Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Με μια κιθάρα στο χέρι και είναι οκ...

 
Μια μικρή μουσική βόλτα παρέα με μερικούς από τους καλύτερους κιθαρίστες, κυρίως της ροκ σκηνής. Επέλεξα εκείνους που συμπαθώ προσωπικά περισσότερο, δίνοντας μάλιστα στη λίστα τη μερίδα του λέοντος στον πιο αγαπημένο μου... Οι ιδιαίτερες συμπάθειες δεν κρύβονται ό,τι και να κάνουμε!

Ερωτήσεις για το κοινό...😄
👉Ποιον θα ξεχωρίζατε από όλους και γιατί (η αιτιολόγηση δεν είναι υποχρεωτική);
👉Έχετε κάποιον άλλο να προτείνετε, που δεν έχω συμπεριλάβει;
 
 
Πάμε, λοιπόν...
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




12 σχόλια:

  1. Υπέροχες επιλογές, μία προς μία διαλεχτή Γλαύκη μου. Και με διαφορετικά ύφη.
    Τι να σου πω τώρα.
    Να σταθώ λίγο πιο πολύ στον David Gilmour, στον Rory φυσικά, στον Gary Moore, στον.....στον.... αμάν βρε Γλαύκη, τι μας κάνεις.

    Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω με τις επιλογές σου!
      Τι να κάνω , Γιάννη μου, προσπαθώ να ελαφρύνω τα ασήκωτα που κοντεύουν να μας λιώσουν από το βαρύ πλάκωμα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Δύο είναι οι αγαπημένοι μου.
    Santana στα μαθητικά χρόνια και Dire Straits στη ενηλικίωση.
    Τώρα, αν πρέπει σώνει και καλά να επιλέξω ένα, οι Dire Straits θα είναι λόγω όμορφων αναμνήσεων.
    Την Καλημέρα μου, Γλαύκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλαρά, Βασίλη! Δεν πιέζουμε εδώ μέσα...:)) Για το κέφι μας γίνονται όλα και μήπως φτιάξουμε κάπως τη διάθεσή μας, για να αντέξουμε το σκάσιμο!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Xωρίς να είμαι λάτρης της ξένης μουσικής, αλλά βασισμένη στα νεανικά μου ακούσματα, θα διάλεγα κι εγώ Santana & Dire Straits.
    Σε κάτι εγχώριο βέβαια, κι ας μην είναι ροκάς αλλά βιρτουόζος της κιθάρας, θα επέλεγα αναφανδόν Νότη Μαυρουδή.
    Μια γλυκιά καλησπέρα και καλή εβδομάδα Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά ο Μαυρουδής στα ελληνικά εδάφη...:))
      Μμμμ, θα είχε ενδιαφέρον να ασχοληθώ και με τους Έλληνες κιθαρωδούς. Δεν μας λείπουν τα ταλέντα!
      Σ' ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Υ.Γ.
      Και... άντε πάλι τηλεμάρκετινγκ! Τι τραβάμε και κανείς δεν μας ακούει. Όμως στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα! Εκείνος με το στανιό θα κάνει το δικό του απαξιώνοντας κάθε φωνή, πολύ περισσότερο τους άμεσα ενδιαφερόμενους...

      Διαγραφή
  4. Ολοι μοναδικοι και μη εξαιρετέοι που λεει
    -----------
    Από τη λιστα σου ξεχωριζω τον Gary Moore
    που ταιριαζει στη δικα μου ακουσματα
    O Peter Green που δεν υπαρχει πια
    ως κιθαριστας των παλιων Fleetwood mac
    εκτος από το καλο Slabo Day
    είναι και ο δημιουργος του Black Magic Woman
    που εκανε επιτυχια αργοτερα ο Santana
    Ο BB.King δασκαλος
    Ο Rory υπεροχος με το moonchild
    Ο Mark Knopfel στα αχναρια του JJ CALE
    Ο Gilmour άλλη κατηγορια
    --------
    Ο δικος μου μοναδικος και ανεπαναληπτος
    είναι ο Ritchie Blackmore
    και επισης ο Toni Iommi των Black Sabbath
    ----------
    εδω το αξεπεραστο επικο-συμφωνικο-οριενταλ
    Rainbow - Stargazer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ανάρτηση ό,τι πρέπει για σένα...:)))
      Καλά, πώς παρέλειψα τον Ritchie Blackmore ένας θεός ξέρει! Ντροπή μου, ενώ αγαπώ το συγκρότημα! :)))
      Πράγματι επικό το κομμάτι που έστειλες! Δεν είχε τύχει να τους ακούσω. Να, όμως που μαθαίνω από κάποιον που γνωρίζει σίγουρα περισσότερα πάνω στο θέμα.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Από τους δικούς σου ο Ρόρι, αν και ο Γκίλμορ σ' αυτό το τραγούδι παίζει εξαιρετικά.
    Δυο-τρία από μένα αν επιτρέπεται:

    Snowy White - Midnight Blues
    https://www.youtube.com/watch?v=JmwR3aAzHAo

    MattRach - Dark Paradise
    https://www.youtube.com/watch?v=B1Zh0xf9wlY

    Stevie Ray Vaughan - Little Wing
    https://www.youtube.com/watch?v=i6G53BMgugo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν, ελπίζω να είσαι καλά, γιατί είχες καιρό να έρθεις.
      Σχετικά με την ανάρτηση, θεωρώ ότι πιο καλή άποψη θα μπορούσε να έχει κάποιος που παίζει κιθάρα και όχι τόσο εγώ που δεν έχω σχέση με το μουσικό όργανο. Μόνο ως ακροατής επέλεξα τι μου ταιριάζει.
      Εσύ πάλι ασχολείσαι πολύ περισσότερο με τη μουσική, οπότε έχεις πιο ειδικό αυτί...
      Μου άρεσαν πάρα πολύ όλες οι επιλογές σου!
      Η πρώτη είναι γνωστή σε μένα και εννοείται ότι εγκρίνεται.
      Με τη δεύτερη κόλλησα! Εξαιρετικός!
      Σ' ευχαριστώ που ήρθες να σχολιάσεις εδώ! Ήταν κάτι που ήθελα να σου πω την αλήθεια...

      Διαγραφή
    2. Το πιο πιθανό είναι να με πέρασες για κάποιον άλλον, αλλά δεν πειράζει. Πάντως, όντως, έχεις δίκαιο ότι έχω σχολιάσει εδώ κάποιες φορές παλιότερα με έναν λογαριασμό που είχα, όπως και ότι πριν χρόνια είχα επαφή με την μουσική.
      Τέλος πάντων, χαίρομαι που σου άρεσαν και όταν βρίσκω χρόνο θα ξαναπερνάω με όνομα.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα και συγγνώμη για το μπέρδεμα.
      Είναι ένας λόγος που δεν μου αρέσει να σχολιάζει κάποιος χωρίς να υπογράφει έστω με ένα ψευδώνυμο.
      Πολύ σπάνια έχουν σχολιάσει στο ιστολόγιο εδώ ανώνυμοι. Οπότε σε πέρασα για άλλον αναγνώστη - και τον μοναδικό - που δεν έχει προφίλ και σχολιάζει ως ανώνυμος, αν και έχει δώσει ένα όνομα. Δεν υπογράφει πλέον με αυτό, γιατί είναι μόνο εκείνος που γράφει ανώνυμα.
      Αν είχες έρθει άλλες φορές παλαιότερα επώνυμα, θα μπορούσες και τώρα να γράψεις το όνομα.
      Σίγουρα, δεν μου ήταν ευχάριστη η παρεξήγηση.
      Κρατάς, λοιπόν, από την απάντησή μου μόνο την άποψή μου για τις επιλογές σου.
      Ευχαριστώ πάντως για το σχόλιο.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.