά με υγεία!

      Διαγραφή
  2. Χρονια πολλά σε ολα τα μικρά
    και σε οσους μεγαλους αισθάνονται παιδιά
    Καλα Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι!
      Χρόνια πολλά με πολλές ευτυχισμένες στιγμές εύχομαι και για σένα!

      Διαγραφή
  3. χεχε! Δεν υπάρχει η Ρουλίτσα!
    Έλαβα κι εγώ το δεματάκι της, η άλλη νικήτρια της κλήρωσης βλέπεις...
    Είναι όμορφο να στέλνεις και να παίρνεις δεμετάκια γεμάτα αγάπη!
    Καλές γιορτές, Γλαύκη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά όταν τα λαμβάνει κανείς έτσι ως έκπληξη, εκεί που δεν περιμένει τίποτε από πουθενά!
      Τα χάρηκα πολύ όλα! Και φαντάζομαι το ίδιο κι εσύ.
      Το δίδυμο των τυχερών κοριτσιών της γενιάς Χ...χαχαχα!
      Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!
      Εύχομαι καλή δύναμη στα δύσκολα και με αγάπη όλα γίνονται λίγο πιο ήπια!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω για μένα όλα αυτά τα όμορφα Γλαύκη μου;
    Με συγκίνησες ιδιαίτερα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήδη άρχισα να κοκκινίζω διαβάζοντας τα.
    Ίσως να φταίει που δεν έχω ζήσει παιδική ηλικία.
    Είχα την τύχη όμως να γνωρίσω αυτήν την όμορφη περίοδο της τρυφερότητας που έχει ένα παιδί, μέσα από τα παιδιά και τα εγγόνια μου...είναι τόσο όμορφες και αθώες οι παιδικές ψυχές! το καλύτερο που έχουμε σ αυτόν τον κόσμο.
    Τα ποηματάκια είναι αυτά που έλεγα στα εγγόνια μου που τώρα έχουν γίνει και αυτά μανούλες!
    Προσυπογράφω, πως τα παιδιά είναι, "ό,τι πιο αθώο έπλασε η φύση, τα οποία δυστυχώς ο άνθρωπος κακοποιεί και αλλοτριώνει όλο και περισσότερο..." δικό σου..
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μικρά μου δωράκια.
    Ο καινούργιος χρόνος που έρχεται, να σου φέρει δώρα ψυχής Γλαύκη μου. Να περνάς όμορφα, με αγάπη φιλιααα!🧡 🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω εμπρός στη γενναιοδωρία και την καλοσύνη σου!
      Πολλοί στα δικά σου χρόνια δεν έζησαν παιδική ηλικία - έτσι έγινε και με τους γονείς μου - όμως επειδή ήταν πάντα παιδιά στην ψυχή διατήρησαν αυτή τη φρεσκάδα , τη γνησιότητα και τη μετέφεραν στα δικά τους παιδιά και τα εγγόνια!
      Να είσαι περήφανη για όσα δημιούργησες υλικά και έμψυχα και να είναι περήφανοι το ίδιο και οι δικοί σου άνθρωποι για σένα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι για όλα και εύχομαι όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου!
      Χρόνια πολλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.