Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Δες το προφίλ μου να σου πω ποιος είμαι

Ο κόσμος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι ένας κάπως «μπερδεμένος» κόσμος, που όσο μπορεί να προβάλλει την κοινωνία όπως είναι, άλλο τόσο παρουσιάζει μια εικόνα ωραία πλασμένη σύμφωνα με τις επιθυμίες του κάθε συμμετέχοντα στον ηλεκτρονικό ιστό.

Σε ποιο βαθμό όμως ταυτίζεται το προφίλ μας με την αληθινή εικόνα μας;

Είναι ευρέως γνωστό και ιδιαίτερα συζητημένο το ότι η ανασφάλεια οδηγεί πολλά άτομα στη διαμόρφωση μιας εικόνας ίσως αρκετά μακριά από αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Αυτό επέρχεται, όταν κανείς δεν έχει γνωρίσει σε βάθος τον εαυτό του (όσο μεγαλώνουμε σίγουρα μαθαίνουμε όλο και περισσότερα μέχρι το τέλος της ύπαρξης μας) ή κι αν το έχει πετύχει σε ικανοποιητικό επίπεδο, δεν τον αποδέχεται.

Πιστεύω ότι εδώ είναι το βασικό θέμα... η μη αποδοχή, που κατευθύνει με άνεση στην παραποίηση της ταυτότητας του ατόμου. Κάτι που προσπαθούσε και προσπαθεί να κάνει κάθε ανασφαλής άνθρωπος ούτως ή άλλως στην κοινωνική ζωή του, για να μη φανεί ελλιπής, κατώτερος, άσχημος, εκτός μόδας, εκτός ρεύματος, εκτός ομάδας. Έλα, όμως, που τα ηλεκτρονικά μέσα δίνουν μια απίστευτη ευκαιρία, για να φτιάξει την ταυτότητα που ονειρεύεται! Σάμπως θα βρεθεί από κοντά και με κανέναν από όσους συνομιλεί διαδικτυακά; Μέσα στην τόση αποξένωση, τον ατομισμό και την υπεραπασχόληση της σύγχρονης εποχής (δε συζητάμε καν για το στρεβλό του εγκλεισμού λόγω πανδημίας) ο καθένας μένει στο «κάστρο» του «βασιλιάς» και «βασίλισσα», πάντα με την ασφάλεια της μη έκθεσης.
Έτσι, παίρνει τη χαρά που δεν έχει δοκιμάσει με άλλους τρόπους να βρει. Μια χαρά εφήμερη, που θα αφήνει πίσω της μόνιμο κενό μα και την αναζήτηση της κάλυψής του άμεσα, όπως ο πεινασμένος αποζητά ανυπόμονα το φαγητό και ο διψασμένος το νερό.

Το ζήτημα γίνεται αρκετά σοβαρό και ανησυχητικό στην περίπτωση που θα πιστέψει κανείς ότι είναι αυτό που έχει επιλέξει για ηλεκτρονική ταυτότητα και όχι εκείνο που είναι στην αληθινή ζωή του. Τότε μιλάμε για σύγχυση και μπέρδεμα μεγάλο...
Πού ξέρεις, αν έχω προφίλ αστροναύτη (σαν την αρχική εικόνα ας πούμε), μπορεί και να γίνω!!!!
Α, και μην ξεχνάμε στην Ελλάδα ισχύει απόλυτα και το «ό,τι δηλώσεις είσαι», οπότε τι άλλο θες;

Κι εγώ ως Γλαύκη (ψευδώνυμο για το blog) λέω ό,τι θέλω και εμφανίζομαι όπως επιθυμώ κάθε φορά, όμως είμαι έτσι στα αλήθεια ή πουλάω «παραμύθια»; 
 
 

 

 

 
 Υ.Γ.
Θα προτιμούσα φυσικά να έχω το πραγματικό μου όνομα στο προφίλ μου εδώ στο ιστολόγιο (όσο και να μου αρέσει το ψευδώνυμο που επέλεξα), όμως το απέφυγα για επαγγελματικούς λόγους και μόνο.


 

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!
    Το σημερινό σου θέμα είναι πολύπλευρο για μένα.
    Το θέμα με το τι είναι ο καθένας μας μέσα σε αυτόν τον διαδικτυακό κόσμο είναι ένας γρίφος που πιστεύω ότι για κάποιους λόγους δεν πολυ-ενδιαφέρει κανέναν.
    Απο την άλλη πλευρά είναι όμως και λίγο παράλογο αυτό με το διαδίκτυο.
    Απο την μια δεχόμαστε τα ψέματα που μπορεί να μας παρουσιάζουν κάποιοι γιατί πολύ απλά δεν μας ενδιαφέρει αλλά απο την άλλη θέλουμε να βλέπουμε και την προσωπική ζωή του καθενός μέσα απο instagram,Facebook...Που όποια φωτογραφία ανεβάζει κάποιος στο fb και να την σβήσει απο το προφίλ του το fb την κρατάει στα αρχεία του.
    Οταν κάποιος επιλέξει να κάνει λογαριασμό στο fb πρέπει να γνωρίζει όλα αυτά που γράφει με μικρά γράμματα πριν κάνει αποδοχή σε όλα.
    Οταν συνδέθείς με τον λογαρισμό σου ανοίγει αυτόματα το μικρόφωνο και η κάμερα.Πόσοι το γνωρίζουν αυτό ;;;
    Επειδή δεν μου αρέσει να λέω ψέματα για κανέναν λόγο γιαυτό και λέω μόνο το όνομα μου.Και ότι ασχολούμαι (ακόμα) ερασιτεχνικά ως Dj.
    Επειδή έχω γνωρίσει στον παρελθόν αρκετές "κυρίες" απο το ίντερνετ ,τις εποχές που είχα επιλέξει να είμαι μόνος που άλλα έλεγαν την μια μέρα κάι αλλα την άλλη μπορώ να δεχτώ έως ενα σημείο κάποια ψέματα.
    Γιατί ? Γιατί πολύ απλά δεν με ενδιαφέρει εαν είναι αλήθεια ή ψέμα.
    Έχω την γυναίκα μου,τους φίλους μου αρκετά χρόνια και έτσι η όποια γνωριμία που κάνω είναι μόνο γιατί είμαι κοινωνικός άνθρωπος.
    Εάν προκύψει και φιλία ακόμα καλύτερα.
    Το άν κάποιος για τους δικούς του λόγους θέλει να είναι με ψευδώνυμο είναι δικό του - της θέμα.
    Επειδή έχω και εγώ λόγους που δεν βάζω το mail μου μπορώ να καταλάβω πολύ καλά την επιλογή σου.
    Από τα παλιά χρόνια άλλαζαν τα ονόματα τους.
    Παράδειγμα : Οδυσσέας Ελύτης (Αλεπουδέλης).

    Μερικές φορές προσπαθώ να σε φανταστώ πως μπορεί να είσαι.
    Άραγε μοιάζεις με την κοπέλα που έχεις βάλει την φωτογραφία της,όταν απαντάς στα σχόλια μας.
    Οι μουσικές σου επιλογές ωραίες και σήμερα.

    https://www.youtube.com/watch?v=dATuiQ4GPP0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Χρόνια πολλά!
      Αν το καλοσκεφτείς, ένας γρίφος είναι γενικά ο άνθρωπος. Πόσο εδώ μέσα που του δίνεται άνετα η δυνατότητα να μετατραπεί σε κάποιον άλλο. Μπορεί να ασκήσει την υποκριτική του ικανότητα και να το ευχαριστηθεί, αν δεν του δόθηκε η ευκαιρία να την δείξει στο θεατρικό σανίδι. Κάπως μακριά το πήγα...

      Το πιστεύω κι εγώ ότι στην πραγματικότητα πολλοί δεν ενδιαφέρονται για το ποιος είσαι, όμως για το κουτσομπολιό του πράγματος θα ήθελαν να κοιτούν από την "κλειδαρότρυπα", ικανοποιώντας την περιέργεια (κι όχι μόνο) κι έπειτα να σιγομουρμουρίσουν "Για δες τι κάνει πάλι. Μμμμ...!". Το πιο εύκολο είναι να ασχοληθεί κανείς με τη ζωή των άλλων και να αποφύγει τη δική του, όπως γινόταν κάποτε στις γειτονιές (αν και ακόμα συμβαίνει σε μικρές κοινωνίες). Δυστυχώς, βγαίνει και τόση κακία. Το πιο άσχημο είναι να σε απομονώνουν, γιατί δεν ταυτίζεσαι με τα δικά τους γούστα. Φυσικά, δεν τους ενδιέφερε και ποτέ να σε μάθουν περισσότερο, να γνωρίσουν ποιος πραγματικά μπορεί να είσαι. Εδώ δεν το κάνουν για τον εαυτό τους, θα θελήσουν να μάθουν τους άλλους.
      Σε όλους αυτούς τους διαδικτυακούς χώρους συχνά ακούς πολλά, μεγάλα και μελιστάλαχτα λόγια, όμως δύσκολα θα νοιαστεί αληθινά κάποιος για το αν είσαι καλά. Ναι, είναι δυνατό να προκύψουν φιλίες, αρκεί να υπάρξει αμοιβαίο ενδιαφέρον και συνέχεια επαφών με φυσική παρουσία.
      Όμοια με αυτό που είπες κι εγώ έχω οικογένεια και φίλους πολύ καλούς εκτός διαδικτύου, όμως είμαι κοινωνικός άνθρωπος και μου αρέσει να γνωρίζω άλλους ανθρώπους, που μπορεί να μου ταιριάξουν ή όχι.

      Αυτό ανέφερες για το fb δεν το γνώριζα, αποδεικνύεται έτσι αυτό που λέμε ότι είναι "μεγάλος αδερφός" και μάλλον μεγαλύτερος από κάθε άλλη πλατφόρμα ή εφαρμογή. Μια ομορφιά δηλαδή...

      Τι εννοείς με το ότι οι κυρίες(σε εισαγωγικά...) άλλα έλεγαν τη μια μέρα και άλλα την επόμενη;

      Ωραίο παράδειγμα έφερες για τα ψευδώνυμα. Ο Ελύτης ήταν ο ποιητής και ο Αλεπουδέλης της οικογένειας με τη σαπωνοποιία...

      Συχνά πλάθουμε μια συγκεκριμένη εικόνα για τον άλλο μέσα από το διαδίκτυο νομίζοντας ότι είναι μόνο αυτό και τίποτε άλλο (και ας πάρουμε ως δεδομένο ότι δείχνει με ειλικρίνεια διάφορες πλευρές του εαυτού του στον ηλεκτρονικό κόσμο), αλλά ξεχνάμε, για παράδειγμα, ότι πριν έρθει να γράψει ένα κείμενο ή να αναρτήσει κάτι, ήταν με το σφουγγαρόπανο στο χέρι και τα πρόχειρα ρούχα του ή επισκεύαζε κάτι που χάλασε και ήταν μες στη μουτζούρα...

      Με έχεις ξαναρωτήσει για το πώς είμαι και είχα απαντήσει. Δεν βάζω δική μου φωτογραφία, επειδή έχω κάποια ανασφάλεια (αν και είχα πάντα άρνηση να μου βγάζουν φωτογραφίες). Επέλεξα να βάζω κάποια άλλη όπως έκανα και με το ψευδώνυμο καθαρά για επαγγελματικούς λόγους. Νομίζω μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ, για να μην γίνω άλλο κουραστική.
      Η φωτογραφία που έχω βάλει έχει πολλά στοιχεία από εμένα, αλλά δεν είμαι κοριτσάκι, ίσως δίνω αυτή την εντύπωση. Μοιάζω αρκετά με την Joan Baez...χαχα. Το είχα κάνει ανάρτηση παλαιότερα, αφού το ανακάλυψα με έκπληξη ότι υπάρχει ομοιότητα. Κάποιοι αναγνώστες που με έχουν γνωρίσει από κοντά το επιβεβαίωσαν και κάποιοι είπαν ότι είμαι καλύτερη :)) Έτσι, κλείνω με χιούμορ και αλήθειες...

      Ευχαριστώ για τη μουσική! Κι εγώ σου αφιερώνω το πρώτο μουσικό κομμάτι, γιατί το βρήκα τώρα κι όχι τότε που είχα γράψει το κείμενο για τη ζήλεια, που είχες προτείνει.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Γλαύκη!
    Συμφωνώ πως η ζωή μας έχει αλλάξει πολύ. Από εκεί που είχαμε δυό φίλους και τρεις συγγενείς, αποκτήσαμε μυριάδες φίλων οι οποίοι τελικά ποιοί είναι;
    Εγώ τους έχω κατατάξει σε δύο κατηγορίες.
    Είναι αυτοί που δείχνουν την πραγματική τους ζωή, πχ την απώλεια, την γέννηση, την αρρώστεια κλπ κι έχουμε πλέον μια σύνδεση πολλών ετών. Πιθανόν κάποτε, κάποια στιγμή να συναντηθούμε, θα είναι μια όμορφη επαφή και μέχρι εκεί. Χαίρομαι να τους διαβάζω είτε στα blogs είτε στο facebook γιατί έχουμε κοινά ενδιαφέροντα πχ θα δω φωτογραφίες που έχουν βγάλει από την πανσέληνο, θα δω τις μαγειρικές τους, κάποιο βιβλίο που διάβασαν κλπ

    Όχι δεν δείχνουν να έχουν πάει στη σελήνη ή στον Άρη οι φωτογραφίες στα προφίλ τους, είναι άνθρωποι όσο το δυνατόν προσγειωμένοι.

    Τους προτιμώ γιατί πχ με ξεκουράζουν περισσότερο από φιλίες ζωντανές που μου έχουν δημιουργήσει δεύτερες σκέψεις, προβληματισμούς και άγχος.

    Ας μιλήσω τώρα και για την δεύτερη κατηγορία, είναι οι άνθρωποι που δεν ξέρουν να χειριστούν το μέσο, είναι αυτοί που πουλούν κάτι, είναι κι οι άλλοι που έχουν έναν κακό λόγο για όλα, κι αυτοί που θέλουν να κάνουν δημοσιογραφία που είναι έξω από τα δικά μου πιστεύω. Όλους αυτούς λοιπόν μαζί με κάποιους που ούτε το όνομα τους δεν είναι αληθινό τους πετάει εκτός το ίδιο το σύστημα μου, εφόσον ξέρω πού κινούμαι και τί ζητάω.

    Κι αν η Γλαύκη δεν λέγεται Γλαύκη αλλά Γεωργία (ένα τυχαίο όνομα), είναι δικό της πρόβλημα. Αυτό που θέλει να περάσει προς τα έξω το περνάει κι αν μου αρέσει ίσως το διαβάσω. Αν όχι δεν έγινε και κάτι. Θέλω να πω ότι όλα είναι επιλογές μας.

    Μήπως κι εγώ είμαι στην ζωωή μου με το φεγγάρι αγκαλιά; Δεν θα έχω άλλες δέκα πλευρές του χαρακτήρα μου να δείξω; Όμως στο blog μου βγάζω αυτό το κομμάτι του εαυτού μου και ειλικρινά για κανέναν άλλον παρά μόνο για μένα το κάνω.

    Είτε έτσι είτε αλλιώς, δημιουργήθηκαν ωραίες παρέες στο διαδίκτυο, αδιάφορο σε ποιό μέσο.

    Αυτό το δόσιμο ψυχής ψάχνουμε όλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!
      Απόλαυσα το σχόλιό σου, διότι διακρίνεται από ευθύτητα, που μου αρέσει πολύ ως χαρακτηριστικό των ανθρώπων.
      Πιστεύω ότι σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους μπορούν να αναπτυχθούν με πολλούς τρόπους, ακόμα και από το διαδίκτυο, αρκεί να υπάρχει αμοιβαίο ενδιαφέρον και όλες δοκιμάζονται είτε από μακριά είτε από κοντά. Έτσι κι αλλιώς είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχει να διαχειριστεί ο άνθρωπος στη ζωή του.

      Το ψευδώνυμο και η διαφορετική (από την αληθινή) εικόνα του άβαταρ χρησιμοποιούνται για διάφορους λόγους, όπως εγώ το κάνω για επαγγελματικούς λόγους. Αυτό δε σημαίνει, όπως λες, ότι αυτά που γράφω δεν εκφράζουν πλευρές του εαυτού μου, γιατί, ευτυχώς, είμαστε πολλά ο καθένας μας.
      Συμφωνώ πάνω σ' αυτό που είπες ότι γράφεις για σένα και μόνο, καθώς το ίδιο κάνω κι εγώ. Νομίζω έχει μια εντιμότητα αυτό κι αν είναι κάποιος να σταθεί να διαβάσει, να δει ή να πάρει κάτι από μια πλευρά του εαυτού μας είναι μια όμορφη στιγμή για εκείνον και για εμάς.

      Η τελευταία σου φράση λέει πολλά...

      Διαγραφή
  3. Aν γίνεις αστροναύτης, γίνεται να με πάρεις μαζί σου σ' άλλον πλανήτη, γιατί εδώ δεν την παλεύω πλέον...
    Γλαύκη μου, ολόσωστα όσα γράφεις και σκέφτεσαι. Νομίζω όμως πως με τόση υπερέκθεση στο διαδίκτυο, με τα φίλτρα, τα ψεύτικα προφίλ και τις ασυναρτησίες, φτάσαμε να μην πιστεύουμε κι αυτούς που γράφουν έντιμα και αληθινά. Είναι η εποχή της υπερπληροφόρησης και θέλει οξυδέρκεια και δεύτερη ανάγνωση για κάθε δημοσίευμα. Θεωρώ πως διαθέτουμε τη στοιχειώδη αντίληψη για να απορρίψουμε -τουλάχιστον- όσους το παίζουν "αστροναύτες"...
    Φιλί γλυκό απ' τον πλανήτη Γη 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Ποιος την παλεύει, Μαρία μου;;;
      Διάλεξε πλανήτη και κάτι θα γίνει!
      Τι πιλότος, τι αστροναύτης, τι αστέρι, τι γαλαξίας, τι εξωγήινος, τι οδηγός σε φόρμουλα 1, τι ραδιοφωνικός παραγωγός έχω γίνει και ό,τι τραβάει η ψυχή σου!!! Αν δεν πούμε τέτοια και άλλα παρόμοια να αλλάξουμε παραστάσεις, να ανεβάσουμε ηθικό, να εκτονωθούμε με κάτι που κάνουμε κέφι, όχι μόνο δεν θα την παλέψουμε άλλο μετά από τόσα χρόνια με στραπάτσα, αλλά θα έπρεπε να είχαμε ήδη εγκαταλείψει τα εγκόσμια με κάποιο τρόπο!
      Ευτυχώς, υπάρχουν κι αυτοί που μιλούν έντιμα κι αληθινά, κι αν είναι κανείς παρατηρητικός και νοιάζεται, μπορεί να το διακρίνει ακόμα και από μακριά.
      Φιλί και δικό μου από τη Γη, όμως επίτρεψε μου να σου προσφέρω μερικά μαγικά ταξιδάκια από εδώ μέσα...!

      Διαγραφή
  4. Γλαύκη μου,
    υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να "δραπετεύσουν" από την πραγματικότητα του δικού τους "είναι". Και τότε οδηγούνται στην φαντασίωση και στο χτίσιμο μιας εικόνας που "θα ήθελαν να είναι".
    Αυτό είναι σοβαρή διατάραξη ισορροπίας και μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στη συγγραφή ...θρίλερ που θα σου σηκώσουν την τρίχα κάγκελο.
    Η σύγχρονη τεχνολογία μάλιστα δίνει άπειρα μέσα σε κάποιον να το πραγματοποιήσει. Το θέμα είναι το "γιατί". Πολύ δύσκολο θέμα πραγματικά.
    Βέβαια υπήρξαν και μεγάλοι καλλιτέχνες που ζούσαν ανάμεσά μας με ψευδώνυμο για μια σειρά λόγους. Επίσης και εκεί μπορεί να είχαν δικούς τους λόγους.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, το έκανες ακόμα πιο τρομακτικό με τα λεγόμενά σου!!
      Δε βρίσκω τίποτε κακό στο να χρησιμοποιεί κανείς ψευδώνυμο, ίσα-ίσα είναι και πολύ χαριτωμένο θα έλεγα. Το πρόβλημα βρίσκεται στο να προσπαθεί να δώσει μια πολύ διαφορετική εικόνα από αυτό που είναι αληθινό.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Γλαύκη μου και χρόνια πολλά.
    Η ανωνυμία δίνει πολλές φορές την ελευθερία να μιλήσεις ή να υποστηρίξεις πράγματα και θέματα που δεν μπορείς επωνύμως είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για οικογενειακούς. Βέβαια εγώ δεν τα ρίχνω στο διαδίκτυο γιατί και στην πραγματική ζωή γνωρίζεις ανθρώπους και γνωρίζεις το αληθινό τους όνομα αλλά δεν ξέρεις τι είναι αληθινό στη ζωή τους ή σε αυτά που λένε. Κυκλοφορούμε με μάσκες στη ζωή Γλαύκη μου οπότε στο διαδίκτυο είναι αναμενόμενο τουλάχιστον. Φίλους έχουμε στη ζωή μας...αν και στο διαδίκτυο κάνουμε νέους είναι καλοδεχούμενο. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι παραμύθια σου σερβίρει ο καθένας και στην πραγματική ζωή.
    Θέλει χρόνο και οικειότητα για να μάθεις τον άλλο. Αλλά μέσα από τα γραπτά του καθένα καταλαβαίνεις πάρα πολύ καλά χαρακτήρες και απόψεις. Εγώ τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Άννα!
      Συμφωνώ ότι συμβαίνει και έξω από το διαδίκτυο αυτό και πάντα συνέβαινε. Μάλιστα, στο διαδίκτυο μπορεί να βγουν και πλευρές της προσωπικότητας μας που ίσως δε θα τολμούσαμε ή δε δόθηκε η ευκαιρία να τις εμφανίσουμε στην πραγματική ζωή. Όπως και να συναντήσει κανείς πολύ πιο ειλικρινή άτομα μέσα εδώ παρά έξω. Το σίγουρο είναι αυτό που είπες ότι σε κάθε συνθήκη χρειάζεται χρόνος και οικειότητα, αλλά θα πρόσθετα και θέληση για να μάθεις τον άλλο.
      Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω φεης μπουκ και ούτε κανένα άλλο διαδικτυακό μέσον Γλαύκη μου να εκφέρω γνώμη, αλλά λόγο ηλικίας είναι για μένα αρκετό το μπλόκ μου που μέσα από αυτό έχω γνωρίσει και από κοντά ανθρώπους που μιλούσαμε μόνο από τα μπλοκ μας...και δεν έπεσα έξω στους χαρακτήρες τους.. έστω και αν έχουν χαθεί πια από το μπλόκιν, έχουμε κρατήσει τις επαφές μας εδω και 10 χρόνια και αυτό είναι το πιο ουσιαστικό από όλα στις σχέσεις των ανθρώπων να υπάρχει η έγνοια...
    Θα συμφωνήσω με την Αννα, πως τα γραφτά μας κάποιες φορές δείχνουν τον χαρακτήρα μας...
    Ξέρω τι συμβαίνει εκεί έξω όμως όλα είναι επιλογές μας μακαρι να είναι οι καλύτερες για τον καθένα μας!!
    Η ανάρτηση σου σηκώνει πολύ συζήτηση Γλαύκη μου..
    Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά, είθε η Ανάσταση Του να μας δώσει την ελπίδα που όλοι περιμένουμε να πάρουμε τις ζωές μας πίσω..!! καλό Σαββατοκυριακο να έχεις, να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.!!🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ρούλα μου και χρόνια πολλά!
      Εύχομαι κι εγώ να πάνε όλα καλύτερα πλέον!
      Χαίρομαι που οι επαφές που είχες μέσω διαδικτύου ήταν πολύ όμορφες τόσα χρόνια! Δεν είναι εύκολο ούτε διαδικτυακά μα ούτε στη δια ζώσης συναναστροφή με τους ανθρώπους να δημιουργηθούν ειλικρινείς και ζεστές σχέσεις.
      Όλα είναι επιλογές που κάποιες φορές θα βγουν θαυμάσιες κι άλλες θα ναυαγήσουν. Πιστεύω ότι αυτό δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας κρατά μακριά από τους ανθρώπους. Εξάλλου, τα περισσότερα πράγματα στη ζωή έχουν ρίσκο και οι σχέσεις κάθε είδους είναι ρίσκο από μόνες τους, το οποίο είτε θα το πάρει κανείς είτε θα το αφήσει με οποιοδήποτε κόστος και στις δύο περιπτώσεις.
      Να είσαι καλά και να διαθέτεις τον χρόνο σου δημιουργικά μα και σε πρόσωπα που αξίζουν να τα έχεις κοντά σου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.