Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Έχει ένα "από" και μια... "γοητεία"

Όσα ακολουθούν είναι για μία ακόμη φορά μικρά και διάσπαρτα μέσα από την κάπως μελαγχολική διάθεση που προκαλεί η εποχή που διανύουμε. Το φθινόπωρο έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζεται από μια τέτοια ατμόσφαιρα, οπότε μερικούς, περισσότερο ευαίσθητους, μας επηρεάζει ευκολότερα. Ε, και κάποιες σκέψεις θρέφουν το όλο πλαίσιο εσωτερικά με μικρές αφορμές.

Διάσπαρτες, λοιπόν, φράσεις που επέλεξα από το διαδίκτυο εκφράζουν με έναν τρόπο το συναίσθημα:

"Κι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ’ την τύχη ή τις αντιξοότητες, αλλά απ’ αυτό το πάθος για κάτι πιο μακρινό. " ( Τ. Λειβαδίτης )


"Λυπάμαι τους ανθρώπους που ενώ μπήκαν στην καρδιά μου, ξεφτιλίστηκαν στα μάτια μου." (Θ. .Βέγγος)


απογοήτευση είναι μάθημα μεγίστης αξίας. Σου μαθαίνει πόσο απρόβλεπτοι είναι οι άνθρωποι. Και εκεί που νόμιζες ότι χωράς, ξαφνικά περισσεύεις." (Άγνωστου)


Κι ένα που μου άρεσε ως σκέψη και ίσως παρότρυνση:
" Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω σε όλα τα νούμερα που πέρασαν από τη ζωή μου ότι δεν ασχολούμαι με «δεκαδικούς» αλλά μόνο με «ακεραίους». " (Άγνωστου)

💏 Πολλή μουσική με ελαφριές δόσεις ρομαντισμού μόνο και μόνο για χαλάρωση,  δηλ. relax (όπως λέγανε και στο χωριό του πατέρα μου), γιατί χανόμαστε...


 


 


 


 

(Ένα ή δύο μπορεί να τα έχω αναρτήσει κι άλλη φορά... μέσα σε τόσο πλήθος μουσικών κομματιών που έχω στο "μαγαζάκι" έπαψα να θυμάμαι!)


4 σχόλια:

  1. Καλόγνωμες αυτές οι σκόρπιες σκέψεις και κουβέντες, ακόμα καλύτερες οι μουσικές επιλογές.
    Καλό σαββατοκύριακο Γλαύκη μου με όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ, Γιάννη!
    Αντεύχομαι με ό,τι δημιουργικό μπορεί να συλλάβει ο νους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλαύκη μου, με τα χέρια να πλέκουν , με τα αυτιά να ακούνε τις επιλογές σου (σήμερα είχα χρόνο και τις άκουσα όλες ) με συνοδέψανε στο διάβασμα...
    Ταίριαζε σε μένα περισσότερο αυτόν τον καιρό...
    "Η απογοήτευση είναι μάθημα μεγίστης αξίας. Σου μαθαίνει πόσο απρόβλεπτοι είναι οι άνθρωποι. Και εκεί που νόμιζες ότι χωράς, ξαφνικά περισσεύεις." (Άγνωστου)
    Να είσαι και να περνάς καλά 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ρούλα μου!
      Χαίρομαι πολύ που ευχαριστήθηκες τις μουσικές επιλογές και συμφωνώ με αυτό που διάλεξες από τις φράσεις που παρέθεσα, γιατί κι εμένα με αντιπροσωπεύει περισσότερο.
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.