Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Η δράση είναι το καλύτερο αντίδοτο...

Εδώ και πολύ καιρό θέλω να γράψω πολλά και με άμεσο τρόπο για όσα ζούμε, όμως δεν το κάνω για πολύ συγκεκριμένους λόγους που δε δημοσιεύονται, με αποτέλεσμα να πιέζομαι, αφού δεν μπορώ να εκφραστώ όπως θέλω. Το προσπαθώ τουλάχιστον με έμμεσο τρόπο, αλλά δεν είναι το ίδιο. 

Γενικά, τα ιστολόγια δεν ασχολούνται πια με κοινωνικά και πολιτικά θέματα όπως συνέβαινε κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, τότε που ήρθα κι εγώ σε επαφή με αυτούς τους ψηφιακούς χώρους. Έπεσε βαθιά σιωπή, θα έλεγα, εκτός κάποιων ελάχιστων εξαιρέσεων. Δε θα το σχολιάσω ούτε θα το κρίνω, όμως μάλλον θα πρέπει να μας προβληματίσει ή στην καλύτερη των περιπτώσεων να αποτελέσει έστω θέμα για συζήτηση...

Σιωπή της κοινωνίας που σου "πλακώνει" την ψυχή. Ίσως πίσω της κρύβεται το συναίσθημα της απελπισίας. Αντίδοτο της οποίας σίγουρα είναι η δράση. Μάλιστα, με αποφασιστικότητα να προχωρήσει κανείς στο σκοτάδι για να ανακαλύψει το φως.

Ένα ακόμη αντίδοτο προσφέρει το εικονικό καφενεδάκι εδώ (πέρα από τον καφέ της παρηγοριάς), τη μουσική. Ερωτικά τραγούδια έχει το "μενού", μια και ήταν πάντα ο ιδανικός τρόπος για να εκφράσει κάποιος την ένταση, το πάθος και το παράλογο του ερωτικού συναισθήματος. Χαρακτηριστικά του κορυφαίου αυτού συναισθήματος, που όμως θα ήταν χρήσιμα για αυτή την πορεία στο σκοτάδι που ανέφερα παραπάνω...











8 σχόλια:

  1. Κοίτα Γλαύκη μου, υπάρχει και εξακολουθεί να δρα μια μεγάλη κατηγορία ιστολογίων, με σαφές πολιτικό και κοινωνικό περιεχόμενο. Προσωπικά ακολουθώ αρκετά από αυτά. Επίσης, το παλεύω και το προσωπικό μου μπλογκ το "Κόκκινο δίκτυο" εδώ https://kokkino-diktio.blogspot.com/
    Ακόμα, είναι δυνατόν να περαστούν κοινωνικά θέματα σε μια σειρά από μπλογκ προσωπικά, όπως π.χ. και εδώ στο δικό σου. Εσύ έχεις μεγάλο εύρος τέτοιων θεμάτων στην ατζέντα σου.
    Συνήθως είναι τι θέλουμε, ο καθένας, να προτάξουμε μια συγκεκριμένη στιγμή.
    Κρατώ, μία ακόμα φορά τη μουσική σου και ταξιδεύω κορίτσι μου.
    Στέλνω δε και την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Γιάννη
      Αναφέρομαι σε όλα τα γνωστά για μένα ιστολόγια, Δεν έχω μπει στη διαδικασία να ψάξω παραπέρα. Τυχαία βρήκα δύο μέσα από κάποιες σελίδες ειδήσεων. Το δικό σου το γνωρίζω και έχω πάρα πολύ καιρό να το επισκεφτώ είναι η αλήθεια...
      Ανταλλάσσουμε κι εδώ απόψεις μεταξύ μας, όμως αυτό λέω παραπάνω, ότι δεν έχω την άνεση να γράψω τα πράγματα όπως τα θέλω, δηλ. απευθείας τις σκέψεις μου ίσως και με σκληρό τρόπο.
      Σίγουρα, ανακουφίζει το να καταπιαστεί κανείς (κι εγώ το κάνω) με θέματα ήπια και ίσως ευχάριστα, καθώς όλα τα φλέγοντα τα διαβάζουμε ή τα ακούμε σε υπερβολικό βαθμό κι αυτό αρρωσταίνει την ψυχή.
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Έχουμε να τα πούμε απο τον Ιανουάριο.
    Αρκετή δουλειά και κούραση.
    Η μουσική είναι πάντα ένας τρόπος ξεκούρασης.
    Βλέπω ότι μάλλον δεν ακούς τα ραδιόφωνα που σου είχα
    προτείνει.
    Για μένα τα καλύτερα ραδιόφωνα που ακούω όλο αυτο το διάστημα είναι 2.
    Kosmos 93,6 - 107 (πρωι απο τις 6 εως τις 00:00) και τα
    Σαββατοκύριακα απο νωρίς το πρωι Offradio.gr
    Εχει πραγματικά απίστευτες εκπομπές και μουσικές επιλογές.Για γιαυτούς που Ψ Α Χ Ν Ο Υ Ν τι θέλουν να ακούσουν.
    Σου στέλνω μουσικές όπως πάντα.Ακου και πές μου...
    (Dj.M)
    https://www.youtube.com/watch?v=8fM9h-BMAsc
    https://www.youtube.com/watch?v=MF-6mBuSGos
    https://www.youtube.com/watch?v=j1Ck42-_btY
    https://www.youtube.com/watch?v=hHv55eYwoSs
    https://www.youtube.com/watch?v=eDhCftYWhao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, μετά από πολύ καιρό, πράγματι.
      Παρομοίως και για μένα πολλή δουλειά και κούραση, πολλά και διαφορετικά που προκύπτουν διαρκώς και συνήθως αγχωτικά και δυσάρεστα (ειδικά στον επαγγελματικό χώρο).
      Από πού συμπεραίνεις ότι δεν ακούω τους σταθμούς που έχεις προτείνει;
      Ακούω, όμως όχι όσο θα ήθελα. Κι αυτό, γιατί δεν ήμουν σε καθόλου ήρεμη φάση για αρκετούς μήνες, λόγω των όσων είπα προηγουμένως. Δεν υπήρχε η διάθεση.
      Από εδώ και πέρα ίσως θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα, οπότε θα απολαύσω περισσότερο.
      Οι μουσικές σου επιλογές για ακόμη μία φορά πολύ ξεχωριστές. Η μόνη επιλογή που μου είναι κάπως "ξένη" (λόγω προτίμησης) είναι το "Hero Dead and Gone". Επίσης, ήταν έκπληξη (ευχάριστη) το τραγούδι της Αστεριάδη, γιατί δεν το γνώριζα όπως και τη συνεργασία της με τον Βήτα. Γενικά, έχω ακούσει απειροελάχιστα τραγούδια της.
      Ευχαριστώ για όλα.
      Μια πολύ μικρή ποικιλία και από μένα (για να μη χαλάμε και τη συνήθεια):
      https://www.youtube.com/watch?v=AxlJh4_-dyw
      https://www.youtube.com/watch?v=6POZlJAZsok
      https://www.youtube.com/watch?v=MCZbjClHc18

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα.Το τραγούδι της Π.Αστεριαδη το άκουσα την Μεγάλη εβδομάδα στο offradio.gr
      Οπως και τα υπόλοιπα που έστειλα.
      Εαν μπορέσεις Σάββατο και Κυριακή πρωί απο τις 6.00 και μετα άκου offradio.
      καλό Σβκ.

      Διαγραφή
    3. Οκ. Ευχαριστώ για την πρόταση.
      Δεν ξέρω αν σου άρεσαν οι επιλογές.
      Μία από τις δικές σου είναι στη νέα ανάρτηση κι ας μην είναι σχετική με το θέμα. Μου άρεσε όμως πολύ.
      Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα.
    Μου άρεσαν τα τραγούδια που επέλεξες.
    Σήμερα είχε για ακόμη μια φορά πολύ ωραίες επιλογές το offradio.gr το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Άκουσα από τον σταθμό αρκετά κομμάτια, όχι πολλά, γιατί είχα πολλά να κάνω. Μου άρεσε πολύ και ακόμη περισσότερο ο τρόπος που έχουν διαμορφώσει τη σελίδα του σταθμού και οι υπηρεσίες που προσφέρουν. Ξεχωρίζουν νομίζω από πολλούς άλλους. Η μουσική τους είναι ψαγμένη πράγματι, όπως και η δουλειά τους.
      Κι ένα από εκεί...
      https://www.youtube.com/watch?v=dNZ1F3Up0Xc
      Θα τον ακούσω και σε άλλες ώρες, ώστε να έχω πληρέστερη εικόνα.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.