Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Η μουσική είναι πάθος, είναι ελευθερία

 

Θα μπορούσα στον τίτλο να εκφραστώ ακόμα πιο ακραία και να αναφερθώ σε πώρωση κι όχι απλά σε πάθος . Η μουσική προκαλεί ενθουσιασμό, έκσταση, ενεργοποιεί αυτόματα την πλούσια παλέτα των συναισθημάτων, αφυπνίζοντας με μοναδικό τρόπο και την φαντασία.

Είναι πάθος, είναι πώρωση (ας το ονομάσει ο καθένας όπως θέλει) και πάνω απ' όλα είναι ελευθερία!

Η μουσική μου επιλογή παρακάτω το επιβεβαιώνει νομίζω. Κατά λάθος έπεσα επάνω σ' αυτό τον μουσικό του δρόμου κι έπειτα κάπου "χάθηκα", μάλλον στον δικό μου κόσμο...
Ως μουσικός του δρόμου και του κόσμου δε χρειάζεται συστάσεις κι ούτε αναλύσεις. Εκείνος απλά παίζει κιθάρα κι εμείς απλά μπορούμε να απολαμβάνουμε. 

Τις μουσικές επιλογές θα συντροφεύσουν δύο "τοιχαλάκια" από τον Οδυσσέα Ελύτη, γιατί μου ταίριαξαν με αυτή τη μουσική και κάποια δικά μου σχολιάκια , έτσι, για να μην ξεχνάω κι άλλες συνήθειές μου...

" Θάνατος είναι αυτό:
Να μένουν τα πράγματα που 
ονειρεύεσαι στη μέση "
                  
"Έχω πει τόσες αλήθειες, που
μοιάζει με ψέματα."


Αφιερωμένο αυτό που ακολουθεί στον "χρυσό δράκο" της ψυχής μας...




Το επόμενο έχει τίτλο "Between Fire & Water", δηλ. ανάμεσα στην φωτιά και το νερό, τα δύο αντίθετα στοιχεία της φύσης στα οποία οφείλεται η ζωή. Η ένωσή τους δε, προκαλεί ένα απαλό γεμάτο πάθος σύννεφο ονείρου και πάλι ζωή.
 


Παρακάτω γελάμε και... ό,τι θέλουμε κάνουμε!







6 σχόλια:

  1. Η μουσική εξημερώνει, χαλαρώνει, αποτελεί παγκόσμια γλώσσα. Πολλά φιλιά, Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική προσφέρει υγεία ψυχική, πνευματική και σωματική, οπότε αξίζει να της αφιερώνουμε λίγο ή περισσότερο από τον χρόνο μας. Σίγουρα άριστος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ εντελώς διαφορετικών ανθρώπων και πολιτισμών. Απλά νιώθεις κι έπειτα επικοινωνείς.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Εκτός από αυτά που αναφέρεις Γλαύκη μου, η μουσική είναι και αισθησιασμός και ερωτισμός μαζί. Σε ταξίδια ηδονικά χωρίς όρια και αναστολές.
    Πάντα όμορφα τα θέματά σου καλή μας φίλη.
    Καλή να είναι η Κυριακή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργοπορημένα μα πάλι καλά που εμφανίστηκα...
      Η μουσική σε πάει σε πολλά διαφορετικά μονοπάτια, γι' αυτό και είναι απαρχής κόσμου πολύτιμη για τον άνθρωπο.
      Καλά μας ταξίδια, λοιπόν, όποια κι αν είναι αυτά, καθώς έχουν πάντοτε να δώσουν κι εμείς ας είμαστε διαθέσιμοι για να λάβουμε.
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Ωραίος τύπος!
    Πού πας και τα ανακαλύπτεις αυτά τα διαμαντάκια βρε θηρίο;
    Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου, τώρα που θα καταλαγιάσουν τα νταούλια και τα καλαματιανά, θα χωνευτούν οι σκορδαλιές και θα μαζευτούν τα σημαιάκια απ' τους δρόμους :-)
    Η Παναγιά μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, πέφτω κατά λάθος επάνω τους συνήθως.
      Έχω μια περίεργη παράδοση στην ζωή μου, να πέφτω στα πιο όμορφα σχεδόν πάντα κατά λάθος...
      Από τα λάθη, ας μην ξεχνάμε, επέρχεται η πιο ολοκληρωμένη μάθηση, πάντα μέσω της ανατροπής των μέχρι τότε δεδομένων μας. Φεύγω, γιατί έπιασα πάλι τις θεωρητικές "παπαριές"-αλήθειες φυσικά.
      Μετά τα νταβαντούρια που αναφέρεις, καιρός να συμμαζευτούμε γενικά και να κάνουμε και λίγο μάθημα (άσχετο μα σημαντικό για να το λέω).
      Παναγιά και Άγιοι μας βλέπουν και τρομάζουν, οπότε το σκάνε καλού κακού... Άστα και πάμε παρακάτω να δούμε τι άλλο θα μας έρθει σε τούτη τη γη.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.