Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

Οι ακροστιχίδες έμειναν να φωνάζουν

Μια ακόμη ακροστιχίδα για όλα εκείνα που εμπρός τους τα μάτια θέλουν να παραμένουν ερμητικά κλειστά.

 

Ακολούθησε, λένε, όσα με πόνο και αγωνία σου ψιθυρίζει η ψυχή σου.

Προτιμότερο θα ήταν να στα κραυγάζει, για να συνέλθεις.

Ρε, άνθρωπε, πλέον κωφεύεις στα άγρια καλέσματα των βαρβάρων.

Άραγε, το έχεις αναλογιστεί ή μήπως δεν υφίσταται ούτε ως υποψία;

Ξόανο παραδομένο στέκεσαι εκεί στην άκρη του δρόμου ή του καναπέ.

Ιδιαίτερα μαθήματα, μάλλον, απαιτούνται να θυμηθείς ποιος είσαι.

Αφέθηκες με καθολική υποταγή στον εκβιασμό, στην εξαπάτηση.

 

Τελικά, "τι ψυχή θα παραδώσεις" ως μωρός πολίτης μιας κοινωνίας που βουλιάζει;

 


 

 

4 σχόλια:

  1. Πωπω ! σαν κραυγή έγερσης μοιάζει Γλαύκη μου. Μια προς μια η φράση, ένα ξεχωριστό δυνατό κάλεσμα στις ευθύνες και στη ζωή.
    "Αφέθηκες με καθολική υποταγή στον εκβιασμό και στην εξαπάτηση"
    Συγκλονιστικό σήμερα το θέμα σου.
    Ταρακούνημα για κάθε παραιτημένη συνείδηση.
    Μπράβο κορίτσι μου.
    Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Γιάννη μου, κραυγή είναι.
      Ένα κάλεσμα όπως λες, γιατί δεν το χωρά ο νους μου ότι φτάσαμε εδώ και βρισκόμαστε σε απραξία. Μάλλον σαν τον Μιθριδάτη συνηθίσαμε στο δηλητήριο που εκτεθήκαμε τόσα χρόνια, οπότε δεν μας αγγίζει τίποτα.
      Είναι τρομακτικό.
      Μοιάζει μόνο να μουρμουράμε και μέχρι εκεί.

      Διαγραφή
  2. Δυνατό το μήνυμα της ακροστιχίδας σου, Γλαύκη μου.
    Έχουμε άραγε όλοι μας επίγνωση πως είμαστε στον προθάλαμο της κοινωνικής κατάρρευσης;
    Μακάρι να υπήρχαν τέτοια "ιδιαίτερα μαθήματα", πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω βρε Μαρία μου.
      Αμφιβάλλω για πολλούς γύρω μου, αλλιώς δεν θα έγραφα τα παραπάνω. Το βλέπεις δίπλα σου στη γειτονιά, στη δουλειά και κάπως παραπέρα, οπότε δε χρειάζεται να το διαβάσεις πουθενά. "Διαβάζεις" το περιβάλλον...

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.