Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

Μια ψυχρολουσία για να ξυπνήσουμε...

Μια και αυτές τις μέρες γίνεται πάλη για την ελεύθερη πρόσβαση στο αλμυρό νερό - βλ. παραλίες δίχως ξαπλώστρες κλπ., είπα να αφιερώσω μια ανάρτηση στο πολυπόθητο νερό. Χαμός και πάλι, αν και αργοπορημένα θα έλεγα. Φυσικά σε αυτόν τον τόπο αν δεν φτάσει ο κόμπος στο χτένι, δεν κουνιέται φύλλο. Έστω κι έτσι, μια και έχει μετατραπεί η φάση σε εμποροπανήγυρη και μάλιστα πανάκριβη, βγαίνουν στο φως τα αίσχη. Δεν είπαμε να μην υπάρχουν καθόλου οργανωμένες παραλίες για όποιον το κάνει κέφι, μα να υπάρχουν και εκτεταμένα σημεία τους για όσους γουστάρουν να κάνουν τις βουτιές τους ελεύθεροι κι ωραίοι. Η ασυδοσία και η μαγκιά σε βάρος άλλων βλάπτει και απαγορεύεται!

Μου φαίνεται είναι απαραίτητη για όλους μας μια βουτιά σε παγωμένα νερά, μήπως και ξυπνήσουμε από τον λήθαργο στον οποίο βρισκόμαστε! Να πάψουμε να στεκόμαστε μακάριοι απέναντι στην τόση ηλιθιότητα.


Μερικά που μου άρεσαν (από Γνωμικολογικόν) για το νερό και ίσως φανούν χρήσιμα...


Δεν έχει σημασία αν το νερό είναι ζεστό ή κρύο, αν, ούτως ή άλλως, είσαι υποχρεωμένος να βουτήξεις και να περάσεις μέσα απ’ αυτό.

Pierre Teilhard de Chardin , 1881-1955, Γάλλος Ιησουίτης & Φιλόσοφος


Όπως η ροή του νερού διαμορφώνεται από τη μορφολογία του εδάφους, έτσι και η ροή της νίκης διαμορφώνεται από τις ενέργειες του αντιπάλου.

Σουν Τζου , ~5ος αιών π.χ., Κινέζος θεωρητικός της στρατηγικής


Αν ο αντίπαλος σου επιτίθεται με φωτιά, αντιμετώπισέ τον με νερό, με το να γίνεις εντελώς ρευστός και ευκίνητος. Το νερό, από τη φύση του, ποτέ δεν συγκρούεται και δεν συντρίβεται σε κάτι. Αντίθετα, καταπίνει κάθε πλήγμα, χωρίς να πάθει τίποτα.

Morihei Ueshiba , 1883-1969, Γιαπωνέζος ιδρυτής του Aikido


Ο ένας κοιτάζει το νερόλακκο και βλέπει τη λάσπη, ο άλλος βλέπει μέσα του τα άστρα που αντανακλώνται.

Εμμάνουελ Καντ , 1724-1804, Γερμανός φιλόσοφος


Το στάσιμο νερό είναι θολό και βρόμικο, ενώ το τρεχούμενο είναι καθαρό και γεμάτο ζωή.

Ανώνυμος


Η θεραπεία για όλα είναι αλμυρό νερό: ιδρώτας, δάκρυα, ή η θάλασσα.

Karen Blixen , 1885-1962, Δανέζα συγγραφέας

 

💧 Μουσική με "λάμψη", αφού καλοκαίρι είναι ακόμα και την έχουμε ανάγκη στη μουντή καθημερινότητα...


 




14 σχόλια:

  1. Καλημέρα.

    Επειδή μου αρέσει πολύ το νερό από παιδί σκέφτηκα να γράψω κάτι και εγώ στην ανάρτησή σου.
    Την ζέστη και το καλοκαίρι δεν αντέχω με τίποτα.

    Μου αρέσει πάρα πολύ η θάλασσα.Δεν πάω όμως σε παραλίες της Αττικής γιατί πιστεύω ότι δεν είναι καθαρές.

    Και επειδή δεν μπορούμε να πάμε και φέτος διακοπές λόγω οικονομικών και άλλων υποχρεώσεων ακούμε και διαβάζουμε όλα αυτά τα ακραία που γίνονται.
    Όταν αποφασίζαμε να πάμε για μπάνιο σε παραλίες της Αττικής,παλαιότερα πάντα είμασταν απο τις 8 το πρωί σε οργανωμένες παραλίες.Και στις 11 π.μ.φεύγαμε.
    Δεν μπορω την φασαρία και τις ρακέτες.

    Διάβασα τις απαντήσεις σου στα σχόλια μου στην προηγούμενη σου ανάρτηση.

    Στέλνω μουσική που σε ταξιδεύει σε άλλες πόλεις...

    https://www.youtube.com/watch?v=38ywT5h_nts
    https://www.youtube.com/watch?v=16rlRqMXQ2U
    https://www.youtube.com/watch?v=2SFt7JHwJeg
    https://www.youtube.com/watch?v=JlwWShfbOig

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Ξεκινώ από τα σχόλια και τις απαντήσεις της προηγούμενης ανάρτησης, καθώς διαγράφηκαν από κάποιον για δεύτερη φορά. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι γίνεται, όμως δε θα το αφήσω και έτσι. Δεν έχει ξανασυμβεί, οπότε μάλλον πρέπει να κινηθώ ανάλογα. Το θεωρώ σοβαρό. Αν ήθελες να διαγράψεις κάτι δικό σου εσύ μπορούσες να το κάνεις και να το αναφέρεις, όμως έχει διαγραφεί και δικό μου σχόλιο (που αυτό δε νομίζω ότι μπορεί να το κάνει άλλος και δεν έχει το δικαίωμα).
      Για τα υπόλοιπα που γράφεις θα επανέλθω.

      Διαγραφή
    2. Όσον αφορά στις παραλίες και μ' εμένα δεν μου αρέσει η φασαρία και προτιμώ λίγο κόσμο ή και καθόλου, όπως παλιά, όμως αυτό πλέον δε γίνεται όπου κι αν πας. Μόνο νωρίς πολύ σε οργανωμένες και μη. Γενικά έχω βάλει πολύ νερό στο κρασί μου πια, αλλά στην Αττική αποφεύγω να πηγαίνω κι αν το κάνω ελάχιστες φορές είναι μόνο για την παρέα.
      Σ' ευχαριστώ για τα τραγούδια. Πράγματι σε ταξιδεύουν.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα.
      Δικό μου σχόλιο δεν μπορώ να διαγράψω γιατί γράφω ως ανώνυμος.
      Μόνο όταν βάλω το mail μου νομίζω ότι μπορω να διαγράψω σχόλιο μου.



      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα.
      Κι εγώ έτσι γνωρίζω. Λόγω του ότι διαγράφεται και δικό μου με τον λογαριασμό μου, είναι πιο σοβαρό αυτό που συμβαίνει. Θα δω τι θα κάνω.

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα.
      Το link που έχεις στα ραδιόφωνα ο Ak radio δεν παίζει.
      Έχεις ακούσει τον ? https://www.e-radio.gr/ManCode-Radio-Internet-Radio-i2195/live

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα.
      Το δοκίμασα και παίζει κανονικά. Μήπως κάτι έγινε εκείνη την ώρα που πήγες να το ανοίξεις.
      Τον σταθμό που προτείνεις, τον είχα ακούσει παλαιότερα που μου τον είχες αναφέρει. Τον ακούω πολύ αραιά, γιατί ξεχνάω. Πόσα να ακούσει κανείς όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος; Τον άκουσα πάλι σήμερα και ήταν πολύ ευχάριστη παρέα. Μου πρόσφερε ηρεμία και χαλάρωση. Ευχαριστώ!
      Κι ένα τραγούδι από έναν άλλο σταθμό που είχες προτείνει, τον G Radio:
      https://www.youtube.com/watch?v=nsGZND5qHYg
      Γιατί όταν ερωτεύεται κανείς νιώθει όπως όταν ήταν την εφηβεία.

      Διαγραφή
    7. Καλημέρα.
      Σίγουρα όταν ερωτεύεσαι σε όποια ηλικία και αν είσαι πάντα νιώθεις όπως τις πρώτες φορές.
      Και εγώ έτσι αισθάνομαι για την γυναίκα μου.Μετά από 12 χρόνια.
      Μόνο που μερικές φορές η ηλικία και τα προβλήματα δεν μας αφήνουν να το εκφράζουμε και να το δείχνουμε κάθε μέρα.

      https://www.youtube.com/watch?v=RXni1kaJZ5w

      Διαγραφή
    8. https://www.youtube.com/watch?v=sJhR5r7k7Tg&list=OLAK5uy_nRem55O5OSGfbra9U_XRAraQh2dCZ0-Gs&index=1

      Διαγραφή
  2. Καλά να περνάς Γλαύκη μου, με όμορφες καλοκαιρινές στιγμές. Είναι σπάνιες στις μέρες μας αλλά αξίζουν. Την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελειώνουν πλέον οι διακοπές και επιστρέφω για να προετοιμαστώ για τη συνέχεια. Τις όμορφες στιγμές τις δημιουργούμε και μόνοι μας και δεν είναι πάντα όλα όπως τα θέλουμε.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Γλαύκη μου πάντα θα υπάρχουν οι ανεύθυνοι σ αυτήν την χώρα και οπουδήποτε να κοιτάξεις θα τους βρίσκεις μπροστά σου να παρανομούν αφού κανείς δεν μιλάει...
    Κάποιες φορές όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι, (βλέπε κίνημα πετσέτας) και κάποιοι αντιστέκονται στην ασυδοσία, είναι ελπιδοφόρο.
    Στα γνωμικά του νερού θα σταθώ σ αυτό που με εκφράζει...
    "Δεν έχει σημασία αν το νερό είναι ζεστό ή κρύο, αν, ούτως ή άλλως, είσαι υποχρεωμένος να βουτήξεις και να περάσεις μέσα απ’ αυτό."
    Μου άρεσε πολύ το τελευταίο βίντεο, ωραία μουσική! τους στίχους δεν τους καταλαβαίνω αλλά όλο μαζί το σύνολο ήταν όμορφο και χαλαρωτικό!
    Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις στέλνω αγκαλιά...🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, αν δεν υπάρξει αντίσταση και διεκδίκηση, δε θα μείνει τίποτα όρθιο κι αυτό είναι που με στενοχωρεί πολύ. Ο "ύπνος" βλάπτει σοβαρά την ζωή μας και των επόμενων, οι οποίοι οφείλουν να διεκδικήσουν πρώτοι απ' όλους κι όχι απλά να βολευτούν.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα και αντεύχομαι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.