Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Έχεις μήνυμα κι ας μείνει αναπάντητο

Ακολουθεί ένα μήνυμα σε τέσσερα μέρη (βρέθηκαν μπροστά μου στο διαδίκτυο) προς κάθε ενδιαφερόμενο (αν και η αφορμή ήταν μία φίλη που την παιδεύει ο ... εαυτός της)!



"Αγάπα με ...
... όταν το αξίζω λιγότερο,
γιατί τότε το χρειάζομαι περισσότερο." (Σουηδική παροιμία)



"Ο άνθρωπος που σε θέλει

θα ζηλεύει, θα γκρινιάζει αν του μιλάς ψυχρά,

θα στενοχωριέται όταν δε μιλάτε, 

θα φοβάται και θα σου στέλνει μηνύματα συχνά.

Μην τον κατηγορείς, μη λες ότι σε πρήζει.

Να είναι μαζί σου θέλει, του λείπεις.

Θυμήσου πως δεν μπορούν να έχουν όλοι 

έναν τέτοιο άνθρωπο και πως 'ίσως είναι

αυτό που ψάχνεις."



"Δεν είναι η ζωή που είναι πικρή.
Έχει κάτσει η ζάχαρη στον πάτο.
Ανακάτεψέ την."

 

 


👉 Όμορφη pop μουσική από μια μικρή συλλογή της Dido και μάλλον ταιριαστή...

 




6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα ζεστή και τρυφερή στην καλή μας φιλενάδα. Εύχομαι για μια όμορφη μέρα, Γλαύκη μου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη η σουηδική παροιμία! Όλα είναι εύστοχα δηλαδή και πολύ καλά έκανες που μας τα υπενθύμισες.
    Μια γλυκιά καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο δύσκολα βάζουν οι Σουηδοί ;-)
      Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Εγώ στέκομαι στην τελευταία φωτογραφία.
    Με εκφράζει απόλυτα!
    Καλό μήνα, Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άδικο δεν έχεις!
      Πράξη οφείλει ο καθένας μας να την κάνει!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.