Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει...(;)

Κάνε υπομονή σου λένε στα δύσκολα, κάτι που ήδη γνωρίζεις, συχνά και από πρώτο χέρι μέσα από άσχημες καταστάσεις, πιθανόν και θλιβερές, που έζησες στη ζωή σου. 

Όμως πόση υπομονή μπορεί να επιδείξεις, όταν οι πιέσεις είναι πολλαπλές; 

Όταν έχεις κουραστεί να συγκρατείς τον εαυτό σου σε χαμηλούς τόνους, βάζοντας τη λογική πρωταγωνίστρια και ρυθμιστή των πάντων - σκέψεων, συναισθημάτων και πράξεων; 

Όταν καθημερινά μάχονται μέσα σου σαν δύο αντίπαλες στρατιές, από τη μία όσα σε αναγκάζουν οι συνθήκες να κάνεις ή όσοι έχουν εξουσία επάνω σου (με όποιο τρόπο) και από την άλλη όσα πιστεύεις με βάση τη συνείδηση και την ηθική σου;

Όταν δε αυτή η κατάσταση διαρκεί για χρόνια, τα οποία μοιάζουν ατέλειωτα; Αισθάνεσαι ότι αυτό το βασανιστήριο δε θα σταματήσει ποτέ, τουλάχιστον όσο ζεις, καθώς αποδείχτηκε ότι αλλάζει μορφές και παραμένει - και αγριεύει ολοένα και περισσότερο. Εσύ νιώθεις δέσμιος όλων αυτών που εξελίσσονται για σένα χωρίς να σε υπολογίζει κανείς. 

Λένε ότι όταν η υπομονή γίνεται ανοχή, τότε χάνει τη δύναμη της...

Άλλοι πάλι λένε ότι δεν υπάρχει πιο τρομακτικό από την αντίδραση του ανθρώπου που θα χάσει την υπομονή του, όταν μάλιστα πάσχιζε κόντρα σε πολλά να την κρατήσει σαν φυλαχτό ίσως της ψυχικής του ισορροπίας...(;)

Το μόνο που ξέρουν πολύ καλά να κάνουν όσοι σου τα επιβάλλουν όλα αυτά τα εφιαλτικά είναι να κοιτούν σαν τα κοράκια (όπως εκείνο της αρχικής εικόνας) με απόλυτο ενδιαφέρον το "φανάρι" της υπομονής σου ποια τροπή θα πάρει...


Οι μουσικές επιλογές δεν είναι σχετικές παρά μόνο για να επιφέρουν γαλήνη...

 


 


 


 

 

17 σχόλια:

  1. Χρειάζεται η υπομονή Γλαύκη μου, δε γίνεται αλλιώς και πολλές φορές αποφέρει καρπούς .Σκέφτεσαι χωρίς υπομονή τι θα γινόταν, ζούγκλα. Φυσικά υπάρχουν και όρια και ουε κ αλλοίμονο αν τα περάσεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Δεν έχεις άδικο, μα έτσι όπως πάμε εύκολα θα γίνουμε ζούγκλα. Κάποιοι ξεπερνούν αυτά τα πολυπόθητα όρια, οπότε η πρόκληση γίνεται τεράστια!
      Ελπίζω να πάρω θετική τροπή όλα τα ζαβά που μας έχουν βρει...
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Έχεις ένα θέμα σήμερα που κατά κάποιο τρόπο με έχει προβληματίσει πολλά χρόνια.
    Αυτό που έχω καταλάβει όλα αυτά τα χρόνια που κάνω υπομονή είναι ότι μπορεί να αργεί η λύση μερικές φορές και η δικαίωση όταν όμως έρθει τότε αισθάνομαι πάρα πολύ ωραία.
    Ξέρεις πόσα χρόνια "παλεύω" για κάποια πολύ βασικά πράγματα και ακόμα τώρα δεν βλέπω φώς στο τούνελ.
    Είχε αρχίσει κάτι να φαίνεται αλλά χάθηκε πάλι με τα Lock Down.
    Τέλος πάντων.Εμείς προσπαθούμε πάντα και ελπίζουμε.
    Ευτυχώς αυτό δεν μας το έχουν απαγορεύσει.
    Ακούμε μουσική και ελπίζουμε ότι κάτι θα γίνει.Δεν αργεί.Πίστη θέλει και ηθική.
    Οι μουσικές επιλογές σου σήμερα SUPER !!!
    Τώρα που είμαι στο σπίτι ακούω περισσότερες ώρες μουσική και διαβάζω.
    Απογευματινές ώρες μετά τις 5 ακούω και
    http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live
    Το πρωί περισσότερο δικές μου επιλογές και κλασσική μουσική.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δικαίωση κάποτε έρχεται και είμαι σίγουρη γι' αυτό. Μόνο που συμβαίνει πολλές φορές όταν έχεις πάψει πια να την αναζητάς. Ίσως, βέβαια, είναι καλύτερο αυτό, γιατί τότε παίρνεις διπλή χαρά.
      Εύχομαι όλα όσα "παλεύεις" να επιτύχεις να υλοποιηθούν! Νικητής είναι πάντα αυτός που δεν εγκαταλείπει και συνεχίζει να προσπαθεί για όσα αγαπά. Ο τρόπος έχει σημασία κάθε φορά.
      Το βράδυ ειδικά έχει θαυμάσιες επιλογές το Ak Radio. Εγώ θα ακούσω αύριο από τις 6.00΄και μετά...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα.
      Τρίτη και Τετάρτη στις 6 το απόγευμα έχει πολύ ωραίες επιλογές.Όπως και σήμερα.Νομίζω οτι Τετάρτη εχει επιλογές ακροατών.
      Σου στέλνω κάτι διαφορετικό σήμερα.
      https://www.youtube.com/watch?v=-X-oJms5MlY
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    3. Ναι αύριο τις επιλογές θα μπω να ακούσω. Σχεδόν κάθε μέρα βάζει στις 6.00΄επιλογές ακροατών.
      Μου αρέσει ο Chopin και αυτό που έστειλες ήταν ιδιαίτερα χαλαρωτικό και κατάλληλο για την ώρα.
      Ευχαριστώ!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    4. Το AK Radio πλέον παίζει τις επιλογές των ακροατών στο LIVE24gr.

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα.
      Έστειλες τις επιλογές σου στο AK Radio ?
      Απλά πρέπει να γράψεις και το mail σου.
      Εαν στείλεις 12 με 15 τραγούδια να είναι οι επιλογές σου.Ρώτησε και πότε θα τα ακούσουμε.

      Διαγραφή
    6. Έχουν παίξει ήδη τη λίστα που έστειλα τις προηγούμενες μέρες, αλλά δεν μπορούσα να ενημερώσω. Μια μικρή ιδέα από από τη λίστα:
      https://www.youtube.com/watch?v=1ED42mlQZjI
      https://www.youtube.com/watch?v=JIc5pi7tuRM
      https://www.youtube.com/watch?v=HeyFJz4Ccg8
      https://www.youtube.com/watch?v=59m-keqLYBA

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γλαύκη μου.
    Ξέρω, περνάμε δύσκολους καιρούς. Και πολλοί καραδοκούν ολόγυρά μας με διάφορα. Υπομονή και θετική σκέψη καλή μου φίλη.
    Κρατώ την αύρα της μουσικής σου και εύχομαι ολόψυχα μια καλή καινούργια βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουμε και τίποτε άλλο, Γιάννη μου, πέρα από υπομονή και θετικές σκέψεις (όσο μπορούμε);
      Έχω τρεις μέρες που τρέχω άπειρες ώρες, γιατί το κλείσιμο των σχολειών μάς έβαλε σε άλλες διαδικασίες που απαιτούν ταχύτητα, καλό συντονισμό και μπόλικη δουλειά... Εύχομαι να επιστρέψουμε σύντομα, διότι αυτές δεν είναι συνθήκες μάθησης για τα παιδιά και ειδικά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Εχεις μια καλη δουλεια που αγαπας
    Εχεις μια οικογενεια που σ΄αγαπαει
    Κρατησε μια αποσταση μακρια απο αυτα που συμβαινουν γυρω σου
    Ασχολησου με την ομορφια που σε περιβαλλει
    Και οχι με τον καθε σαλτιμπαγκο

    Εγω επαψα να ασχολουμε καιρο με ολα αυτα
    Πολιτικα, κοινωνικα, ελληνικα
    Ο χρονος μου ειναι πολυτιμος να τον ξοδευω με τον καθε ηλιθιο
    Αν ησουν εδω θα σε κερναγα ενα καφε
    Και θα σου εδειχνα τις ομορφιες της καθημερινης ζωης
    Ακομα κι αν τα τυλιγει ολα η ομιχλη

    Slow · Leonard Cohen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να πω ότι έχεις άδικο;
      Μου άρεσε ο χαρακτηρισμός "σαλτιμπάγκος", καθώς είναι απόλυτα ταιριαστός!
      Αν δεν έβλεπα και δεν χαιρόμουν με την ομορφιά που μπορώ να διακρίνω γύρω μου, θα είχα πέσει σε βαριά κατάθλιψη ή θα έπαιρνα ψυχοφάρμακα, που δυστυχώς παίρνουν ήδη πολλοί. Δεν είμαι αγνώμων και το έχω ξαναπεί και συχνά το δείχνω ακόμα και εδώ μέσα με κάποια γραπτά μου, όμως δεν αντέχω πολλές φορές την ηλιθιότητα...
      Χαρά μου να με κέρναγες έναν καφέ! Εσπρέσο; Τσιγάρο επιτρέπεται; Όσο για τις ομορφιές της καθημερινής ζωής σε μια άλλη πόλη δεν θα τις έχανα με τίποτα!
      Μπορώ να παραδεχτώ ότι μου έφτιαξες τη διάθεση, έπειτα από πολλές ώρες τρεξίματος και ενασχόλησης με τη δουλειά τις τελευταίες μέρες (κι έπεται συνέχεια)!
      Σ' ευχαριστώ και για το μουσικό κομμάτι!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι η γραφική και αθεράπευτα ρομαντική, βρίσκω ιδανική την εποχή για να εξασκήσουμε (όσοι διαθέτουμε) τα κοινωνικά μας αντανακλαστικά. Με όποιον τρόπο και σε όποιο πεδίο κινείται ο καθένας μας. Κι αν δεν γίνει γαλανός ο ουρανός, ας κάνουμε τουλάχιστον φωτεινό το ταβάνι μας. Πριν πέσει να μας πλακώσει...
    Καλή συνέχεια Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως, Μαρία μου!
      Τον απόλυτο εμπαιγμό ζούμε σε όλους τους τομείς!
      Έλεος; Κανένα!
      Η κατάσταση πάει από το κακό στο χείριστο!!!
      Θα πρέπει να βάλουμε τίτλους τέλους στην παρωδία, γιατί εξελίσσεται σε τραγωδία...
      Έχουμε καταλήξει τραγικές φιγούρες από πολλές απόψεις!
      Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα θέλω να γράψω, όμως έχω σιχαθεί τόσο πολύ που προτιμώ να γίνομαι εδώ αρκετά "νερόβραστη" και ξεδίνω πραγματικά με τη μουσική.
      Στη δουλειά δεν το συζητώ τι γίνεται... Αν βρω χρόνο και καθαρό μυαλό ίσως γράψω κάτι.
      Ευχαριστώ για την ευχή, γιατί αυτή η συνέχεια βγαίνει αγκομαχώντας!

      Διαγραφή
  6. Τα ίδια σκεφτόμαστε όλοι μας και θυμώνουμε που δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι αυτό που μας συμβαίνει...ισως κάνουμε υπομονή γιατί είναι παγκόσμιο το θέμα της υγείας του κόσμου..
    Και ποιος δεν θα ήθελε να αντιδράσει για αυτήν τη καταπιεστική κατάσταση που ζούμε...
    Ταυτίστηκα απολύτως με το σχόλιο του Velvet Γλάυκη μου και συμφωνώ ότι έτσι κάπως πρέπει να βλέπουμε τα πραγματα..
    Και με την Κανελλάκι από πάνω για το ταβάνι μας...!!
    Να είσαι καλά και να προσέχεις καλή μου !!! καλό σου βράδυ..🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, μάλλον, πρέπει να βρούμε τρόπο να κάνουμε κάτι,γιατί δεν είναι μόνο το θέμα της υγείας που μας έχει πλακώσει και δεν μπορούμε να πάρουμε ανάσα... Καταπατούν τα πάντα και δε θα μείνει τίποτα όρθιο!
      Καλό βράδυ κι εύχομαι και για σένα να είναι όλα καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.