Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

Για τη μεγάλη γιορτή του Δεκέμβρη

Τα Χριστούγεννα είναι γιορτή των παιδιών, τα οποία είναι η πηγή της ζωής . Το μόνο που χρειάζονται αυτά τα μικρά πλάσματα, για να ανθίσουν, είναι αγάπη χωρίς όρους κι όρια. Δε ζητούν τίποτε περισσότερο από σεβασμό, ασφάλεια, φροντίδα, ζεστασιά και μια γνήσια αγκαλιά κι όχι φυσικά όλα αυτά τα δήθεν αναγκαία που με χίλιους τρόπους προσπαθούν να τους μεταφέρουν τόσο το άμεσο περιβάλλον τους όσο και η σύγχρονη κοινωνία (τρομάρα της)!

Ας προσεγγίζουμε τα παιδιά με την αλήθεια μας κι εκείνα ξέρουν…

Και κάτι για την αλήθεια που διάβασα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ, γιατί τελικά έτσι συμβαίνει στην πραγματικότητα:

«Κάθε αλήθεια περνάει από τρία στάδια. Πρώτα γελοιοποιείται. Μετά βρίσκει σφοδρή αντίθεση. Και στο τέλος θεωρείται αυτονόητη.»
                                                                                        Schopenhauer



Χρόνια Πολλά!

                                                   

8 σχόλια:

  1. Γλαύκη μου, ολόψυχες ευχές, καλή μου φίλη για καλά Χριστούγεννα και όμορφες γιορτινές μέρες.
    Σίγουρα το μόνο, που δεν χρειάζονται τα παιδιά, είναι να μετατρέπονται σε άβουλους πελάτες, καταναλωτές κάθε αγοραίας συναλλαγής. Αυτό κι αν είναι.
    Την καλησπέρα μου, κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Γιάννη μου.
      Κι όμως έτσι γίνεται στην κοινωνία μας και σε ό,τι αφορά τα παιδιά. Γεμίζει η ζωή τους από πολλά άχρηστα και οι ψυχές τους μένουν άδειες. Είναι απόλυτα λυπηρό μα αληθινό.
      Άσε δε θα επεκταθώ λόγω της ημέρας.

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα, με ζεστασιά και αγάπη, όπως εσύ το επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνυπογράφω κάθε σου λέξη για τα παιδιά και για τις ουσιαστικές τους ανάγκες. Και μου άρεσε πολύ η ρήση αυτή του Schopenhauer. Πόσο αληθινή είναι...
    Πάω ν' ακούσω αυτό το υπέροχο "journey to the past" κι αφήνω τις εγκάρδιες ευχές μου για την αυριανή γιορτή 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαρία μου!
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!

      Διαγραφή
  4. Καλα Χριστουγεννα σε ολα τα παιδια!
    Μικρα και μεγαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.